Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » 25 W-os Texas erősítő
 
Témaindító: punkkazy, idő: Okt 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   10 / 50
(#) Akashi válasza bgsf hozzászólására (») Jún 21, 2009 /
 
****. Kicsit tartottam ettől.. Sajnos csak ez a tápom van, bár Ígértek egy 2*17,7 Voltos toroidot is.. Áttekerni meg mégegyszer nincs sok kedvem.
A zénerek előtétjeit hogy számoljam át? Tök amatőr vagyok ebben. Mást nem kell átméretezni? A mellékelt kapcsolást építeném meg, de azon a táp csak 20Volt.
Egyébként építenék elé egy passzív lepke hangszínt. Teljesen meg ugyse szeretném kivezérelni.

kapcs.JPG
    
(#) bgsf válasza Akashi hozzászólására (») Jún 21, 2009 /
 
Úgy látom a Skori féle rajzod van meg. Skori nem tüntette fel a tápfeszt a rajzon (itt van előttem kinyomtatva...).
Meg kell nézned a zener dióda adatlapját (letölthető a netről). Aztán a tápfeszből kivonod a zener feszültséget (12-15V) A kapott fesz alapján lehet számolni az előtét ellenállást a zener és az IC alapján.
De a 3,3k/0,5W ellenállás biztosan jó, de ha megépíted azért figyeld! Ha melegszik akkor növeld! Én inkább labortápról próbálnám ki ekkora fesznél, bár tudom hogy neked nincs ilyen. A tápágakba biztosítékot tegyél! 2A! Nem több!
A lepke hangszín az jó, de ha nem akarod csutkára kihajtani a végfokot akkor passzív is elég elé. Legalább nem viszel felesleges zajt a végfokba!
(#) Akashi válasza bgsf hozzászólására (») Jún 21, 2009 /
 
Köszi a segítséget. megyek megtervezem a nyákot és számolok.. Azért ha elakadok zavarhatlak a kérdéseimmel?
(#) bgsf válasza Akashi hozzászólására (») Jún 21, 2009 /
 
Nyákot tettem fel ide ami biztosan jó, és már többen is raktak fel paneltervet. Az enyém nem gerjed és működik, bár ha más méretű alkatrészed van akkor át lehet tervezni. Bármikor írhatsz, ha tudok segítek!
(#) Akashi válasza bgsf hozzászólására (») Jún 21, 2009 /