Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Azért köszi a segítséget titi!
![]() Főleg azt, hogy nem értek hozzá ![]()
Ha nincs megfelelő eszközöd a dologhoz, akkor nem is nagyon tudsz mást tenni, minthogy elviszed valahova.
Szívesen segítettem, még ha nem is sikerült összehozni. ![]()
Hülye voltam... elvittem szerelőhöz a rádiót és megcsinállta nekem 3000 ért amire azt mondta, hogy még olcsó is volt. Rákérdeztem ugyanis nála, hogy mi került ennyibe 2 szál megfuttatásán (mert csak ennyit csinállt vele, azt is elég gány módon...) Erre rávágta, hogy kicseréllte a trafóját is (bekarikáztam a lábait a képen) nekem ezek túl gyárinak és korrodáltnak tűnnek, ráadásul azelőtt mielőtt elvittem, határozottan emlékszem, hogy rámértem és tökéletes volt... Ő azt mondta, azért "cseréllte" ki, mert elrohadtak a lábai.
De ha csak ennyit csinált, hogy két vezetősávot átkötött, akkor mégiscsak kontakthiba volt ott, amit ha kimérsz, te is simán javíthattál volna...
A trafó valóban nem frissnek tűnik... Szóval most már jó?
Szaisztok!
Van egy régi gyári Audi A6-os autórádióm. Az a problémám vele, hogy mikor rádugom azt a csatlakozót, amelyikról az áramot kapná, akkor kiéget egy biztosítékot a biztosítéktáblán, és a csatlakozón is érzem, hogy felhevül a kezemben. Elvileg a rádió hibátlan, nem volt semmi baja, mikor kivettük a kocsiból, de most mikor újból bele akartam tenni ez történt. A vezetékeket amennyire tudtam megnéztem, sérülések nincsenek rajtuk. Ha van valakinek bármi ötlete, kérem segítsen.
Üdv Sanyi. Magától a rádió nem megy tönkre. Gondolom valami más készülék volt közbe az autóba! Itt igen nagy áramnak kell menni ,valószínű a kapcsolt táp és a (-) van felcserélve. Külömben magában a rádió biztosítéka manne tönkre.
Sziasztok!
Most javítanék egy HYUNDAI HE-CR110MP tipusú autórádiót. Nincsen hang, de a hangerőszabályzó nyomkodására a hangszóró csipog, úgyhogy nem hiszem , hogy a végfok ment volna ki, A némítás nincsen bekapcsolva. Inkább valami el lehet állítva. ![]() A használati útmutató angolul van, mellékeltem: Várok minden tanácsot! HYUNDAI HE-CR110MP
Rá mértem és jó is volt, szóval nem nagyon értem hogy mi volt 3000...
Amúgy jó. Müködik, már a kocsiban van.
Üdv.
A kocsiba se volt más rádió, és ez a rádió se volt más kocsiba. Ezért is csodálkoztam, hogy akkor most miért nem működik. A kapcsolt tápot és a (-) -ot hogyan tudom felcserélni ? Esetleg a citrom, narancs vagy fehér vezetéket kellene máshova dugni ? Mellékelek pár képet.
Üdv . Ha minden az eredeti állapotban van akkor most sem kell felcserélni vezetékeket. Mivel a rádióban 5A biztosíték van, igy a rádió zárlata esetén az olvad ki. Próbáld ki külső tápról a rádiót. Öreg T
sziasztok!
még új vagyok itt, de itt ugylátom tapasztalt emberek is jelenvannak, ebböl adódóan is tenném fel kérdésemet. van egy VW Delta 6 tipusu rádióm és az a probléma vele hogy a cd-t nem adja ki (még csak erre utaló jel sincs h ki akarná adni) a másik probléma pedig az FM gomb müködése, jonéhányszor kell megnyomni eröteljesen h átkapcsoljon! szerintetek mi lehet a gond??? segítséget elölre is köszönöm!
Szia,
Csak a tápcsatlakozót dugod rá és már kiolvad a bizti, vagy rajta vannak a hangszórók is?
Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlenül a Pioneer 14tűs dugójának a kiosztását? Fontos lenne! Előre is köszi!!
Helló,
Először a hangszóró csatiját, utána az antennát dugtam rá és legvégül a tápot.
Próbáld meg hangszóró csatlakozó nélkül. Ha testzárlatos valamelyik hangszórókábel akkor is kiverheti a biztit, mert a nagyobb teljesítményű végfokoknak fél tápfeszültségen van a kimenete. Elég ha valahol odaér a hangszóró saruja a testhez és már kész is. Van itthon egy marék végfok ic-m, ami emiatt ment tönkre.
Köszi!
Szerinted ez a deh-p47dh-hoz jó lenne, mert annak a bekötése megvan a kezelési útmutatóból, csak mivel csatlakozóm nincs így hiába mondja nekem az útmutató, hogy zöld, meg sárga.....a gyári csatlakozó kiosztása nélkül nem megy. Szóval ehhez nincs valami tipped? ![]() jah és az orosz kiírások mit jelentenek, az orosz tudásom :eek2:
Üdv . Igazad van viszont 5A biztosítéknél a végfok igen kicsi, a vezeték nem melegedhet. A probléma inkább ott keresendő hogy az audi hátsó hangszórói aktívak (szerintem). Ezért ajánlottam az asztalon való kipróbálását a rádiónak. Ha az asztalon jó (max 1-1.5A) az áramfelvétel akkor tovább a tápvonalat kell ellenőrizni. Valamiért kivetétek a rádiót? Sérűlés vagy más szerelés.Az autó biztositékja 10-15A szokott lenni mivel legtöbbször valamivel pl. a belső világítással azonos biztositékja van. Öreg T
Üdv . A rádiód pontos tipusa? Mert a feltett kép az M-es gépek igen régiek a 90-es évek elejéről valók.
Üdv. daewoo akl-3010rc típusú autórádiónál mi lehet a probléma, hogy a mély hangoknál olyan mintha nem lenne elég neki a 12V (füst is volt)
mellékelem a szervizmanuált segítséget előre is köszönöm! Tom-Tom
Öreg rádió ez még csak nem is négyhangszórós.
Hello,szerintetek elveszett kódkártya miatt vinnem kell szervízbe a kocsit?Vagy elég a múkodj felszólítás?
![]() Eldobta az agyát a kis butus mikor levettem az akkusarut. Autóféle:Fiat Panda 2007
pioneer deh-p47dh
Üdv.Ez tényleg nem egy ovodás kor .Valószínű hogy az egysoros , de ezt már óvnod kellene mint kincset. Öreg T
köszönöm a választ és tényleg az volt a hiba (:
de ezt mi okozta?? a hangszóróba csak egy sima tekercs van aminek a teljesen mindegy a polaritás. csak a membrán mozdul másik irányba.. de gondolom ezek szerint rosszul tudom ![]() ![]()
Üdv. Szívesen.A hangszórónak mindegy de neked nem. Ha az egyik kifelé a másik befelé mozdúl eltűnik a mély , mivel kioltják egymást.Öreg T
Helló,
Megpróbáltam úgy, hogy csak a táp csatlakozót dugtam rá, de így is kiégeti a biztosítékot(ami 16A). Viszont most nem melegedett fel a csatlakozó a kezemben, de a végeredmény ugyan az lett. ![]() A kocsiba próbáltam egy másik rádiót, az is kiégette a biztosítékot, és az antenna csatlakozója szikrázott is, mikor rádugtam a rádióra. ![]()
A táp csatiban valoszinüleg meg van cserélve a plusz és a minusz. Esélyes, hogy a rádio(k)nak is annyi...
![]()
hmm, lehet majd megpróbálom egy harmadik rádióval.
Egy citrom, egy narancs és egy fehér vezeték megy a csatiba, melyik a + és melyik a - ? és melyiket hova dugjam ? A harmadik ródiót csak a vezeték csere után dugjam rá, vagy nem lehet baja így se ? a képek remélem segítenek. |
Bejelentkezés
Hirdetés |