Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Azért köszi a segítséget titi! már csak evvel a kis "belezgetéssel" sokat tanultam úgy érzem.
Főleg azt, hogy nem értek hozzá
Ha nincs megfelelő eszközöd a dologhoz, akkor nem is nagyon tudsz mást tenni, minthogy elviszed valahova.
Szívesen segítettem, még ha nem is sikerült összehozni.
Hülye voltam... elvittem szerelőhöz a rádiót és megcsinállta nekem 3000 ért amire azt mondta, hogy még olcsó is volt. Rákérdeztem ugyanis nála, hogy mi került ennyibe 2 szál megfuttatásán (mert csak ennyit csinállt vele, azt is elég gány módon...) Erre rávágta, hogy kicseréllte a trafóját is (bekarikáztam a lábait a képen) nekem ezek túl gyárinak és korrodáltnak tűnnek, ráadásul azelőtt mielőtt elvittem, határozottan emlékszem, hogy rámértem és tökéletes volt... Ő azt mondta, azért "cseréllte" ki, mert elrohadtak a lábai.
De ha csak ennyit csinált, hogy két vezetősávot átkötött, akkor mégiscsak kontakthiba volt ott, amit ha kimérsz, te is simán javíthattál volna...
A trafó valóban nem frissnek tűnik... Szóval most már jó?
Szaisztok!
Van egy régi gyári Audi A6-os autórádióm. Az a problémám vele, hogy mikor rádugom azt a csatlakozót, amelyikról az áramot kapná, akkor kiéget egy biztosítékot a biztosítéktáblán, és a csatlakozón is érzem, hogy felhevül a kezemben. Elvileg a rádió hibátlan, nem volt semmi baja, mikor kivettük a kocsiból, de most mikor újból bele akartam tenni ez történt. A vezetékeket amennyire tudtam megnéztem, sérülések nincsenek rajtuk. Ha van valakinek bármi ötlete, kérem segítsen.
Üdv Sanyi. Magától a rádió nem megy tönkre. Gondolom valami más készülék volt közbe az autóba! Itt igen nagy áramnak kell menni ,valószínű a kapcsolt táp és a (-) van felcserélve. Külömben magában a rádió biztosítéka manne tönkre.
Sziasztok!
Most javítanék egy HYUNDAI HE-CR110MP tipusú autórádiót. Nincsen hang, de a hangerőszabályzó nyomkodására a hangszóró csipog, úgyhogy nem hiszem , hogy a végfok ment volna ki, A némítás nincsen bekapcsolva. Inkább valami el lehet állítva. A használati útmutató angolul van, mellékeltem: Várok minden tanácsot! HYUNDAI HE-CR110MP
Rá mértem és jó is volt, szóval nem nagyon értem hogy mi volt 3000...
Amúgy jó. Müködik, már a kocsiban van.
Üdv.
A kocsiba se volt más rádió, és ez a rádió se volt más kocsiba. Ezért is csodálkoztam, hogy akkor most miért nem működik. A kapcsolt tápot és a (-) -ot hogyan tudom felcserélni ? Esetleg a citrom, narancs vagy fehér vezetéket kellene máshova dugni ? Mellékelek pár képet.
Üdv . Ha minden az eredeti állapotban van akkor most sem kell felcserélni vezetékeket. Mivel a rádióban 5A biztosíték van, igy a rádió zárlata esetén az olvad ki. Próbáld ki külső tápról a rádiót. Öreg T
sziasztok!
még új vagyok itt, de itt ugylátom tapasztalt emberek is jelenvannak, ebböl adódóan is tenném fel kérdésemet. van egy VW Delta 6 tipusu rádióm és az a probléma vele hogy a cd-t nem adja ki (még csak erre utaló jel sincs h ki akarná adni) a másik probléma pedig az FM gomb müködése, jonéhányszor kell megnyomni eröteljesen h átkapcsoljon! szerintetek mi lehet a gond??? segítséget elölre is köszönöm!
Szia,
Csak a tápcsatlakozót dugod rá és már kiolvad a bizti, vagy rajta vannak a hangszórók is?
Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlenül a Pioneer 14tűs dugójának a kiosztását? Fontos lenne! Előre is köszi!!
Helló,
Először a hangszóró csatiját, utána az antennát dugtam rá és legvégül a tápot.
Próbáld meg hangszóró csatlakozó nélkül. Ha testzárlatos valamelyik hangszórókábel akkor is kiverheti a biztit, mert a nagyobb teljesítményű végfokoknak fél tápfeszültségen van a kimenete. Elég ha valahol odaér a hangszóró saruja a testhez és már kész is. Van itthon egy marék végfok ic-m, ami emiatt ment tönkre.
Köszi!
Szerinted ez a deh-p47dh-hoz jó lenne, mert annak a bekötése megvan a kezelési útmutatóból, csak mivel csatlakozóm nincs így hiába mondja nekem az útmutató, hogy zöld, meg sárga.....a gyári csatlakozó kiosztása nélkül nem megy. Szóval ehhez nincs valami tipped? jah és az orosz kiírások mit jelentenek, az orosz tudásom :eek2:
Üdv . Igazad van viszont 5A biztosítéknél a végfok igen kicsi, a vezeték nem melegedhet. A probléma inkább ott keresendő hogy az audi hátsó hangszórói aktívak (szerintem). Ezért ajánlottam az asztalon való kipróbálását a rádiónak. Ha az asztalon jó (max 1-1.5A) az áramfelvétel akkor tovább a tápvonalat kell ellenőrizni. Valamiért kivetétek a rádiót? Sérűlés vagy más szerelés.Az autó biztositékja 10-15A szokott lenni mivel legtöbbször valamivel pl. a belső világítással azonos biztositékja van. Öreg T
Üdv . A rádiód pontos tipusa? Mert a feltett kép az M-es gépek igen régiek a 90-es évek elejéről valók.
Üdv. daewoo akl-3010rc típusú autórádiónál mi lehet a probléma, hogy a mély hangoknál olyan mintha nem lenne elég neki a 12V (füst is volt)
mellékelem a szervizmanuált segítséget előre is köszönöm! Tom-Tom
Öreg rádió ez még csak nem is négyhangszórós.
Hello,szerintetek elveszett kódkártya miatt vinnem kell szervízbe a kocsit?Vagy elég a múkodj felszólítás?
Eldobta az agyát a kis butus mikor levettem az akkusarut. Autóféle:Fiat Panda 2007
pioneer deh-p47dh
Üdv.Ez tényleg nem egy ovodás kor .Valószínű hogy az egysoros , de ezt már óvnod kellene mint kincset. Öreg T
köszönöm a választ és tényleg az volt a hiba (:
de ezt mi okozta?? a hangszóróba csak egy sima tekercs van aminek a teljesen mindegy a polaritás. csak a membrán mozdul másik irányba.. de gondolom ezek szerint rosszul tudom
Üdv. Szívesen.A hangszórónak mindegy de neked nem. Ha az egyik kifelé a másik befelé mozdúl eltűnik a mély , mivel kioltják egymást.Öreg T
Helló,
Megpróbáltam úgy, hogy csak a táp csatlakozót dugtam rá, de így is kiégeti a biztosítékot(ami 16A). Viszont most nem melegedett fel a csatlakozó a kezemben, de a végeredmény ugyan az lett. A kocsiba próbáltam egy másik rádiót, az is kiégette a biztosítékot, és az antenna csatlakozója szikrázott is, mikor rádugtam a rádióra.
A táp csatiban valoszinüleg meg van cserélve a plusz és a minusz. Esélyes, hogy a rádio(k)nak is annyi...
hmm, lehet majd megpróbálom egy harmadik rádióval.
Egy citrom, egy narancs és egy fehér vezeték megy a csatiba, melyik a + és melyik a - ? és melyiket hova dugjam ? A harmadik ródiót csak a vezeték csere után dugjam rá, vagy nem lehet baja így se ? a képek remélem segítenek. |
Bejelentkezés
Hirdetés |