Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Na szuper! Köszönöm a segítséget Neked és köbzolinak is
Semmiképp sem hiába való a dolog!
Szóval jól jönne most egy Kontakt LR, ami persze nincs Mivel lehet szépen lemosni minden folyasztószert, meg szutykot a panelről?
Pl. lemoshatod nitróhigítóval, vagy denaturált szesszel is. Nyugodtan bele is "áztathatod", csak utána várd meg, míg teljesen megszárad.
Eléggé kezdő vagyok még ami neked egyszerű az nekem nagyon bonyolult tehát mit szólnál az árnyékolt kábelhez?
Kösz, csak a TV képernyőjével tölteném fel, és nem alufóliát, hanem sós vizet töltöttem bele. Működik, azt tudom. De nem veszélyes? Mert ha TV-vel töltöm fel, fél mm-es ívfényt ad.
Nincs anyagom a készítéshez, csak pár kisvas, mágnes, meg mechanon és LEGO, szülők pedig nem engedik, hogy bármit is rendeljek. (És van egy jó hírem elkészült a Tesla, és 1dm-es szikrákat ad). Küldj generátor rajzokat, hogy hátha az egyiket meg tudom csinálni!
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. A képen látható IC-t szeretném úgy beköti, hogy a tápfesz ráadása után a kimenetén 0 legyen, és egészen gombnyomásig tartsa ezt a szintet, majd azután 1-re váltson, következő gombnyomásra megint 0 így tovább... (egy relét kapcsolgatnék vele gombnyomásra, tranyón keresztül, ki-be) Előre is köszi! zoka
Egyszerűen a ~Q kimenetet használod a Q helyett
Szia!