Fórum témák
» Több friss téma |
Jó reggelt mindenkinek!
Kerestem erre megfelelő topicot de nem találtam, így nyitottam egyet.. Szóval: Van egy APC 350-esem.. Kb 1 éve "meghalt" azóta csak a port fogja itt nekem.. A múlt héten ránéztem hogy mindég szórakozik-e még.. Már azt mutatta hogy megjavult.. Az volt a hibája hogy: - hiába tele volt az akku és a gép sem volt akkora terhelés neki hogy túlterhelést kelet volna neki mutatni... De ő túlterhelést mutatott.. 2-3 bekapcsolás után jó lett.. - akkor mikor ilyen állapotban volt kipróbáltam hogy mekkora fogyasztóra kapcsol le már lekapcsolt kb 8-10W-ra is.. - Sőt még üresen is túlterhelést mutaott. Most már jó de nem merem használni Mi lehetett a hiba? Valami memóriai hiba? Előre is köszönöm! Udv! UI.: azért csak "APC javítás" címet adtam a topicnak ha valaki hasonló cipőben jár jöhet egy helyre..
Konkrétan mikori 350-es ez, mi a pontos típusszáma? Ha most épp nem csinálja, akkor lehet jó eséllyel forraszhiba, vagy csatlakozó kontakthiba. Van benne egy áramtrafó, elég jellegzetes alakú, akörül kéne körülnézni. Esetleg fw-hiba csinálhat még ilyet, de ehhez a pontos típus nélkül keveset tudok szólni.
készítettem képeket..
Ő az... Az amiket írtál azok mik? Idézet: ez az inverter trafója nem?„áramtrafó” Üdv!
Hello! Nekem is ezt csinálta. Hajtsd meg egy számítógép táppal, a kimenetre tegyél egy izzót, ha világít akkor az akksi a hibás. Nekem is ezt csinálta, bekapcsoltam, terhelés nélkül 15-20 másodpercig üzemelt majd lelzett , hogy túl van terhelve. Ha nem hajtod naponta a szerkezetet akkor az akksi a hibás. Mondjuk 3-4 ezerért kapsz ilyen akksit.
Szia!
Az akku tökéletes.. Meghajtottam anno még tápegységről is akkor is ugyan ezt csinálta.. üdv!
Biztos jó az akksi mert ha zselés van benne és sokáig nem használod akkor megadja magát!
Azaz leszívja a szünetmentes.. igaz?
Amíg működött a szünetmentes napi szinten volt használva.. Amikor elromlott azóta ki van véve az akku.. néha használgattam de most is bika még... Üdv!
Nekem is birja egy pár másodpercig full powerrel. Bevittem a munkahelyemre az akksit feldobtam a töltőre de az se segített.utánna kötöttem rá a PC tápra azzal viszont perfektül működött. Nekem is volt egy időszak amikor napi szinten használtam, majd egy hónapra lekötöttem azóta halott. (irtad hogy a PC táppal próbáltad a +5V ágat leterhelted?)
Nem PC tápot adtam neki
Labortápra tettem.. Miért kell terhelni az 5V-os ágat? Hány W-al kell terhelni? Az akkut most én is feltettem csepptöltéssel...
Szerintem a labortáp nem ad le 5A-t javíts ha tévedek! Próbáld meg PC táppal a 12 voltot bekötöd az akksi helyére, az 5 voltra teszel egy 12 voltos izzót, majd bekapcsolod. Ha ez megvan és a kimenetre kötött fogyasztó is ad le életjelet akkor az akksinak van vége. A fogyasztó lehet pl egy 25-60W os izzó is. Mérj rá a szerkezetre hogy tölti e az akksit!
Ki kell hogy javítsalak még 6A-t is lead
Saját gyártmány.... Üdv!
nem voltam benne biztos azért irtam hogy javíts ki!
Hello!
Megkaptam a méltó büntetésemet azért, hogy egy SU1000inet-ben teljesen felesleges és ostoba módon menet közben akartam akksit cserélni (ráadásul nem gyárit). Sikerült rövidre zárni azt a két pólust, ahol az akksikat tölti 27,8V-tal, bár nem volt olyan látványos a tüzijáték, hogy megérte volna... Végignéztem a nyákot és az alkatrészeket, amperszag vagy égésnyom nincs, biztosítékot nem láttam rajta (a doboz hátulján van egy automata, de az oké). Kíváncsi lennék, mi durrant el benne és vajon mennyibe fog kerülni. Ja, a hibajelenség: se kép, se hang
Sziasztok!
Én vettem kb 2 éve egy compaq t1500h tipusu ups-t. Az a bajom vele hogy kiprobáltam kis 12v7ah aksikkal és amint leveszem a betápot leáll csak a ventije megy. De ma kiprobáltam a kocsiban egy 65 és egy 75ahs akkut kötöttem sorba töltötte is szépen, de amikor levettem a betápot elindult az invertere és szépen megvolt a 234v a kimeneten 40w os terhelés melett, egészen 3 sec. utánna a 35v15000uf os kondi ami a biztik után az akkuk +- ága közt van gondolt egyet és ki esett a panelból, majd a táp összeomlott. Nem forrasztási hiba volt, melegedett. Gondoltam rá hogy lehet már kiszáradt zárlatos vagy kitudja. Nem találtam itthon olyat raktam bele egy 65v6500uf ot azzal tovább birja az igaz de az is melegszik és olvad ki a nyákból az is. Az biztos hogy oda kell egy komoly kondi mert anélkül nem is áll fel táp. De mi okozhatja ezt a problémát? és milyen kondit kéne bele tennem? Ez lehetett a gyári? De akkor miért olvadt ki?
Szia!
Ez valóban érdekes jelenség! A tápot gondolom jól kötötted be, hiszen elindult az inverter is.. Kehet hogy ki van száradva, mert egy kondi akkor melegszik ha fordított táp feszt kap, vagy nagy a feszültség, vagy kiszárad... Idézet: „65 és egy 75ahs akkut kötöttem sorba” Azt írtad az elején hogy 12V os akku kell a táphoz.. De te ha sorba kötöttél 2 12V-os akkut az már 24V Vagy az akkuk 6V osak? Üdv!
szia
igen Idézet: „kis 12v7ah aksikkal” többesszám két akku igen 24v os.Túl fesz sincs a gyári kondi 36 az enyém 56v os, és csak max 28v van rajta töltéskor de akkor nem is melegszik, viszont terhelésen, amikor megy csak huszon pár volt van rajta. De a kondi nincs forditva meg a táp sem biztik is kimentek volna ha el kötöm. Nem tudom felfogni mi okozhat ilyet hogy a kondi kiforrasztodik a nyákból. Igazábol nem hiszem hogy maga a kondi melegszik belül inkább a lábai szerintem.
Szia!
Most akkor tisztázzuk! Az UPS 12V vagy 24V os? Nekem úgy "jön át" hogy 12V os de te 24V ról hajtod? Vagy rosszul értem? Üdv!
az előző hsz. ben irtam hogy igen 24v os.
Üdvözletem.
Van nekem egy APC SMART 600- as ups-em.Kérdésem a következő,hogyan lehet működésre bírni 220 volt hiánya nélkül. Ha a hálózatra van csatlakoztatva, és utána meszüntetem a csatlakozást, müködik rendesen az akkumlátoros táplálás, viszont nekem olyan hellyre kellene mobil áramforrásnak ahol nincsen hálózat.Van valamiféle megoldás a közvetlen akkuról índításnak?(az akkuk fullra fel vannak töltve)
üdv.
Nekem is van otthon pár db smart 600as de hideg inditást nem tudnak...
Köszi a választ.Már megoldódott a problémám, némi átalakítással hidegen is indíthtó lett.csak az a baj hogy 24 voltról megyen,ezen még gondolkodom hogy mehetne 12 voltról.2 db 55 Ah autóakksiról nagyon bika
némi?
mit kellett rajta átalakítani hogy menjen? lehet én is megpeckelek egyet...
Nem bonyolult, én hülye hamarabb is rájöhettem volna.
A halózati trafóját, és az egyenirányítását egyszerűen kihaljítottam belőle, és az akkumlátorok 24 voltját bekötöttem oda is(megfelelő polaritással).Így be lehet kapcsolni, és mivel nem érzékel bejövő feszt, rögtön átvált aksis üzemre.850w!!!-os flexet hajtottam róla.Van amikor induláskor a tulterhelésvédelme leold,2.3.ra megyen szépen.Kb 10 percig köszörültem vele, és semmi extrém melegedést nem tapasztaltam.Nekem bevált, és veszek még ebből a tipusból párat hagy legyen.(500 forint volt )Bár igaz így töltésem nincs,de autóakksikról megyen azt pedig tölti a generátor.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni az ügyben, hogy: Hól tudnék eszközt vásárolni, mely az alábbi problémámra megoldást kínál: 1 szünetmentes áramforrásról 2 egymástól független hálózatba kapcsolt berendezéseket kell áramszünet (UPS akkumulátorok lemerülésé előtt) esetén biztonságosan lekapcsolni. Az UPS-ek egy, illetve egy hálózatba kötött több berendezést a különböző kommunikációs portokon /soros, SNMP/ keresztül gond nélkül le tudnak kapcsolni, ugyanakkor a jelenlegi problémám, hogy a 2 hálózat között kommunikációs kapcsolat nem lehet. Ezen problémára, mint megoldást az UPS által kiadott digitális jelet gondoltam. Ugyanakkor ehhez a digitális jelhez volna szükségem egy eszközre, ami a jelet érzékeli, illetve egy programra, ami e jel hatására leállítja a Servereket. /a digitális jel nem alkalmas egyéb kommunikációra, így a hálózatok függetlensége megmarad/. Köszi a segítséget
Jó ötlet. Köszi. Erre én sem gondoltam még soha...
Sziasztok!
Nincs ekezetem, elnezest! Nekem egy APC BK300MI-t kellet autoba beepithetove tennem es talaltam erre egy nagyon egyszeru megoldast. Nem tudom, hogy csak ennek a tipusnak a sajatja, vagy masokban is megtalalhato, de van rajta egy J1 nevu csati, aminek az 1-es laba TEST a 2-es GND a 3-as pedig ALARMDIS neven fut. Ahhoz, hogy az ups elinduljon hidegen eleg volt a 2-3-as pontokat osszekotni. Ezzel harom legyet uthetunk egy csapasra, ugyanis a hidegen indihatosagon kivul igy megszunik mindenfele hangjelzessel jaro riasztas, igy nem zavarja, ha beinditom a kocsit es egy kicsit leesik az akkufesz es ha kell csak vissza kell dobni bele az eredeti akksijat es mar megy is 230-rol is. Nekem errol a cuccrol egy laptop tolto es egy videokamera megy gond nelkul. Az egyetlen dolog, amit nem ertek es idom sem volt meregetni, az, hogy miert csak ~190-200v koruli feszt ad le akksirol, nem adja le a 230-at? Ez termeszetesen eredeti allapotaban is igy volt. Peace, Laller
Mivel mérted a feszültségét? Ha nem True RMS voltmérővel, akkor a műszered jelentősen csalt . Az oka, hogy a kimenete nem szinuszos, hanem trapéz.
Majdnem tescos multimeterrel, de igazad van, erre nem gondoltam. Koszi!
Azt hiszem itt az ideje beszerezni rendes muszereket, bar hobbicelra eddig ez is jo volt.
Üdv!
Egy Mercury 600VA-s UPS-nek keresem a kapcsolási rajzát. A típusa Mercury 600 Classic vagy KOB Classic 600. Előre is kösz, ha valakinek véletlenül meglenne. |
Bejelentkezés
Hirdetés |