Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Fordulatszámmérő kétütemű motorra
Lapozás: OK   9 / 25
(#) Sergei hozzászólása Márc 29, 2009 /
 
Tiszteletem.

Akadna valakinek egy kapcsolási rajza fordulatszám méröhöz? cdi gyujtásos motorhoz kellene. illetve 15000-ig kellene mérnie.lehet led-es vagy lcd-is.

köszönöm.üdv Sergei
(#) Joshua hozzászólása Ápr 8, 2009 /
 
Heló mindenkinek! Hogyan csináljak 12V-ból 5 V-ot? Eléggé kezdő vagyok... Kérem vki rakjon már fel egy kapcsi rajzot... Előre is thx
(#) Joshua válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Ápr 8, 2009 /
 
És ez megfelel majd annak a socimotoros kapcsolásnak?
(#) burgdavid válasza Sergei hozzászólására (») Ápr 8, 2009 /
 
Szia! Keresd meg a "Trabant átfolyásmérőből fordulatszámmérő" topikot, ott vannak rajzok A méréshatárt egy potival be tudod állítani.
Üdv: Dávid
(#) slave557 hozzászólása Ápr 12, 2009 /
 
Üdv!
Érdeklődnék, hogy lehet-e egy seat cordoba fordulatszámmérőt, km-órát átalakítani babettához(210)?, és az üzemanyagmérőt valahogy megcsinálni...
Képet mellékeltem a panelről...
(#) slave557 válasza slave557 hozzászólására (») Ápr 12, 2009 /
 
segítség...
(#) slave557 hozzászólása Ápr 12, 2009 /
 
hahóó
(#) magitor válasza sziszi23 hozzászólására (») Máj 10, 2009 /
 
Hali énis ezt a fordszmmérőt építettem meg, és nekem is gányolgat, ha a J1 ponton rajta vana jumper akkor se kép se hang se semmi, viszont ha leveszem és megszakítom a jeleket az első 10 ledem ég. tekrecssel jelgennel nem reagál.. valami ötlet?
(#) TyerCorp válasza slave557 hozzászólására (») Máj 10, 2009 /
 
Persze, csak szerezz rá egy 12 voltos akkut, meg a seat műszerek jeladóit is rakd át a babszira...
Bár én fölöslegesnek érzem, víz nincs, ami felforrna, benzinszint, hát azt inkább fapálcikával nézd meg, fordulatszámmérő eg autómata váltóhoz abszolót fölösleges, mert majdnemhoyg egyszerre járna a km órával, ami meg gyárilag van rajta... Olcsóbban jönnél ki, ha a gyáriját csinálnád meg (már ha az rossz)