Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Teljesítmény -LED, powerLED (pl. Cree, Luxeon) vezérlése
Lapozás: OK   5 / 141
(#) danmail hozzászólása Szept 30, 2009 /
 
Helló!
Tud valaki mutatni egy kapcsolást a powerled villogtatására? (bringa hátsó lámpa)
(#) moltam válasza danmail hozzászólására (») Okt 1, 2009 /
 
Szerintem legegyszerűbben egy teljesitmény tranyóval és egy 2 tranzisztoros astabil multival lehetne megoldani.
(#) danmail válasza moltam hozzászólására (») Okt 1, 2009 /
 
öö, leírnád kicsit pontosabb? Kezdő vagyok A multivibrátor oké, olyat már csináltam bár ha jólemlékszem csak 2 led-es verzió van, én meg cska 1-et szeretnék villogtatni.
A teljesítmény tranyó pedig mitcsinál?

Az előző villogó amit erre csináltam egy 555-ös icvel készült, de elég hamar tönkre ment. Gondolom nem nagyteljesítményű ledre volt tervezve
(#) vzoole válasza danmail hozzászólására (») Okt 1, 2009 /
 
Csináld meg ugyanazt, csak az 555 IC kimenetére tegyél egy fetet és arra kösd a LED-et.
(#) danmail válasza vzoole hozzászólására (») Okt 1, 2009 /
 
Sorry, de ahogy említettem kezdő vagyok, nagyon nagyon

Ezt csináltam meg annó:
http://tbence3.hu/?p=80

Ebbe hova és hogyan kéne a fet?
(#) vzoole válasza danmail hozzászólására (») Okt 2, 2009 /
 
A linkelt rajzban cseréld ki a Q1 tranzisztort pl.: BC 368-ra.
(#) danmail válasza vzoole hozzászólására (») Okt 2, 2009 /
 
Köszi!
(#) _ampervadasz_ hozzászólása Dec 5, 2009 /
 
Egy ilyen típusú OF-HPWW-5SL nagy teljesítményű LED -et szeretnék beüzemelni.

Nemtudom az értékeit leírni, mert semmilyen adatlapot nem találok rólla.

Aki eseleg ismeri és már üzemelt be ilyen "szörnyeteget" az kérem segítsen ki egy kapcsolási rajzzal.
Kerékpáron lenne beüzemeltetve.
Rendelkezésre áll: 12V 4,5Ah Pb akkumlátor hűtőborda. Mindenesetre szeretném kapcsolóüzemű áramgenerátoros tápegységről járatni, de nemtudom hogy mi passzolna hozzá, mert a fentebb leírt LED értékeit nem tudom.