Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Wand Clock
 
Témaindító: zoly15, idő: Okt 29, 2008
Lapozás: OK   52 / 67
(#) patexati válasza Hp41C hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Szia! Akkor hiába is erőlködünk a mechanikai megoldásokkal nem old meg semmit Te mit szólsz janocsi által említett optovezérléshez mi két impulzust ad?
(#) janocsi válasza Hp41C hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Szia Hp41C!
Megnézve a két rutint, arra gondoltam, a PixelWidth értékét nem lehetne mindig úgy kijavítani, hogy az 4/8 legyen. (A Soubrinál ez teljesül). Ilyen műveletet lehet-e ott végezni, vagy teljesen más az algoritmus amely szerint működik.
Szia.
(#) Hp41C válasza janocsi hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Sziasztok!

A számítás "sánta" mind az eredeti, mind a továbbfejlesztett változatokban: A kijelzési potok teljes hosszát számítási eredményét külön változóban kezeli (NewPPitch*), míg a világos rész hosszát nem (PixelWidth). Ha a kijelzési megszakítás akkor történik, amikor még nem a teljes kiszámított érték van a PixelWidth -ben, és új pontot rajzol ki a karra, akkor ezt a hibás értéket másolja át a PixelOff változóba...

Kijavítottam a számítást - kapott külön változót. Mindjárt tesztelhetitek...

Egyébként nem tudom használni a kétirányú kijelzést, akkora a szellemkép...

Sziasztok
(#) patexati válasza Hp41C hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Nálam nem igen van szellemkép csak mikor nagyon mocorgós! Amúgy fut rendesen de kell hozzá jó kitérés is! Ha nálad nem jó akkor más a baj!
(#) janocsi válasza Hp41C hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Szia Hp41C!
Köszönjük ezt a módosításod is, talán mégis javul majd a helyzet. A nagyobb amplitudójú kitérésnél sokkal tökéletesebb a kétirányú kijelzés működése, de ehhez mindenképpen kell az együttfutás. A szellemkép itt is megjelenhet, de a programod tudja jól hangolhatóan ezt a beállítást is kezelni.
Szia.
(#) patexati válasza janocsi hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Legyetek szívesek elküldeni még egyszer mert csatolt file hiba van! Mindjárt megyek haza kipróbálom már elraktam az órát! Én is köszönöm Hp41C-nek e rengeteg fáradozását!
(#) Hp41C válasza janocsi hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Sziasztok!

A szellemkép...

Sziasztok

IM000773.AVI
    
(#) janocsi válasza Hp41C hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Szia!
Hozzám is így érkezett a program, "csatolt file hiba".
Légy szives majd mégegyszer elküldeni.
- Ha egy kicsit nagyobb kitérésre tudnád "ösztökélni", talán még jobb lehetne a kijelzés minősége, de igy nézve sem olyan rossz..
Köszönöm, szia.
(#) patexati válasza Hp41C hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Szia! Köszönjük! Sajnos ez sem jobb sőt szerintem rosszabb mint az előző verzió (többször visszacseréltem) valószínű más az oka Azért kíváncsi leszek janocsi optos vezérlésével milyen lesz!
(#) janocsi válasza Hp41C hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Szia!
Még mindig benne van a "vacogás", a többi javítást kipróbálva, azok rendben vannak.
Szia.
(#) patexati válasza janocsi hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Nálam jobban szétesik az offset mikor beremeg mint az előző verzióban abban stabilabban tartja magát szerintem.
(#) janocsi válasza patexati hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Szia!
Szerintem Hp41C keményen dolgozik ezen a problémán, de ezuttal talán sokkal nehezebb a feladat megoldása. Lehet, hogy szinte mindenhez hozzá kellene nyúlni.
Szia.
(#) patexati válasza janocsi hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Szia! Igen sejtem,hogy ez kemény dió lesz Az is megfordult a fejemben,hogy valami a kapcsolásban nem jó és gerjed vagy túlhajt vagy mittudomén Biztos,hogy a programban lévő hibás visszaolvasások miatt van?
(#) janocsi válasza patexati hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Szia!
Van egy "eredeti" Wand Clock f886 verziónk is Hp41C-vel. Ebben is megvan ugyanez a probléma, de akkor még a 0.5mm-es kijelzőkar saját belengésének tulajdonitottam a jelenséget, pedig az még egy másik konstrukció volt. Az összes v3.08 -tól a programokat azzal teszteltem végig.
Szia.
(#) Panhard hozzászólása Jan 2, 2010 /
 
Hello, elkezdtem az órát én is megépíteni, kérdésem az lenne, hogy lehet-e az oszcillátor helyére sima kvarcot tenni? A másik, hogy az LM334 LM335-ös rész mi célt szolgál?

(#) Hp41C válasza Panhard hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Szia!

Kvarc: Nem érdemes az oszcillátor helyett kvarcot tenni. Valamilyen funkcióról le kellene mondani (A CLKOUT láb más funkciót kapott - ébresztési hangjelzés...)

LM335: Hőmérő, az LM334 pedig az áramgenerátora...

Szia
(#) patexati válasza Panhard hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Sima kvarc nem jó! Ki lehetne váltani de sokkal egyszerűbb olcsóbb az oszcillátor! Az LM334,Lm335 a hőmérsékletet méri! Amúgy a nyákon minden működik tesztelve van egy pici javítás van bent a rezgető tápját meg kell még szűrni egy 100µF/16V-os elkoval.Én a J6 relé kivezetés és az R70 ellenállások közé rakatam be így semmit nem kell rajt átalakítani már a tervben is javítottam! Majd azt a tervet használd mit felraktam átszámozva mert a régivel esetleg belekeveredhetsz mert a nyák át lett számozva! Van egy lista az szerint ültesd be az jó mert az szerint készítettem az enyémet rajzot nem is használtam a beültetéskor!Bővebben: Link Fotóztad vagy vasaltad a nyákot? Nagyon jó lett!
(#) Panhard válasza Hp41C hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Igaz, nem gondoltam bele rendesen, a kvarcnak 2 láb kell. Az LM335-re is rákereshettem volna.
A rezgetőt merevlemez fejjel fogom megépíteni, annak jó a csapágya, tekercs és mágnas is van benne. Egy rugóval huzatom középre, a rugóerővel lehet állítani a frekvenciát. Már próbáltam jó lesz.
Az aktuális programot el tudnád küldeni?
(#) janocsi válasza Panhard hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Szia Panhard!
Nagyszerüen alakul a nyák felépitése, már alig kell pár alkatrész hozzá. Az LM334-335 ideiglenesen elhagyható, anélkül működik az óra. Nagyon kiváncsi leszek a mechanika élesztésére majd, de tudom hogy fog működni az is.
Szia.
(#) Panhard válasza patexati hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Igen, amit belinkeltél azt csináltam meg. Csak még hiányzik pár alkatrész, amit csak hétfőn tudok megvenni. A nyákokat mindig fotózom.
(#) patexati válasza Panhard hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Én meg csak vasalom mert begyakoroltam,hogy lehet tökéleteset gyártani vele Sok sikert!
(#) patexati válasza janocsi hozzászólására (») Jan 3, 2010 /
 
Szia! Ha minden jól megy ma hoznak nekem alumínium alapanyagot így a jövő héten meg tudom csinálni az új mechanikát! A kar felfogatásánál mekkora a két gondolom 3mm-es csavarlyukak közepe közti pontos távolság? Szeretném egyformára csinálni mint korábban is írtam!
(#) janocsi válasza patexati hozzászólására (») Jan 3, 2010 /
 
Szia!
A fúratok távolsága 20mm. Ez a méret a már elkészitett karokon mindenhol érvényes lehet. Így csináltad a korábbi verziókat is, ezért rögtön beépíthetők lettek nálam is. A kar méreteit is jó lenne pontosítani. A teljes hossza egységesen 145mm-ben lehetne végleges(?) Ebből a méretből készült a legtöbb ideális kijelzőkar, de ezek csak az első verziós mechanikákba használhatók, amelyek a "gyári", vagy hagyományos elrendezés szerint készültek.. Van még egy gond, a legújabb mechanika nem támogatja ezt a felerősitési megoldást. Át kellene gondolni, hogyan lehetne realizálni ahhoz is a kar rögzitését. Ott a karon már a csatlakozó is helyet kaphat a megfelelő részen, kb. a rugólemez közepénél. Ezt még meg kellene beszélnünk, hogy a lehető legjobb legyen a megoldása. Ez a mechanika a nem rezonáló, vagy berezgegő, "kétszárnyú" fajta.
Szia.
(#) patexati válasza janocsi hozzászólására (») Jan 3, 2010 /
 
A gyárihoz hasonló kart akarok készíteni és hasonlóan egyik oldalt kiszélesedő lenne a csatlakozónál! A csatlakozón töröm a fejem ,de lehet lesz két fajta is Én az SMD fajtát akarom megcsinálni mint milyenek a DVD fejegységekben stb is van úgy,hogy kiszedem minden második lábat mert nagyon sűrű! Ami működik az hasonló csak sokkal keményebb fajta szalagkábel és törik de az a puha az biztos jó lenne hiszen a gyáriban is hasonló van! Ma körül nézek miből élek ilyen téren és este megyek melóba valószínű tervezek egy új kart az új mechanikához! Ha valami eszedbe jut írd le légyszíves! Ezek a ledek piszkosul tetszenek csak ne lenne olyan nehéz a beforrsztásuk
(#) janocsi válasza patexati hozzászólására (») Jan 3, 2010 /
 
Szia!
A szkennerekben, nyomtatókban találsz olyan speciális szalagkábelt, (nyákszalag), amely megfelelhet a kijelző levezetéséhez. Ezzel csak az a gond, hogy túl hosszúak, és nemigen lehet röviditeni rajtuk. Vagy a HDD-k ben található még ilyen szuperhajlékony nyákszalag, amely alkalmas lehet levezetésnek.
- Az SMD LED-ek beforrasztásánál érdemes a nyákon az egyik oldalt előzőleg kicsit felónozni, és ott kezdeni a forrasztását enyhén lenyomva. Ahogy egy kicsit "megtapad" és jó is a helyzete, a másik oldalon lehet folytatni, majd a gyenge oldalon is megerősíteni.
Szia.
(#) patexati válasza janocsi hozzászólására (») Jan 3, 2010 /
 
Úgy szoktam SMD-t forrasztani,hogy írod! Csak beállítgatni,hogy egy sem legyen görbe vagy távolabb közelebb de hát csak idő kérdése végülis
(#) Panhard hozzászólása Jan 3, 2010 /
 
A pic programot, és a pc kezelő progit ki tudja elküldeni, vagy hogy tudom megszerezni?
(#) Hp41C válasza Panhard hozzászólására (») Jan 3, 2010 /
 
Szia!

Nézz bene a levelesládádba...

Szia
(#) Panhard válasza Hp41C hozzászólására (») Jan 3, 2010 /
 
Megkaptam, köszönöm!
(#) patexati válasza janocsi hozzászólására (») Jan 3, 2010 /
 
Csak 5mm-es van az anyagból Kaposváron de azért hozatok egyet majd ha megyek Kanizsára ott is megnézem Talán jó lesz Akkor a kar mekkora legyen mettől medig mérjük stb..
Következő: »»   52 / 67
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem