Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   957 / 3610
(#) _ampervadasz_ válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Jajj, ez nagyon fájt. (( #610705) hsz -ra véletlen nyomtam törlést )
(#) _ampervadasz_ válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Egy harisnyát, ha nálad is elszakadna az ékszíj?
(#) DuMatyi válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Nem. "gumidefekt" lesz, vészhelyzetben a nájlon ahelyett is megteszi!
(#) DuMatyi válasza zolee1209 hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Igen, pontosan erre céloztam. Mennyivel jobb érzés onnan lehámozni az ékszíjat, mint egy rossz kocsival bíbelődni! Az arcberendezkedését nem ismerjük a hölgynek, úgyhogy fenntartásaim vannak.
(#) zolee1209 hozzászólása Jan 20, 2010 /
 
Simpi írta: És Matyival mi lesz? Kimarad?
DuMátyás írta: Nem. "gumidefekt" lesz, vészhelyzetben a nájlon ahelyett is megteszi!

Kár, hogy ez a két hozzászólás nem egymás után született, mert így ki kellett ragadnom a szöveg eredeti helyéről. Ettől függetlenül nem értem Simpi kollegát, nekem úgy tűnik, Matyi nem maradt ki semmiből! :hehe:
(#) zolee1209 válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Szerintem pót gumit, vagy bordás ékszíjat!
(#) SALáta válasza tatabike hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Elképednél hogy a Yaesu kézi rádiónál milyen vékony vezetéken szaladozott 4 A, átvinni átviszi csak laptop táp kell hozzá. De én sem hiszem ekkora teljesítményű az erősítő. Persze kína előbb van mint japán, ők 72 W ból állítanak elő 360 W ot, a japánok meg 48 w ból 5 w ot.
(#) bankimajki válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
A szelep nem volt annyira beégve (de az tény hogy már cserélni kellene) Szelephézagnak meg 0,35mm-t állítottunk és melegen is megnéztük és még volt kottyanás. Az utógyújtás nincs kizárva, mert mint mondtam a gyújtással nem foglalkoztunk.
(#) zolika60 válasza bankimajki hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
A kipufogó szelepnél egy kis beégés is sok. Túl nagy lesz a hőterhelése, mert a forró gázok folyamatosan áramlanak rajta már a munka ütem alatt is. Persze az utógyújtás is okozhatja a hibát. De hát még tél van és így van idő becsiszolni a szelepeket is.
(#) llaci56 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
De ha ismerted a VW szíjtárcsáját, akkor tudod, miről beszélek!
(#) Rober_4 válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Akkor ezért ilyen kicsi, és olcsó az erősítő, mert, hogy kiadja a megfelelő teljesítményt, kell hozzá egy ilyen!
Bővebben: Link
(#) DuMatyi hozzászólása Jan 20, 2010 /
 
Az én álmaim netovábbja: egy oldtimer bogár. Nagyon tetszik ez a kocsi. Ha lehet, legyen fehér.
(#) llaci56 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Ha úgy vesszük, akkor önbeállós. Ön beállíthatja... Lemez tárcsák voltak széles peremmel, a két fél között hézagoló lemezekkel. (Ezt állíthatta Őn be!) (Fiat500, kispolszki detto.)
(#) llaci56 válasza DuMatyi hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Nekem volt, - velem egykorú. (De akkor még csak 16 voltam...)
(#) Action2K válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Na itt hagyom a UPC-t, meg az ASTRA-t, megyek a NASA-hoz!
(#) zolika60 válasza DuMatyi hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Harminc éven keresztül javítgattam őket. Még mindig megvan az első anyáméknál a fészerben. 1960-as még 30 LE 1200-as. Ha nyugdíjas leszek valaha, majd újra előhúzom. De manapság már nem járnék vele. Nagyon felgyorsult a forgalom és bizony 100Km/h feletti sebességekkel is közlekedünk. 80-ban amikor vettem nagyon megvoltam vele elégedve. Sokat mentem vele. Az akkori autókhoz képest a 6-7l-es fogyasztása igen jónak számított. (Szerintem még ma is jó) De az elégtelen fűtése és a teljes fapadossága mára már elavultá teszi. Nem is beszélve a minimális csomagtartóról.
(#) Doncso válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Idézet:
„De az elégtelen fűtése és a teljes fapadossága mára már elavultá teszi. Nem is beszélve a minimális csomagtartóról.


Na de a Vintage feeling?
(#) zolika60 válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Kétszer voltam. Meg a Budapesti rajzáson is néhányszor, amíg nem lett belőle Szepes Gábor Kft,
(#) KTobi válasza tatabike hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Nem; a háromütemű az az autószerelők szólása: szív, sűrít, kipufog, :@.. se gyújtani

[OFF]És nem környezetbarát
(#) DuMatyi válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Fapados? viccelsz? Amíg szervós kocsikat vezettem, azt sem tudtam, mi a parkolás! Egyszer volt alkalmam egy 1992-es Renault volánja mögé ülni. Se szervó se semmi. Valahogy azt a kocsit én vezettem, nem a mikroprocesszor. Mindezekért e inkább járok szerszámos ládával, gyertyakulccsal, és nejlon harisnyával a csomagtartóban (Olcsóbb, mint egy feleség, akinek van, tudja miről beszélek! :sonic, mint egy agyonprocesszorozott izébizével, amiben az akkumulátor cserén kívül semmit nem tudok elvégezni.
(#) tatabike válasza Rober_4 hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Hja, a fluxuskondenzátor. Olvastam alatta az írásokat, én is írtam, hogy észre térjenek már az emberek. Mikor értik meg, hogy az időutazás nem létezik. Nem volt sose, meg nem is lesz sose.

Erről egy parodista poénja jut eszembe mindig: "Kínai tudósok áprilisra ígérik, hogy elkészülnek az időgéppel. Ezt nem értem. Most akkor mi van, ha csúsznak egy hónapot? Maximum visszamennek áprilisba.... )

Na, hát pont ezért nincs időgép. Mert teljesen közömbös, hogy mikor találják fel. Ha lehetséges lenne időutazás, akkor már örök idők óta létezne, és az élet szerves része volna, mert oda mehetünk vele az időben, ahova csak akarunk. ..
(#) tatabike válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Azért még sokan használják a Bogarakat, itt Pesten is elég sokat látok nap mint nap....
(#) tungsram válasza tatabike hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Itt is van Miskolcon egy-két megszállt bogaras.De azt tudtad , hogy Hitler-nek a formaterve?
(#) KTobi válasza DuMatyi hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Akkucserekor meg mindent elfelejt, és viheted a mesterhez, hogy beállítsa.

Időutazás csak úgy létezhet, ha gyorsabban tudunk menni a fénynél, akkor vissza lehet menni, megnézni mi történt a múltban.
(#) KTobi válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Már a fénysebességet megközelítve sem így telik az idő, mint most, lassabban. Gyorsabban, haladva pedig nem megöregszenek az emberek, hanem megfiatalodnak?
(#) DuMatyi válasza KTobi hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
A tömeg, a tér és az idő között a következő fizikai összefüggés áll fent: Ha jó az idő, a tömeg kimegy a térre. Alternatív megoldás: Miénkitta tér!
(#) KTobi válasza DuMatyi hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
ezen a weboldalon csakis
(#) tatabike válasza KTobi hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Hm, az nem időutazás, hanem lehagyod a fényt, és megvárod amíg utolér, és akkor láthatod saját magadat, ahogy közeledsz... :yes:
(#) tatabike válasza tungsram hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Tudtam. És azt tudtad, hogy a Bogár kasztnija az egyetlen olyan a világon, amelyen sehol nem áll meg a víz?
(#) Rober_4 válasza KTobi hozzászólására (») Jan 20, 2010 /
 
Szerintem létezik időutazás, hisz minél messzebbre nézünk a térben annál jobban visszamegyünk a múltba. Tehát valójában a jelent sem ismerhetjük meg csak a jövőben.

(Kisfiam kérte, hogy tegyek ide egy ilyen bakugánt, hát teszek meg egy füstölős:smoke: )
Következő: »»   957 / 3610
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem