Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Hello @ All!
Olyan problémám lenne, hogy Skoda Octavia 1.4 16V-ből eltűnt az alapjárat. Hibakód nincs (illetve most cseréltem gyújtótrafót is, azóta nincs). Indítás csak gázzal, és folyamatos gázzal marad csak életben. Ha folyamatosan 3500 - 4000 RPM körül megy az autó, utána van alapjárat. Ha 2500 - 3500 RPM, akkor 500 és 800 között ugrál az alapjárat. Ha 1500 - 2500-as fordulaton megyek vele, leesik, 500-as fordulatnál enyhe erőlködés majd leáll. Bármilyen segítséget előre is köszönök!
Sziasztok.
Help me! Van egy 1997 decemberi 1.6-os 55kW-os Octaaviám. Riasztója csinálja a gondot. Ha be van kapcsolva a motorház alatt a főkapcsolójával s lezárom a kocsit riasztásra, ugyebár az indexet felvillantja. Na ez a normál eset, az enyémnek rajta marad vagy a bal, vagy a jobb oldali folyamatosan. Valakinek ismerős ez a jelenség? Van rá megoldás? Köszi előre is.
Hali. Nekem is volt ilyen, bár az Octavia.
Gyujtáselosztó rotor. Na meg volt egyszrer ugyanez, csak akkor a fékrásegítő dobnál jött le a tömlő.
Ezek a riasztók sajnos sok gondot okoznak.Kiiktatni nekem is pár másodperc még ha vigyázni kell is az autóra,a tolvaj gyorsabb.
Én is láttam már ilyen bentmaradó indexet mert a relé ami kapcsolja a lámpákat az mikró méretü és nehezen bírja a lámpák bekapcsolási áramlökését és összehegesztődnek az érintkezők.
Auf Nekem is ugyan ez volt a gondom És a központi egységben van öszesülve az egyik mikrokapcsolo. Nekem a cseréjét javasolták. Nem tudom mijen tipusu a tiéd az enyém laserline. Megkerestem a Hogy is irjam a riaszto fömodulját vagy minek hivják ott van 3db olvadóbetét és abboól az egyik az az indexsor ami álandóan világit és azt szedtem ki. És megszünt vilogni és a rosztó attol jo!! De jol nézd meg melyiket huzod ki.
Üdv minden ide látogatónak! Az lenne a kérdésem, hogy Octavia (AEE) hátsó szélvédőjén a fűtést hiába kapcsolom ki kapcsolóval tovább melegít. A kapcsolót leellenőriztem az jó, esetleg van valahol reléje, és ha igen hol lehet. Segítségeteket köszönöm.
Relé biztosan van. Azt hogy hol nem tudom, de nagy valószínűséggel a biztosíték táblán, vagy mellette.
Hi.
Az enyém meta system-es. Kiásom a h alol a kocsit és meglesem majd.
Hali!
Próbáld meg a pillamgószelepet és a házat ahová a szelep felfekszik alaposan kipucolni. Szükséges kellékek - féktisztító - fogkefe. Tisztítás után elsőre nem fog indulni a motor, de egy kis indítózgatás után már minden tökélete lesz. (attól függ mennyi féktisztítót használtál) Pörgesd meg a motort, hogy kidolgozza a tisztítót ezért füstölni is fog de ne ijedj meg hamar elmúlik. Írd meg ha történt változás, mert ha nem folytatom tovább.
Visszaolvastam régebbi írásokba, kérésekbe.
Tévhit A vízhőmérséklet jeladó nem emel és szabályoz alapjáratot. Alapjáratot a hőmérséklet függvényében, az úgy nevezett hőérzékelő bimetál szabályozza elektromosan. (fellelhető pillamgószelepház fekete fedél alatt) A pillangószelepet motor működteti, amely motor nem végez teljes fordulatot, csak felet, azt is két irányba. Éppen azért, hogy a pillangószelep a ház falán nyisson zárjon, szabályozzon. Erre azért van szülség, mert az alapjárati megkerülő csatornán érkező levegő mennyiség nem minden esetben elegendő a motornak ( fogysztó bekapcsolása - a motor rángatás nélküli stabil járása)az ehhez szükséges pótlólagos levegőmennyiséget felülről (légszűrő) kapja.
Hi.
Van valakinek van kábele, vagy meg tudná nézni azén kocsimat? Tegnap beröffentettem és azon kivűl, hogy az aksija lemerült, még a "service" felirat is megjelent. És a fordulat ugrálás is előjött. Köszi
Zöld kapszula, 1pont 1-es kiadás.
Elírtam. BOCSI. A lényegen viszont nem változtat. Ki tud segíteni abban, hogy kiolvassa kábel és pc segítségével a hibalistát az automobilomból? Azért, hogy meg lehessen szugerálni a hibáit.
Auf Ha somogy közeli vagy akkor tudok javalani egy szerelőt ha gondolod nekem 2ezerért szokta kiszedni a hibakódokat meg szervizt elvégezni stb.
Uh, az épenséggel elég messze van. bár mondjuk attól függ merrefelé? Bp-n vagyok, de rokonok vannak vas-megyében, éshát a m7en útbaesne.
Itt az utvonal, bp-ről szentgotthárdra. Szóval merrefelé?
Azért Bp-en biztos van 100, de inkább több ember, aki rendelkezik alkalmas diagnosztikával. Nevet, cimet, telefonszámot ne kérdezz, mert nem vagyok otthon Pesten. De kb. 10000Ft befektetésel +egy laptoppal te is kiolvashatod. (KKL-interfész, VAG-COM progi, ezekre keress, akár itt is)
Tud valaki esetleg olyan progit amivel hibakódot illetve egyebeket lehet kiolvastatni esetleg szervizt kiütni? Megköszönném
Auf sajna kiesik mert ez pont kaposváron van és általában az iketö este 5után van othol föálásban melozik
Ha nem a kis sárga motort ábrázoló Check vagy az EPS "lámpa" világít, hanem a km óra alatt írja ki a service feliratot, akkor nincs hiba a rendszerben ergó felesleges "hibakiolvasásra" vinni az autót. Mint ahogy írtad az akkumulátor lemerülése összefüggésben van az egyenetlen alapjárati motorjárással. Szakmai nyelven a feszültség csökkenéssel "megbolondúlt" a computer. 1-2 km megtétele után minden magától megoldódik. Azonban, ha az alapjárat ingadozás tartósan megmarad, akkor a pár sorral előbb írtak szerint (pucolás) járj el.
Nem írtad le az autó pontos típusát, de a service feliratot a következőképpen tudod kiszedni. A felirat melletti gombot benyomod, a gyújtást miközben a gombot folyamatosan nyomva tartod ráadod, vársz pár másodpercet, ezután egy szakaszos vízszintes vonal jelenik meg és már kész is. A service felirat nem jelentkezik addig amíg el nem éred a következő olajcsere szerviz intervallumot 15 vagy 30000 km attól függ, rövid vagy hosszúperiódusra van beállítva a rendszer. Ezt neked kell tudnod. De azért ne feledkezzél meg a kötelező olajcseréről sem, annyi jár a motornak.
Egyetlen hsz-t kellett volna visszaolvasnod.
Hi. Köszi, ma már nem megyek ki, holnap megpróbálom ezt a gombnyomogatásos dolgot. Az olajcsere tegnep megtörtént a kuplung cserével együtt.
Viszont a kábeles kiolvasás azért kéne, hogy tudjam, hogy a kicsike jól van e. Egy kiolvasásért meg nem építenék kábelt.
Visszanéztem korábbi írásodat, a tied 55KW -os AEE motorkódos, itt a gombot nem elég nyomvatartani, nyomás közben jobbra is kell csavarni 2x mert akkor az OIL és az INSPEKCIO programot is törlöd. A szakaszos vízszintes vonal viszont mind két esetben igaz. Megjegyzem, a törlést az olajcserét végző szerviznek illetve az autószerelőnek kellet volna elvégeznie. Sajnos itt tart ez a szakma, a javítást és annak jelentését kifelejtették az oktatásból.
Skodával és más gyártmányú, típusú autókkal kapsolatosan is szívesen segítek mindenkinek. Forduljatok hozzám bizalommal.
Hali! Egy service OIL És servise INSP jelenik meg, felváltva, ahogy nomkodom. De semmi más, ennyi. Nyem tűnik el. Mi lehet?
Ahogy megjelennek a feliratok pl service oil a gomb nyomvatartása közben csavarj egyet jobbra, majd megint gomb benyom akkor insp felirat - ismét csavar és kész. Ha mindent jól csináltál a feliratok után megjelenik a szakaszos vízszintes vonal (törlés, nullázás) továbbá amikor a gyújtást ráadod nem fog megjelennni villogva a feliratol lözűl egyik sem.
Tisztel hozzáértő fórumozó társak! Kérem árulja el valaki AEE motorkódú octaviában hol találom a hátsó ablak fűtését vezérlő relét. Sajnos hiába kapcsolom ki a kapcsolóját továbbra is fűt. Gondolom valahol a biztosítéktábla környékén kellene keressem, de csak jobb ha segít valaki mielőtt jobban elrontok valamit. Köszönöm.
Külön köszönet "samarának" az általa leírtak sokat segítenek!
Szia!
Jelenleg Felícia és Fabia leírásom van, az is Csehül, vagy Szlovákul. Azért nem tudom pontosan, mert a fordításkor mindkét nyelvre hasonló arányú "megfejtés" született, így nem tudtam eldönteni meyik a jó (mindkettőnél értelmezhető válasz jött, némi kihagyással).
Biztosat nem tudok, de VW csoportnál gyakori, hogy magába a kapcsoloba van épitve a relé is.
(pl. elakadásjelzö kapcsolo=indexrelé, vagy az A8-asnál biztosan tudom, hogy az ablakfütéskapcsoloban van a relé is.)
Köszönöm a gyors reagálást, de sajna az adott állományt nem tudom megnyitni. (MDI)
Kis türelmet, éppen olvastatom
Ez meg aszongya, hogy nincs is a Skodában relé.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |