Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Hát nem elképzelhetetlen, bár 1 led
![]() Az tény hogy a kisugárzottnak csak töredéke jut vissza, lehet, hogy ez összemérhető egy leddel ? Szerintem ezt még senki sem merte kipróbálni. ![]() De szerintem ilyen mélységben sem foglalkozott senki vele mint ahogy mi tesszük. Ha ez beválna megváltoztathatnánk az egész blokkoló piacot. ![]()
Az biztos, meg az is, hogy új bevételi forrás után kell néznie a rendőrségnek, vagy egyszerűen betiltják a blokkolók használatát...
Azért én nem vagyok ilyen optimista, viszont jó lenne tudni hol az a határ,(hány db LED) ahol még biztonságosan múködik a blokkolás.
Ez azért fontos, mert számolni kell a fej koszolódásával is, ami határesetnél védtelenné tenné a kocsit.
Arra gondolsz, hogy az a néhány darab amit amatőr szinten legyártanánk hatással lenne a piacra, vagy a rendőrségre? A meglévő cégek tucatszámra gyártják a legálisan megvehető gyári cuccokat, mégis ha kimegyek az utcára és kimondottan azt figyelem melyik autón van blokkoló talán 1000/1 az arány. Azt hiszem nincs ok riadalomra. De ha betiltják valószínűleg nem miattunk lesz.
Nekem Echo blokkolom van nagyon jól működik.Természetesen F II -val rendszámra mérve 32méter lámpára pedig 67méter volt.Ahol szerelték ott meg is mérték.FIII -mal 10méter.
Köszi, izgalmas...! Szabad kérdeznem, hogy milyen kocsiba lett berakva? Volt már éles próbád is? Mit csinál? Csak csipog és villog vagy...?
![]()
vagy egy jóféle kotró lemez a kocsi elé és traffipax rendőr elseper ha már gta a radar ellen jó a sztaniol de lehetetlen folyamatosan szórni lsd: 2.világháború,bombázásoknál szórták h ne lássa a radar hány gép megy csak egy foltot. .. infra ellen infra fényszóró a tetejére de tényleg a leg egészségeseb a szabályokat betartani mert kevés ijesmi
hat a fákra való feltekeredés ellen
Gratulálok! Szép magyar fogalmazás, kerek egész egy mondatban.
suzuki-ba lett beszerelve hangjelzést ad, nem tudom a vídeót nézted azt este lett készítve.Természetesen volt éles mérés is csekk nem volt,olyankor mindig lelassítok a megengedett sebességre,és kikapcsolom hogy megtudjon mérni,hogy ne idegesítsem őket.A kocsi színe is sokat számít,a sötét szín nagyon jó.l
A szabályokat betartom és öreg Suzukival járok. Sajnos volt már olyan, hogy 40-es táblánál elméláztam (éppen a legújabb órámat terveztem fejben)
![]() ![]()
Ha ideges lesz a rendőr mit tud csinálni? Semmit.
![]() Köszi az infót! ![]()
És csak úgy röpíti előre a fórum témáját.
![]()
Figyu nem bonyolult a dolog ... veszel egy lézeres kapunyitó jeladót és az meghüjíti a trafipaxot annyira nem is drága 5000-10000 forint kürül van és az még álca is annyit meg megér a dolog
![]()
Én ebben nem bízok. Műszaki beállítottságom azt súgja ez vakszerencse és/vagy baromság. Hangsúlyozom, ez az én véleményem.
Hát ilyet meg hol lehet kapni, ennyit nekem is megérne.
![]()
Igazad van,és ez a készülék 60 000 Ft+beszerelés és teszt mérés FII-vel,és pont az ilyen helyzetekre jó.Én se vagyok egy gyors hajtó,volt úgy hogy lakott területre 65 km-rel gurultam be,és150méterről elbújva mértek,és így volt időm lassítani,ez egy éve volt. Máris meg hozta az árát.
![]()
Nem így van,egy Target LT400-as laser jammer ami egyben kapunyitó is kb 130 000 Ft, de ez csak 7s-ig zavarja mérést majd kikapcsol és 30 s után újra élesedik. Nem 5000-10000 forint.
![]()
Kicsit elbeszélünk egymás mellet ebben a teljesítmény dologban. Én vágom, hogy az átlag telj. hasonlítható, de ez itt nem érdekes, mert a LI 1-1 impulzussal blokkol, tehát annak a teljesítménye a mérvadó, és az sokszorosa még nagyszámú lLED-nek is. És ne feledd, hogy a 20 fok körüli nyílásszög már 10m-ről is több m2 felület besugárzását jelenti, tehát minden wattra szkség van.
És a "biztosra nem lehet menni" elvedet is vitatnám. Elvileg nem lehet. De a gyakorlatban több olyan autót is láttam (közte a sajátom) amit a tesztek alatt sem sikerült megmérni, pedig ott ez a kifejezett cél. -> Kovács 22 örm valós körülmények közt (nagyobb sebesség, középre lő először, nem akar mindenáron megmérni, esetleg ügyetlen, vagy nem tripodról mér) esélytelen, nem beszélve, ha valami csoda folytán mégis befog, van előtte 3-5 mp lassítani (mert addig biztos megtart neki) Persze ehhez a legjobb felszerelés kell, ami nem 2 Ft.
Sziasztok!
Figyelem a témát egy ideje. Elismerésem a fejlesztőknek! Amiért most írok: Megépítettem a HMJ féle tesztert, és egy Cobra XRS 9530-ason kipróbáltam. Volt amit nem egészen ismert fel, pl. ProLaser II, ill. III., és az SCS-t egyáltalán nem vette észre, de alapvetően a teszter kiválóan működik. Köszönet érte! ![]() Így már hozzá merek kezdeni egy alap ketyerének amit (remélem) nyárra feldobok, utána lehet finomítgatni. A témával nem igazán egyet értők megnyugtatására: Egy régi Suzuki-m van, és nem vagyok különösebben versenyző alkat, de nekem is csípi a szemem a yard mostani, "csapdázó", bújkáló, stb. működése.
A detektorok nagy része egyszerüen nem figyel néhány száz Hz feletti frekit ha lézert keres -mivel ezek amerikai termékek , az scs102(és 103) pedig magyar lézer ,ez az egyetlen ami 3.2KHz-en müködik
A prolasereket mondjuk illene tudnia.
Köszönöm az infot! Tudni tudja, csak mind a kettőt II-esnek mondta. Lehet, hogy a szoftvere ennyire már nem válogatja szét. Egy éve használom, radarban nagyon jónak látom, a lézer tudományában nem nagyon bízok. Eddigi élete során 1x jelzett, pedig nem a garázsban áll az autó. És ha jelezne is, már csak eső után köpönyeg.
Radar ellen radardetektor,lézer ellen blokkoló,a detektor csak jelzi a lézeres találatot, és meg is mért.és mi van az SCS103 mérővel azt a detektorok nem is jelzik, főleg közeli mérések vannak.
![]()
Hihetetlen, hogy egy ilyen szaktopicon egyesek még mindig a lézer előrejelzőkben bíznak...
![]() Hogy nem lehet felfogni, hogy a mérés 0,2 mp alatt megvan, és a lézer nem úgy "szóródik" össze-vissza, mint a rádióhullám.
A 103 annyira se magyar, mint Soros György
![]() A szenzor amerikai, Laser Technology gyártmány, ULS néven, ipari szenzor többcélú felhasználásra. Annyiban magyar, hogy magyarok berakták egy dobozba, és autók sebességét mérik vele. ![]()
Bocsánat, én felfogtam. Tényleg így van, sajnos.
![]() Bővebben: Link Mennyire bonyesz berakni egy echot? Vajon én is meg tudom csinálni?
Látom...
![]() Nem bonyolult. Úgy kell elhelyezni az elején, hogy a képzeletben köré rajzolt körök az autó elölről nézett sziluettjéből minél nagyobbat takarjanak. És persze párhuzamos-vízszintes, 1-2 fokon belül
ezt nézegessétek olvasgassátok és itt megtalálható hogy kik gyártják lézeres sebességmérőket :azSCS101 SCS102 és az SCS103 készülékeket. http://sebessegmeres.info/tech.php még egyszer lézer ellen blokkoló.
Urak! Nem vagyok benne biztos, de ha jól látom a hozzászólások egy része nekem íródott.
Bocsánatot kérek, lehet, hogy rosszul fogalmaztam, de sztem pont az ellenkezőjét vettétek le mint amit mondani akartam. Egyetlen szóval nem állítottam, hogy bármilyen védelmet várok lézerre a Cobrától, sőt ... Anno mielőtt beruháztam volna rá, én is végig rágtam magam egy-két fórumon, tisztában voltam/vagyok vele, hogy kb. mire jó. Nem tartom a detektoromat etalonnak, sokkal inkább kritikának szántam a teszteres próbát. A teszterrel maximálisan meg vagyok elégedve.
Echot egyszerü berakni -van pár szabály amire majd figyelni kell (a fej alsó élének vizszintessége -+ ne kövesd az autó ívét : egyenesen előre nézzenek a szenzorok) -de ezek ugyis le vannak irva abban a fél oldalas leirásban,amit mellékelnek rá . A legbonyolultabb az lesz,hogy a tüzfalon hogy hozd át a fejek vezetékeit - ill. ami még gáz :viszonyolag halk a hangszórója és semmi más módon nem jelzi a lézertalálatot,csak csipogással (van egy led hozzám,de az csak a blokkolás üzemkészségét jelzi)
|
Bejelentkezés
Hirdetés |