Fórum témák
» Több friss téma |
Épp azért javasoltam a próbalámpás kísérletezést, mert azzal nem égetsz el semmit, viszont annyit átenged, ami a vezérléshez szükséges.
Csak ismételni tudom magam. Csipesz testre, és végigszurkálni a B.E.-t. Ha ez nem vezet eredményre, akkor csipesz "+"-ra, és újra. Bár az ilyen vezérlés ritka, de nem kizárt. (Mi az a Homasita, ahol hümmögnek egy biztire? Remélem, nem autóalkatrésszel foglalkoznak.)
Üdv mindenkinek!
Adva vagyon egy GT-109 riasztó az autóban. Eme készülék lényegében egyik napról a másikra látszólag bemondta az unalmast. Távirányítóját használva simán ki-be zárt, a következő alkalommal már semmi reakció. Elemcsere megvolt (az elem jó is, lemértem). A bekötése nem lett bántva, én csak annyit csináltam, hogy a nem használt vezetékeket összekötegeltem, hogy ne szanaszét legyenek, de még utána is működött. A központi egység feszültséget kap, bár nem tudom mennyire normális, hogy a zárási parancs vezetékén (piros/szürke) 12 volt mérhető, míg a nyitásin semmi. Az egységet is szétszedtem, megnéztem a panelt, nem látható rajta elfüstölt alkatrész. Tudom látatlanban nehéz az ilyet megítélni, de hátha találkozott már valaki ilyen vagy ehhez hasonló esettel
Sziasztok Úrak!
Olyan kérdésem lenne hogy valamelyikőtök szerelt-e már 206-os Peugeot-ba kp.zárat meg riasztót? Kell hozzá valami spec. kütyü? Szerintetek CAN-BUS-os ez a típus? 2004 az évj. és 1,4 HDi. Az asszony pajtásnak vettem a riasztót szüli napra,Írtózatosan nagy égés lesz ha nem tudom bele "drótozni" A segítségeteket előre is köszönöm!!!
Szia!
Igen, can bus-os, de ez Téged ne zavarjon! Jó drótozást. Semmi extra dolog nem kell hozzá, találd ki először a vezérlők helyét, majd még beszerelés előtt próbáld ki a szettet, utána jöhet a buhera. Nálam (Punto) fúrni kellett az ajtóban a zárakat.
Nem zavar!
Csak tudod ez egy francia gép.... A késleltetett belső villtől félek hátha van valami furfang,meg a gyújtás kapcsolótól hátha ott is... Tehát azt mondod hogy mindent ugyan úgy ki tudok mérni mint egy mezei autóba amibe nincs CAN-BUS? Mert a Metromanon vannak CAN-BUS átalakítok riasztóhoz és ez zavart be akkor az nem is szükséges?
A kp zár része az rendben van annak kell egy + - és független mindentől...vezérlést meg kap a riasztóból...
A riasztó része amitől darázok... :yes: annak kell -gyujtás + -ajtó - meg táp az immot meg hagyom a gyárit.
Meg ugye index relé sincs benne azt is a "play station" kapcsolgatja...
Nekem egy sz@r Fiat Ducatom van (legalább is mindenki ezt mondja mer irigy ) De abba a koszba 2,5 óra alatt beraktam ugyan ezt a cuccot variálás nélkül!
Sziasztok.
Mit lehet tenni, ha elveszett a riasztónak a távirányitója. Egy ilyen tipusu egység van benne Laserline 844v3 slh989e1
kb 8000ft egy távirányító de jobban jársz ha megkeresel egy szakműhelyt mert volt belőle eredetileg: nem javítás után ha a led tönkrement: zöld és piros ledes illetve szétszedve kis és nagy ic-és illetve 433Mhz-es és 315Mhz-es ha van még tartalékod akkor ahol van müszer ott be tudják azonosítani és ott fel is tudják programozni az újat, ha a riasztó kikapcsolt állapotban van.nálunk 2eFt a programozás igy szegeden.
Sziasztok! nemtudom hogy volt e már róla szó de egy olyan kapcsolási rajzot keresek vagy érdekelne hogy hogyan lehetne megvalósítani egy központi zár vezérlő modult ami távirányítós! annyi lenne még hogy villogtassa az indexet nyitás és záráskor! mer újat nem akarok venni mindegy hogy 12V-ot vagy testet kapcsol csak működjön!! köszönöm
Fogod a pénzed és elmész a boltba venni. Külön az RX-TX modul lenne annyi (amit ugye nem nagyon tudsz házilag összehozni), mint amennyiért kapsz egy komplettet, motorokkal, szerelvényekkel, vezetékkel...
Üdv Inhouse
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy riasztónál, az indításgátló relének a gyújtáskapcsolóra menő vagy a lejövő feszültséget kell megszakítania vagy mindegy? Köszi!
Tulajdonképpen mindegy. Azt azért vedd figyelembe, hogy nem árt, ha tartósan bírja azt az áramot, ami a gyújtáskapcsolót terheli.
Érdemesebb egy dolgot tiltani vele. (pl. önindító,tápszivattyú)
olcsó kategóriás riasztónál inkább öninditót mernék vagy semmit.
Az önindítóra kötöttem, de mégis indítható az autó a riasztó aktív állapotában, mi lehet a probléma? A relének 4 lába van abból 2 a riasztóra (abból az egyik test a rajzon) és 2 a gyújtáskapcsolóhoz az önindítóra kell, hogy menjen, igaz? Vagy esetleg kell még egyéb is neki?
Az önindító vezetékét elvágtad, ugye?
Általában + szokott kelleni a relé tekercsének, nem test.
Persze, elvágtam a kábelt...
Akkor 2. mondat. Biztos, hogy a rajzon test megy a tekercs egyik végére?
igen test.... a másik kábelhoz nincs írva semmi, de az még leágazik egy ponthoz. Pont itt meg van szakadva a rajz, így nem látszik, de ezen pont mellé van írva valami...talán az hogy "acc", ez akkumulátort jelenthet?
Akkor mégsem test. ACC=gyujtás +.
Csatolom a lemásolt rajzot.....Mivel a reléből lejövő kábelek színei megegyeztek a riasztóból kijövő kábelek színeivel azokat csak összeforrasztottam, a két zöld kábellel pedig megszakítottam az önindító kábelét a gyújtáskapcsolónál.
A kapott rajzon a sárga vezetékhez az van írva, hogy test? Érdekes.
Maradjunk annyiban, hogy az ACC gyújtás+, a sárgát meg nem kell letestelni, csak összekötni a riasztó megfelelő vezetékével.
Köszi a segítséget!
Sziasztok audi 100 92-es automba szeretnék riasztót bekötni.
Már csak egy dolog van hátra a központi zár vezérlés. Az auto pneumatikus komfort záras. A riasztobol 2 vezeték tartozik ehez -FEHÉR (Nyitás kimenet 300mA) -BARNA (Zárás kimenet 300mA) Ugy rémlik a gyári központi zárak negativval vannak vezérelve. Ötleteket tippeket várok esetleg kábel szineket.? U.I..:bocs a hosszért .,nem akarom emiatt a két vezeték miatt villamosság szerelőhöz vinni))
Ha jól rémlik, a pneumatikusnál meg kell szakítani egy szálat, ami egyik állapotban test, a másikban +12V és a két váltóérintkezőn keresztülvinni. Ha a riasztó a mostani standard szerint készült, akkor 2 pár váltóérintkező van benne, amit úgy kötsz, ahogy akarsz. Valamint át lehet állítani 0,75s-ról 3,5-5s-ra, mivel a levegősnek több idő kell.
Az időt ha át lehet, de tényleg csak 2 vezeték van, akkor kell még 2 relé... pl itt a lap alján látszik Üdv Inhouse
Üdv.Szeretnék tanácsot kérni egy központi zár vezérlőegységről .A tipusa CB-101.Ennyi van ráírva.14 lábu a kimenet.2*7 .Egy ismerősön szeretni az autójába beépíttetni.A négy ajtózáró motor megvan.Sajnos akitöl kapta a csatlakozót nem adta neki valamiért.Ha valaki tudna segíteni a lábkiosztásban azt megköszönöm.
ha kitudod okoskodni melyik a táp (+ -)
illetve a két motor szál ( mert ezeket könnyű)akkor nyert ügyed van. nekem nem ismerős a termék hogy melyiknek a kpz vezérlő modulja. a csatinál forraszd be közvetlen.
köszi a választ,
igen nekem is ezek a képek vannak hozzá,de ez nekem kinai igy mégiscsak szerelő lessz a vége.
Helló!
Van egy GEMINI tipusó riasztóm. Tud valaki valamilyen bekötési leírást hozzá? Képet estére teszek fel róla, addig is szavakban. A kulcsát elhagyták, a távirányítót elhagyták.... Ami van rajta: GEMINI CAR ALARM SYSTEM 300 GE/01/0356/0595 300/25GE/9/2102 A panelon egy R400-as felirat virít. Tudom, hogy kulcs meg távirányító nélkül nem sokat ér, de kihívás... hátha valamit kitudok hozni belőlle Előre is köszönöm |
Bejelentkezés
Hirdetés |