Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kondenzátor

Témaindító: Alba, idő: Nov 30, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   29 / 103
(#) kadarist válasza peti12 hozzászólására (») Máj 14, 2010 /

Van multimétered? Ha nincs, akkor szerezz be egy kapacitásmérős típust.
4,7 nF
33nF
(#) peti12 válasza kadarist hozzászólására (») Máj 14, 2010 /

köszönöm PÁGISZ-ban ahova járok van minden műszer ott szoktam méregetni itthon csak egy egyszerű multiméterem van
(#) kadarist válasza peti12 hozzászólására (») Máj 14, 2010 /

Itt az idő, hogy fejlessz a műszerpakodon.
Ezt a típust Neked találták ki.
(#) darknbass hozzászólása Máj 14, 2010 /

Sziasztok!
http://membres.multimania.fr/davpseudo/ffactorx.htm
A következő gitárpedált szeretném megépíteni, de teljesen kezdő vagyok. A második rajz alapján csinálom azt hiszem.. Ez alapján teljesen egyszerűnek tűnik, mindent értek, csak azt nem tudom, hogy a három kondenzátorból melyik hány voltos legyen. Tudnak valaki segíteni? esetleg, ha valami más van amire figyelnem kell. Ja és hülye kérdés: ugye az ellenállásoknál mindegy a polaritás? Köszönöm előre a választ!
Üdv!
(#) kadarist válasza darknbass hozzászólására (») Máj 14, 2010 / 1

szia!
Ez egy 9V-os elemről van táplálva. Tehát 10V-nál nagyobb feszültségtűrésűt kell beszerezned. 16V-os jó lesz. Germánium tranzisztoraid vannak? Ellenállásnál mindegy a polaritás.
(#) darknbass hozzászólása Máj 14, 2010 /

Igazából megszokott 9v-os adapterről fogom használni, mint a többi pedálom. Akkor is jó a 10V-os? Arra gondoltam, hogyha már belejöttem beépítek egy ilyen diódás "biztosítást" a táphoz ha fordított táppal lenne használva. Vagy akár arra is, hogy akkor is lehessen benne elem, ha táppal használom, mint a rendes bolti pedáloknál. Bár ennek nem tudom milyen kikötései vannak, meg hogy hogy kéne.
Az alkatrészeket még nem vettem meg, de remélem találok mindent, ami kell.
(#) kadarist válasza darknbass hozzászólására (») Máj 14, 2010 / 1

Inkább 16V-osat építs be. Biztos ami biztos.