Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
A 2 napból egy lett Sikerült megcsinálni a melót ma.
Végül is igen De egész nap izzadtunk mint az állat! Hazafelé a klíma a kocsiba kellemes hűvöst csinált. Mikor kiszálltunk az autóból az a meleg ahogy megcsapott...
Vágó Pista egy reklámban szinte minden nap elmondja , hogy van élet a hitel után... És közben?
Ha a maradék két évet valahogy kibekkelem akkor bizony lesz nekem is "életem". A klímával vigyázni. Bővebben: Link
Nem volt oylan hideg, csak kellemes hűvös. De mivel a lábunkra tolta a hideget, meg mi is megszoktuk a hűvöset
ütött a meleg
Én meg jót fűnyíróztam, utána meg hidegvízzel lezuhanyoztam, mert kibírhatatlan ez a meleg.
A fűnyírást nekem is meg kell csinálnom mert kezd elburjánzani a francia pázsitom*.
... A benzines gépet már kölcsönkértem apámtól. Csak még nem döntöttem el , hogy a szúnyogokat viselem jobban vagy a hőséget. Bár ha a szúnyogokat választom akkor a szomszédaim nem fognak örülni, hogy este 8 órakor a benzines fűnyírót járatom. Marad a hőség. Holnapig még van időm lelkileg felkészülni. * holnap teszek fel képet.
Miért nem nyírod reggel?Akkor nincs meleg a szomszéd meg ne aludjon olyan sokáig, ígyis-úgyis fel kell kelnie...
Én is jó kis benzinmotorossal vágtam, bár ez a motor annyira nem hangos. 1 éves keveset futott Honda motor. Szép halk járású, nem annyira pörgős mint egy Briggs. Múltkor, amikor a briggs bedöglött, elkezdett erősen kék füstöt eregetni és a legkisebb főben is fulladt, akkor tettük át a rotációs kapáról a motort, és picit féltem, hogy alacsony lesz a fordulata, mert a Briggs mintha magasabb fordulaton járt volna, mint ez. De így is tökéletes, mivel olyan erő van benne, hogy a legnagyobb fő sem fogja meg.
De azért sajnálom a másik motort. Tavaly volt szétszedve, semmi gondja nem volt, most meg szétszedve sz@rrá van kopva az egész.
Akkor nagyon sokan emlegetnék az egyik kedves szülőmet. Ugyanis sorházban lakom. Szerintem a hatos tömböt egy emberként kelteném fel. A nyugdíjasok szeretnek sokáig aludni. A Munkanélküliek is vannak szép számmal. Buliból éppen hazaérkezett ifjak. Nyári szabadságukat töltő iskolások. Jobb a békesség. A fűnyírózás gonosz dolog lenne. Majd nyomok nekik egy kis Tankcsapdát Vidi cuccommal.
EA6383S+DC3011 Száz éves de le a kalap előtte. És persze a tervezői előtt is.
Végülis...a zenére jó érzés kelni
Idézet: Valószínűleg a levegőszűrő mellett (vagy rajta keresztül ha rossz) bejutott a por. Az egy két óra alatt kinyírja. No meg az is, ha nincs benne elég, megfelelő minőségű olaj. „Tavaly volt szétszedve, semmi gondja nem volt, most meg szétszedve sz@rrá van kopva az egész.”
Hűűű! Milyen hangcuccod van A Sc 3011 az jó hangfal. Egyszer szeretnék én is egy olyat De igazából nekem mindegy melyik hangfal csak vidi legyen. Leg szívesebben mindegyikből szeretnék egy párat :hide: Nekem van egy tényleg "száz éves" hangfalam. Egy pár Telefunken Tl700 (már majdnem 40 éves)
Légszűrő cserélve volt, csak az olajjal lehetett gondja, bár az is rendes motorolaj volt, azt töltöttük az autóba is.
Én ma üzemeltem be kint a műhelyben a vidi cuccost. Ra6363-as rádiós erősítő mellé két vidi hangszóróval ellátott házi hangfal. igaz a hangszóró csak 15W-os, mégis torzítás mentesen szól nagy hangerőn is.
Nekem is van 2Db vidi hangszóróm. 12W-os. Rátettem a 100W-os végfokra kipróbálni. de még olyan 50W-nál sem torzított. Tehát a vidi tudott. Off vége
Tegnap nekiálltam, szétkaptam a drótszamarat, mint bolond a biciklit. Nézem, első kerékagy a csapágygolyóknál kcsit kopott.Mindegy, jó lesz még egy darabig.De törölgetem a tengelyt, a kónusz keskenyebb része szét van roppanva, hiányzik fele.Na mondom.Keresem a rongyot, amivel az agyat töröltem, hát tele van fémdarabokkal. Most már értem miért volt elkopva a kerékagy.3 éves a bicikli, jóformán csak nyáron volt használva sűrűbben és megadta magát a kónusz...És nem is a hitványabik fajtából való szekér ez, schwinn csepel.Meg nem is volt annyira olcsó, majdnem két hónapig dolgoztam érte.Mondjuk azért egy 70000 ft -os szekértől nem ilyet várna az ember, de nyilván egy ilyen kaliberű cégnél is van selejt.A hátsó kerékkel meg rendesem megdolgoztam, mire lerobbantotam a racsnit.Mivel 21 es villáskulcsom nincs, amivel megfoghatnám a racsni leszedő célszerszámot, hát maradt a krovakészletből a 21 es gyertyakulcs.Azzal nem jön le.Befogtam satuba, semmi.Utána kezem ügyébe keveredett a kerékanya kersztkulcs.Na annak van négy feje van, 17,19,22,meg egy 13/16-os.Hát elég hihetetlen, de a 13/16-os pontosan ráillett arra a célszerszámra.Nagy erőlködés árán csak sikerült lerobbantani a racsnit.Utána szétszedtem szépen a kormány és a hajtáscsapágyat is, teletömtem zsírral, ameggyire lehet, összraktam a kerakeket és ismét gurul a szamár.Mondjuk meglepett a csepelnek az egyedi kormánycsapágy kialakítása, ilyet még nem láttam csak csepelen.
Jó cucc bizony! Édeaspám vette még a komplett HI-FI-t úgy '84 ben ha jól emlékszem. Egyszer házilag javítottuk a membránokat. Az idő meg a nem lineáris hangátvitel (full bass) Megette őket. Aztán egyszer sulis koromban Budapesten találtam egy boltot ami eredeti! Videoton hangszórókat árult. A közép kivételével ki is cseréltem a hangszórókat (1994 ben talán). Éppen a napokban néztem őket. Már bizony ezekre is ráférne a membrán csere.
Szivacs légszűrő volt benne?Ha igen, beolajoztátok?
Láttam már olyat, hogy a szűrő után fals levegőt szívott a szerkezet. Akkor mindegy mennyire új a szűrő.
Idézet: A túl kis csapágyhézag okozhat ilyen hibát. Inkább kicsit "kotyogósra" állítsd be mint szorosra. Karbantartani meg jobb évente. Mondjuk minden szezon végén. „nyáron volt használva sűrűbben és megadta magát a kónusz..”
Szivacs, de ez olyan vastag, hogy a levegőnek is meg kell küzdenie, hogy átmenjen rajta. Gyárilag sem volt beolajozva. Most inkább azon agyalok mit lehetne csinálni vele kevés pénzből. Henger kopott, a dugón is látszanak maródás nyomok, mintha valami fémforgács vagy valami karcolta volna végig. A hajtókar is kopott, kotyog a főtengelyen. Ezt még meg is tudnám oldani, raknák bele valami normális hajtókarcsapágyat, mert itt semmi nem volt. Csak a hengerrel nem tudom mit lehetne kezdeni.
Klikkelgetek, szörfölgetek. Benézek ide is - oda is. Belebotlottam egy hírbe. Hír... Ez ma magyarország kérem szépen. Itt mindent lehet.
Nevelő anyám gerincét 3 szor műtötték. fél évente kell bizottság előtt pucérra!!! vetkőzve szégyenkeznie 3-4 ember előtt, hogy megnézzék valóban meg volt műtve és bizony örüljön hogy él. Mindezt 22e forint rokkant nyugdíjért. Megyek ki szellőztetem a fejem. Egy hét múlva itt vagyok...
Túl kopott már. Felmegy a gyűrű mellett az olaj. Kb két éve lett gyűrűzve, hiába tennék bele újat, a hengerfalban is van apró bemarások, amiket nem zár le a gyűrű. Fel kellene csiszolni, de akkor még több lenne a hézag. Esetleg a gyűrű még megfogna ennyit, ha jó lenne a hengerfal...
Gyárilag volt így összerakva.De most már nem lesz vele gond, elöl hátul kapott új kónuszokat és golyókatMeg persze grafitos csapágyzsírral lett teletömve az összes csapágy.Egyből könnyebb lett hajtani is a járgányt.
Sajnos itt tartunk. Remélem ezek a dolgok is megváltoznak rövidesen, mert különben nem éljük túl. :no:
Kétszer vettem életemben új bringát. Mind a kétszer szétszedéssel kezdtem használni. Nem is volt gond velük.
Szoktak olyat csinálni, hogy valamivel nagyobb gyűrűt tesznek bele. Vagy már a "leg nagyobb kopott ki"?
Idézet: „Gyárilag sem volt beolajozva.” Nem is szokták. Azt neked kell.
Sziasztok! Jó estét mindenkinek.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |