Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
A 2 napból egy lett
![]() ![]()
Végül is igen
![]() ![]()
Vágó Pista egy reklámban szinte minden nap elmondja , hogy van élet a hitel után...
![]() Ha a maradék két évet valahogy kibekkelem akkor bizony lesz nekem is "életem". ![]() A klímával vigyázni. Bővebben: Link
Nem volt oylan hideg, csak kellemes hűvös. De mivel a lábunkra tolta a hideget, meg mi is megszoktuk a hűvöset
ütött a meleg ![]()
Én meg jót fűnyíróztam, utána meg hidegvízzel lezuhanyoztam, mert kibírhatatlan ez a meleg.
A fűnyírást nekem is meg kell csinálnom mert kezd elburjánzani a francia pázsitom*.
![]() ... A benzines gépet már kölcsönkértem apámtól. Csak még nem döntöttem el , hogy a szúnyogokat viselem jobban vagy a hőséget. Bár ha a szúnyogokat választom akkor a szomszédaim nem fognak örülni, hogy este 8 órakor a benzines fűnyírót járatom. Marad a hőség. Holnapig még van időm lelkileg felkészülni. ![]() * holnap teszek fel képet.
Miért nem nyírod reggel?Akkor nincs meleg a szomszéd meg ne aludjon olyan sokáig, ígyis-úgyis fel kell kelnie...
![]()
Én is jó kis benzinmotorossal vágtam, bár ez a motor annyira nem hangos. 1 éves keveset futott Honda motor. Szép halk járású, nem annyira pörgős mint egy Briggs. Múltkor, amikor a briggs bedöglött, elkezdett erősen kék füstöt eregetni és a legkisebb főben is fulladt, akkor tettük át a rotációs kapáról a motort, és picit féltem, hogy alacsony lesz a fordulata, mert a Briggs mintha magasabb fordulaton járt volna, mint ez. De így is tökéletes, mivel olyan erő van benne, hogy a legnagyobb fő sem fogja meg.
![]() De azért sajnálom a másik motort. Tavaly volt szétszedve, semmi gondja nem volt, most meg szétszedve sz@rrá van kopva az egész. ![]()
Akkor nagyon sokan emlegetnék az egyik kedves szülőmet. Ugyanis sorházban lakom. Szerintem a hatos tömböt egy emberként kelteném fel. A nyugdíjasok szeretnek sokáig aludni. A Munkanélküliek is vannak szép számmal. Buliból éppen hazaérkezett ifjak. Nyári szabadságukat töltő iskolások. Jobb a békesség. A fűnyírózás gonosz dolog lenne. Majd nyomok nekik egy kis Tankcsapdát Vidi cuccommal.
![]() EA6383S+DC3011 Száz éves de le a kalap előtte. És persze a tervezői előtt is.
Végülis...a zenére jó érzés kelni
![]() Idézet: Valószínűleg a levegőszűrő mellett (vagy rajta keresztül ha rossz) bejutott a por. Az egy két óra alatt kinyírja. No meg az is, ha nincs benne elég, megfelelő minőségű olaj. „Tavaly volt szétszedve, semmi gondja nem volt, most meg szétszedve sz@rrá van kopva az egész.”
Hűűű! Milyen hangcuccod van
![]() ![]()
Légszűrő cserélve volt, csak az olajjal lehetett gondja, bár az is rendes motorolaj volt, azt töltöttük az autóba is.
Én ma üzemeltem be kint a műhelyben a vidi cuccost. Ra6363-as rádiós erősítő mellé két vidi hangszóróval ellátott házi hangfal. igaz a hangszóró csak 15W-os, mégis torzítás mentesen szól nagy hangerőn is.
![]()
Nekem is van 2Db vidi hangszóróm. 12W-os. Rátettem a 100W-os végfokra kipróbálni. de még olyan 50W-nál sem torzított. Tehát a vidi tudott. Off vége
Tegnap nekiálltam, szétkaptam a drótszamarat, mint bolond a biciklit.
![]() ![]()
Jó cucc bizony! Édeaspám vette még a komplett HI-FI-t úgy '84 ben ha jól emlékszem. Egyszer házilag javítottuk a membránokat. Az idő meg a nem lineáris hangátvitel (full bass) Megette őket. Aztán egyszer sulis koromban Budapesten találtam egy boltot ami eredeti! Videoton hangszórókat árult. A közép kivételével ki is cseréltem a hangszórókat (1994 ben talán). Éppen a napokban néztem őket. Már bizony ezekre is ráférne a membrán csere.
![]()
Szivacs légszűrő volt benne?Ha igen, beolajoztátok?
Láttam már olyat, hogy a szűrő után fals levegőt szívott a szerkezet. Akkor mindegy mennyire új a szűrő.
Idézet: A túl kis csapágyhézag okozhat ilyen hibát. Inkább kicsit "kotyogósra" állítsd be mint szorosra. Karbantartani meg jobb évente. Mondjuk minden szezon végén. „nyáron volt használva sűrűbben és megadta magát a kónusz..” ![]()
Szivacs, de ez olyan vastag, hogy a levegőnek is meg kell küzdenie, hogy átmenjen rajta. Gyárilag sem volt beolajozva. Most inkább azon agyalok mit lehetne csinálni vele kevés pénzből. Henger kopott, a dugón is látszanak maródás nyomok, mintha valami fémforgács vagy valami karcolta volna végig. A hajtókar is kopott, kotyog a főtengelyen. Ezt még meg is tudnám oldani, raknák bele valami normális hajtókarcsapágyat, mert itt semmi nem volt. Csak a hengerrel nem tudom mit lehetne kezdeni.
Klikkelgetek, szörfölgetek. Benézek ide is - oda is. Belebotlottam egy hírbe. Hír... Ez ma magyarország kérem szépen. Itt mindent lehet.
Nevelő anyám gerincét 3 szor műtötték. fél évente kell bizottság előtt pucérra!!! vetkőzve szégyenkeznie 3-4 ember előtt, hogy megnézzék valóban meg volt műtve és bizony örüljön hogy él. Mindezt 22e forint rokkant nyugdíjért. Megyek ki szellőztetem a fejem. Egy hét múlva itt vagyok...
Túl kopott már. Felmegy a gyűrű mellett az olaj. Kb két éve lett gyűrűzve, hiába tennék bele újat, a hengerfalban is van apró bemarások, amiket nem zár le a gyűrű. Fel kellene csiszolni, de akkor még több lenne a hézag. Esetleg a gyűrű még megfogna ennyit, ha jó lenne a hengerfal...
Gyárilag volt így összerakva.De most már nem lesz vele gond, elöl hátul kapott új kónuszokat és golyókatMeg persze grafitos csapágyzsírral lett teletömve az összes csapágy.Egyből könnyebb lett hajtani is a járgányt.
Sajnos itt tartunk. Remélem ezek a dolgok is megváltoznak rövidesen, mert különben nem éljük túl. :no:
Kétszer vettem életemben új bringát. Mind a kétszer szétszedéssel kezdtem használni. Nem is volt gond velük.
Szoktak olyat csinálni, hogy valamivel nagyobb gyűrűt tesznek bele. Vagy már a "leg nagyobb kopott ki"?
Idézet: „Gyárilag sem volt beolajozva.” Nem is szokták. Azt neked kell.
Sziasztok! Jó estét mindenkinek.
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |