Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   1255 / 3599
(#) zoly15 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
A 2 napból egy lett Sikerült megcsinálni a melót ma.
(#) zoly15 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Végül is igen De egész nap izzadtunk mint az állat! Hazafelé a klíma a kocsiba kellemes hűvöst csinált. Mikor kiszálltunk az autóból az a meleg ahogy megcsapott...
(#) mineral válasza zoly15 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Vágó Pista egy reklámban szinte minden nap elmondja , hogy van élet a hitel után... És közben?

Ha a maradék két évet valahogy kibekkelem akkor bizony lesz nekem is "életem".

A klímával vigyázni.

Bővebben: Link
(#) zoly15 válasza mineral hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Nem volt oylan hideg, csak kellemes hűvös. De mivel a lábunkra tolta a hideget, meg mi is megszoktuk a hűvöset
ütött a meleg
(#) Ricsi89 hozzászólása Júl 17, 2010 /
 
Én meg jót fűnyíróztam, utána meg hidegvízzel lezuhanyoztam, mert kibírhatatlan ez a meleg.
(#) mineral válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
A fűnyírást nekem is meg kell csinálnom mert kezd elburjánzani a francia pázsitom*.
... A benzines gépet már kölcsönkértem apámtól. Csak még nem döntöttem el , hogy a szúnyogokat viselem jobban vagy a hőséget. Bár ha a szúnyogokat választom akkor a szomszédaim nem fognak örülni, hogy este 8 órakor a benzines fűnyírót járatom. Marad a hőség. Holnapig még van időm lelkileg felkészülni.

* holnap teszek fel képet.
(#) radocziandras válasza mineral hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Miért nem nyírod reggel?Akkor nincs meleg a szomszéd meg ne aludjon olyan sokáig, ígyis-úgyis fel kell kelnie...
(#) Ricsi89 válasza mineral hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Én is jó kis benzinmotorossal vágtam, bár ez a motor annyira nem hangos. 1 éves keveset futott Honda motor. Szép halk járású, nem annyira pörgős mint egy Briggs. Múltkor, amikor a briggs bedöglött, elkezdett erősen kék füstöt eregetni és a legkisebb főben is fulladt, akkor tettük át a rotációs kapáról a motort, és picit féltem, hogy alacsony lesz a fordulata, mert a Briggs mintha magasabb fordulaton járt volna, mint ez. De így is tökéletes, mivel olyan erő van benne, hogy a legnagyobb fő sem fogja meg.
De azért sajnálom a másik motort. Tavaly volt szétszedve, semmi gondja nem volt, most meg szétszedve sz@rrá van kopva az egész.
(#) mineral válasza radocziandras hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Akkor nagyon sokan emlegetnék az egyik kedves szülőmet. Ugyanis sorházban lakom. Szerintem a hatos tömböt egy emberként kelteném fel. A nyugdíjasok szeretnek sokáig aludni. A Munkanélküliek is vannak szép számmal. Buliból éppen hazaérkezett ifjak. Nyári szabadságukat töltő iskolások. Jobb a békesség. A fűnyírózás gonosz dolog lenne. Majd nyomok nekik egy kis Tankcsapdát Vidi cuccommal.

EA6383S+DC3011 Száz éves de le a kalap előtte. És persze a tervezői előtt is.
(#) radocziandras válasza mineral hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Végülis...a zenére jó érzés kelni
(#) zolika60 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Idézet:
„Tavaly volt szétszedve, semmi gondja nem volt, most meg szétszedve sz@rrá van kopva az egész.”
Valószínűleg a levegőszűrő mellett (vagy rajta keresztül ha rossz) bejutott a por. Az egy két óra alatt kinyírja. No meg az is, ha nincs benne elég, megfelelő minőségű olaj.
(#) zoly15 válasza mineral hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Hűűű! Milyen hangcuccod van A Sc 3011 az jó hangfal. Egyszer szeretnék én is egy olyat De igazából nekem mindegy melyik hangfal csak vidi legyen. Leg szívesebben mindegyikből szeretnék egy párat :hide: Nekem van egy tényleg "száz éves" hangfalam. Egy pár Telefunken Tl700 (már majdnem 40 éves)
(#) Ricsi89 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Légszűrő cserélve volt, csak az olajjal lehetett gondja, bár az is rendes motorolaj volt, azt töltöttük az autóba is.
(#) Ricsi89 válasza zoly15 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Én ma üzemeltem be kint a műhelyben a vidi cuccost. Ra6363-as rádiós erősítő mellé két vidi hangszóróval ellátott házi hangfal. igaz a hangszóró csak 15W-os, mégis torzítás mentesen szól nagy hangerőn is.
(#) zoly15 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Nekem is van 2Db vidi hangszóróm. 12W-os. Rátettem a 100W-os végfokra kipróbálni. de még olyan 50W-nál sem torzított. Tehát a vidi tudott. Off vége
(#) radocziandras hozzászólása Júl 17, 2010 /
 
Tegnap nekiálltam, szétkaptam a drótszamarat, mint bolond a biciklit. Nézem, első kerékagy a csapágygolyóknál kcsit kopott.Mindegy, jó lesz még egy darabig.De törölgetem a tengelyt, a kónusz keskenyebb része szét van roppanva, hiányzik fele.Na mondom.Keresem a rongyot, amivel az agyat töröltem, hát tele van fémdarabokkal. Most már értem miért volt elkopva a kerékagy.3 éves a bicikli, jóformán csak nyáron volt használva sűrűbben és megadta magát a kónusz...És nem is a hitványabik fajtából való szekér ez, schwinn csepel.Meg nem is volt annyira olcsó, majdnem két hónapig dolgoztam érte.Mondjuk azért egy 70000 ft -os szekértől nem ilyet várna az ember, de nyilván egy ilyen kaliberű cégnél is van selejt.A hátsó kerékkel meg rendesem megdolgoztam, mire lerobbantotam a racsnit.Mivel 21 es villáskulcsom nincs, amivel megfoghatnám a racsni leszedő célszerszámot, hát maradt a krovakészletből a 21 es gyertyakulcs.Azzal nem jön le.Befogtam satuba, semmi.Utána kezem ügyébe keveredett a kerékanya kersztkulcs.Na annak van négy feje van, 17,19,22,meg egy 13/16-os.Hát elég hihetetlen, de a 13/16-os pontosan ráillett arra a célszerszámra.Nagy erőlködés árán csak sikerült lerobbantani a racsnit.Utána szétszedtem szépen a kormány és a hajtáscsapágyat is, teletömtem zsírral, ameggyire lehet, összraktam a kerakeket és ismét gurul a szamár.Mondjuk meglepett a csepelnek az egyedi kormánycsapágy kialakítása, ilyet még nem láttam csak csepelen.
(#) mineral válasza zoly15 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Jó cucc bizony! Édeaspám vette még a komplett HI-FI-t úgy '84 ben ha jól emlékszem. Egyszer házilag javítottuk a membránokat. Az idő meg a nem lineáris hangátvitel (full bass) Megette őket. Aztán egyszer sulis koromban Budapesten találtam egy boltot ami eredeti! Videoton hangszórókat árult. A közép kivételével ki is cseréltem a hangszórókat (1994 ben talán). Éppen a napokban néztem őket. Már bizony ezekre is ráférne a membrán csere.
(#) radocziandras válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Szivacs légszűrő volt benne?Ha igen, beolajoztátok?
(#) zolika60 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Láttam már olyat, hogy a szűrő után fals levegőt szívott a szerkezet. Akkor mindegy mennyire új a szűrő.
(#) zolika60 válasza radocziandras hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Idézet:
„nyáron volt használva sűrűbben és megadta magát a kónusz..”
A túl kis csapágyhézag okozhat ilyen hibát. Inkább kicsit "kotyogósra" állítsd be mint szorosra. Karbantartani meg jobb évente. Mondjuk minden szezon végén.
(#) Ricsi89 válasza radocziandras hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Szivacs, de ez olyan vastag, hogy a levegőnek is meg kell küzdenie, hogy átmenjen rajta. Gyárilag sem volt beolajozva. Most inkább azon agyalok mit lehetne csinálni vele kevés pénzből. Henger kopott, a dugón is látszanak maródás nyomok, mintha valami fémforgács vagy valami karcolta volna végig. A hajtókar is kopott, kotyog a főtengelyen. Ezt még meg is tudnám oldani, raknák bele valami normális hajtókarcsapágyat, mert itt semmi nem volt. Csak a hengerrel nem tudom mit lehetne kezdeni.
(#) mineral válasza mineral hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Klikkelgetek, szörfölgetek. Benézek ide is - oda is. Belebotlottam egy hírbe. Hír... Ez ma magyarország kérem szépen. Itt mindent lehet.
Nevelő anyám gerincét 3 szor műtötték. fél évente kell bizottság előtt pucérra!!! vetkőzve szégyenkeznie 3-4 ember előtt, hogy megnézzék valóban meg volt műtve és bizony örüljön hogy él. Mindezt 22e forint rokkant nyugdíjért.
Megyek ki szellőztetem a fejem. Egy hét múlva itt vagyok...
(#) zoly15 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Esetleg új gyűrűk és sűrűbb olaj?
(#) Ricsi89 válasza zoly15 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Túl kopott már. Felmegy a gyűrű mellett az olaj. Kb két éve lett gyűrűzve, hiába tennék bele újat, a hengerfalban is van apró bemarások, amiket nem zár le a gyűrű. Fel kellene csiszolni, de akkor még több lenne a hézag. Esetleg a gyűrű még megfogna ennyit, ha jó lenne a hengerfal...
(#) radocziandras válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Gyárilag volt így összerakva.De most már nem lesz vele gond, elöl hátul kapott új kónuszokat és golyókatMeg persze grafitos csapágyzsírral lett teletömve az összes csapágy.Egyből könnyebb lett hajtani is a járgányt.
(#) zolika60 válasza mineral hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Sajnos itt tartunk. Remélem ezek a dolgok is megváltoznak rövidesen, mert különben nem éljük túl. :no:
(#) zolika60 válasza radocziandras hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Kétszer vettem életemben új bringát. Mind a kétszer szétszedéssel kezdtem használni. Nem is volt gond velük.
(#) zoly15 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Szoktak olyat csinálni, hogy valamivel nagyobb gyűrűt tesznek bele. Vagy már a "leg nagyobb kopott ki"?
(#) zolika60 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Júl 17, 2010 /
 
Idézet:
„Gyárilag sem volt beolajozva.”

Nem is szokták. Azt neked kell.
(#) _ampervadasz_ hozzászólása Júl 17, 2010 /
 
Sziasztok! Jó estét mindenkinek.
Következő: »»   1255 / 3599
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem