Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Na még egy utolsó és nem fárasztalak tovább.
A 4,7k helyett jó a 100k? És a 4,7ľF hejett a 100ľF ?
Tulajdonképen a 12V az elég lesz neki?
Igen, úgy tűnik.
Sziasztok!
Én még nagyon kezdő vagyok az elektronikában, és egy olyan gondba ütköztem, hogy egy készülékről kellene egy TTL-jelet egy másikra vinni, viszont az adott készüléken olyan kimenet van, amire azt mondták nekem egy elektronikai alkatrész üzletben, hogy még nem láttak ilyet... Ha valaki tudja, hogy mi ez, azt nagyon megköszönném... Sajnos elég gyenge a felbontás, mobillal készült, ha ez kevés, akkor megpróbálok csinálni jobbat... Természetesen a pirossal bekeretezettekről van szó...
Sziasztok a 4,7uf et írják úgy hogy 47 uf mert sok hejen láttam hogy az volt kiírva a kép alá hogy 4,7uf és aképre meg 47 volt írva
Szia!
Nem. Csak értelmetlen 100 ugyan úgy kinéző alkatrészt lefotózni 100szor. Elektrolit kondenzátor mindenki tudja, hogy néz ki úgy, hogy még ez is sok ha képet mellekékelnek. Képről a méreteket szemmel úgy sem tudod meghatározni.
Hali!
Nem,nem írják,ez két külön mértékegység.
de valamejikre rá van írva
Bocs hogy így megszóllak, de nálad nem húzza alá hozzászólás írásnál pirossal a helytelenül írt szavakat? Esetleg nagybetű, kérdőjel, pont meg ilyesmik nincsenek a billentyűzeteden?
A kereső sokat segít. Fölösleges beírkálnod ötpercenként. 47pF
[OFF]Nálam speciel mindent aláhúz...Azt hiszi angolul írok,de rosszul (Google Chrome)