Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   1354 / 3614
(#) Transztyuszeres válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Jó napot az Uraknak!
(#) _ampervadasz_ válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Szia Simpi. Mi a helyzet veled? Már gyógyulgatsz?

Ha felgyógyultál, akkor küldjél már ide gyorspostával egy kis töltést, mert már alig félórára elegendő mennyiségű töltésem maradt.

25 perc.PNG
    
(#) Transztyuszeres válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Minden bizonnyal...
(#) Transztyuszeres válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Köszönöm! Gondoltam beregisztrálok már ide is, ha egyszer közöm van valamennyire a forrasztóónhoz.
Most lépek, mert lesz egy kis "átviteltechnika"
(#) Gafly hozzászólása Szept 12, 2010 /
 
Urak,
Hajdu 750.2 felültöltés mosógépben hogyan kell csapágyat cserélni a nem ékszíjas oldalon? Van hat csavar ami a csapágyházat a üsthöz rögzíti, meg van kettő ami a csapágyház talpát az öntöttvas súlyhoz. Kiszedtem az összeset de meg se mozdul. Feszegetni meg nem merem nehogy eldeformálódjon az üst. Ehhez kell valami célszerszám? Vagy mi a trükkje?
Üdv, G.
Ps: Mit csinál a pihenő pákás? Mosógépet
(#) klemo86 válasza Stadi hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Hű, az úgy még durvább! Ennyi esze legyen valaki(k)nek…
(#) Gafly válasza Gafly hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Megvan.
Feszegetni kell. Csak ésszel
(#) Ricsi89 hozzászólása Szept 12, 2010 /
 
Van egy icipici gondom. .pls online streamet akarok lejátszani, de a kmplayer nem akarja megnyitni, valami hibát ír ki. Több ilyet is próbáltam, mintha régen jó lett volna(vagy nem). Valahogy nem lehetne átkonvertálni valami más formátumba, amit megeszik a kmplayer is?
(#) _ampervadasz_ válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Végre, újra itt, az "50Hz birodalmában"

A tuti napelemmel egy a gond, márpedig az, hogy az 5V -os.
(#) _ampervadasz_ válasza Gafly hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Idézet:
„...Vagy mi a trükkje?”


Egész egyszerű a megoldás, és még páka sem kell hozzá: Le kell feszíteni, máshogy nem megy, mert rágyógyul a cucc rendesen.

Amit mókás javítani az a Viatka névre keresztelt úttörő mosógép. Aki nem tudná azért úttörő ( itt nem az úttörő táborra kell gondolni. ), mert ha nem volt telire rakva, akkor bizony ízlés szerint felszedi a járólapot, rosszabb esetben a mosógép forog a tengelye körül, és a dob áll egy helyben.
Jó kicsit túloztam, de egy élménymosógép volt ez, na!

A lényeg az, hogy a szimering szerette magát megenni, ami meg az alul terhelésből fakadt, hogy a tengely, eldeformálódott, majd fogta magát és megszorult az egész dob.
Ez utóbbit megértem, mert igen nagy mechanikai behatásnak volt kitéve ilyenkor.

Szerencsére volt pótalkatrészem, így kitudtam cserélni.
Szerencse a dologban még az is, hogy nem az ékszíj tárcsa felől kellett az életmentő műtétet elvégezni.

Azóta már kioperáltam a motort, és köszörűt építettem belőle, amit el is loptak.

Szerk.: ÉN barom! Nem vettem észre, hogy sikerült leoperálni a kérdéses részegységet.
(#) Stadi válasza _ampervadasz_ hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Én a garázskapuval jártam úgy a héten, hogy elször nehezen bírtam elfordítani a kilincset, aztán úgy megszorult, hogy meg se bírtam mozdítani. (Mindez egy negyed óra alatt.) Szétszedtem a zárszerkezetet. A hiba elég nyilvánvaló volt: az öntött alumínium házban egy hengeres vasöntvényt forgat a kilincs, és gyárilag kispórolták a felületek közül a kenőanyagot. Így a vasöntvény szépen beleesztergált az alumíniumba, és a keletkező sorja (meg a kis hézag) miatt szépen megszorult az egész. Tűreszelővel gyorsan megreszeltem a felületeket, figyelve arra, hogy az öntvények felületéről is eltüntessem a kicsi kiálló részeket (öntési hiba), aztán bő zsírral összeraktam és természetesen jobb lett, mint az új.
(#) _ampervadasz_ válasza Stadi hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Nálam az ajtó fog így járni, de nem a sorja miatt, hanem azért mert a legjobb minőségű Csájna nyersanyagokból celluxozták össze. A mehanika romokban, nem hogy a betörő nem tud bejutni, hanem jómagam sem tudok kijutni a wc -re. Annyi biztos, hogy vagyonvédelemre van kitalálva az egész.
Nesze neki, milliós védelmi berendezés.
(#) mineral válasza _ampervadasz_ hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Ez is kínai ajtó lehetett!

Bővebben: Link
(#) Stadi válasza Stadi hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
A hétfő estém se volt átlagos. Be akartam vásárolni, el is indultam otthonról, aztán a 3. sarkon a kuplungpedál egy nagy reccsenéssel megadta magát. Az első utcánál gyorsan megfordultam, és irány haza. Egész jól el tudtam váltogatni kuplung nélkül is, csak álló helyzetből nem bírtam egyesbe tenni az autót, ezért úgy döntöttem, indítómotorral állok be telken belülre.

Kiszerelve a régi pedált, egyértelmű volt, hogy a full műanyag design meghozta "gyümölcsét". Másnap pedig dolgozni kellett menni valamivel, tehát a feladat adott volt: reggelig újra működőképessé kellett tenni a pedált. Kb. este 8-tól hajnali fél egyig sikerült elkövetni a képeken látható javítást. Illetve reggel még méretre kellett igazítani, mivel természetesen a bowden akasztójába csak az eredeti horog szélességével megegyező méret megy bele.

A 3. képen látható valamennyire, hol tört el a horog. Ja, és még annyit, hogy az 1.2mm-es vaslemez, amit a javításhoz használtam, egy billentyűzet fém merevítése volt...
(#) Georgee hozzászólása Szept 12, 2010 /
 
Végre ma 8 órás volt a műszak, viszont most igy kómásan (nem aludtam sokat) kicsit megütött a DEBIL CIRCUIT téma. Sajnos akárhova megyek vinni kell fülhallgatót mert mindenhol ez megy.
(#) Ricsi89 válasza Stadi hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
De jó tudni, hogy manapság már a pedálokat is műanyagból gyártják. Mi lenne, ha a fékpedál is műanyag lenne és pont vészhelyzetben, hirtelen megnyomásra törne el. Jól van, hogy spórolnak, de egy határt illene meghúzni, hogy mi az amin lehet spórolni és mi az, amin nem.
Ha nem épp te vezeted az autót, hanem valaki, aki nem tudott volna mit csinálni és épp egy piros lámpa után forgalmas utcán elinduláskor történik ez.
Egyik ismerősöm mondta múltkor, hogy majd ha lesz valami napkitörés vagy valami, amikor az összes elektromos kütyü megadja magát és az emberek nagy része csak csodálkozik, hogy nem megy a csillivilli autójuk, ő meg majd vagyányan fog kocsikázni a Ladájával, amibe semmi elektronika nincs. Meg mondta, hogy inkább vezet ő egy régebbi autót/traktort, mint hogy egy pöcökkel irányítson egy gépet. Aki ezeket irányítja, az nem tudna lereagálni egy vészhelyzetet, de aki régi gépeken nőtt fel és érzi a gépet, az bármilyen helyzetben kontrollálni tudja azt, és ő vezeti a gépet, nem a gép őt.
(#) tiggersoft válasza Ricsi89 hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Mint pl. egy '84 májusi Ford Sierra?
(#) Stadi válasza Ricsi89 hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Manapság??? Kérlek szépen, ez az autó 13 éves... A sorozatot pedig '94-ben kezdték gyártani... Amúgy a pedálon '99-es beütés van, tehát ha nem volt túltárolt, elfekvő készlet, akkor elég sokáig bírta. Viszont ez felveti azt a kérdést, hogy ha az autó '97-es, akkor az eredeti pedál 2-3, max. 4 évet bírt?
(#) Ricsi89 válasza Stadi hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Azért a 90-es évek autóin is látszik már, hogy elkezdődött a spórolás, de ma is elég sok dolog készül silány minőségű anyagokból.
Ha spórolnak is, de ne ezekkel tegyék. Azért a biztonságon nem lehet spórolni.
(#) poros válasza Ricsi89 hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Igen , lassan már itt tartunk.

bmwwocpu.jpg
    
(#) hapro hozzászólása Szept 12, 2010 /
 
Valaki nem tudja véletlen, hogy mi annak a filmnek a címe, amikor a II. Világháborúban Orosz hadifogságba esik egy német katona, majd megszökik onnan. Ez az onnan valahol Szibériában van. Északra a tundra van már csak, és emberünk a logikával ellentétben gyalog a tundra felé menekül, és a logika szerint is dél felé keresik őt. Így elég nagy egérutat nyer, de végül rájön az orosz tiszt - a másik főszereplő - hogy verte át őt a német katona, így nyomába ered. Német emberünk több országon át tartó menekülése és bújkálása végén (ami több éven át tartott, és még börtönben is volt talán Irakban vagy valahol arra felé időközben), Végül talán 3 év múltán megérkezik haza Németországba, persze akkor már vége a Világháborúnak, és az orosz tisztnek végül nem sikerült elkapnia azt hiszem. Megnézném megint, de nem emlékszem a címére. Ha tudja valaki akkor írja le. Köszi.
(#) szamóca válasza hapro hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Szabadlábon Velencében.
(#) hapro válasza szamóca hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Naaa! Te most ugratsz engem!
Elolvastam, és legelső mozzanatom az volt, hogy google, egy pillanattal később, meg elkezdtem gondolkodni, húú ez a cím valahonnan ismerős, még egy kicsit később, az nem lehet az a film, mert nincs semmi köze Velencéhez.
(#) szamóca válasza hapro hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
HÁHÁ! Jó csóka vagy hapro!
Csak gondoltam ha több országon át menekült, eljuthatott Velencébe is, s mivel nem kapta el az Orosz, szabadlábon .
(#) hapro hozzászólása Szept 12, 2010 /
 
És azt nem tudjátok véletlenül mikor lesz ismét showder klub?
(#) Stadi válasza hapro hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
(#) hapro válasza Stadi hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Tényleg...köszi!
(#) vicsys válasza szamóca hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Nekem rögtön a "Tavasz 17 pillanata" ugrott be...
(#) Szebence válasza hapro hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Szia!

Nekem meg is van. De most nem tudom hirtelen a két film közül melyik is az...
Szökés Sobiborból
Ameddig a lábam bírja

90% hogy az utóbbi az, amire te gondolsz!


Szerk.: Most látom, hogy már megmondták a választ... Nagyon jó film!
(#) Stadi válasza Szebence hozzászólására (») Szept 12, 2010 /
 
Sobibor a lengyeleknél van, nem Szibériában...
Következő: »»   1354 / 3614
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem