Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Jó napot az Uraknak!
![]()
Szia Simpi. Mi a helyzet veled? Már gyógyulgatsz?
Ha felgyógyultál, akkor küldjél már ide gyorspostával egy kis töltést, mert már alig félórára elegendő mennyiségű töltésem maradt. ![]()
Minden bizonnyal...
![]()
Köszönöm! Gondoltam beregisztrálok már ide is, ha egyszer közöm van valamennyire a forrasztóónhoz.
![]() Most lépek, mert lesz egy kis "átviteltechnika" ![]()
Urak,
Hajdu 750.2 felültöltés mosógépben hogyan kell csapágyat cserélni a nem ékszíjas oldalon? Van hat csavar ami a csapágyházat a üsthöz rögzíti, meg van kettő ami a csapágyház talpát az öntöttvas súlyhoz. Kiszedtem az összeset de meg se mozdul. Feszegetni meg nem merem nehogy eldeformálódjon az üst. Ehhez kell valami célszerszám? Vagy mi a trükkje? Üdv, G. Ps: Mit csinál a pihenő pákás? Mosógépet ![]()
Hű, az úgy még durvább! Ennyi esze legyen valaki(k)nek…
Van egy icipici gondom. .pls online streamet akarok lejátszani, de a kmplayer nem akarja megnyitni, valami hibát ír ki. Több ilyet is próbáltam, mintha régen jó lett volna(vagy nem). Valahogy nem lehetne átkonvertálni valami más formátumba, amit megeszik a kmplayer is?
![]()
Végre, újra itt, az "50Hz birodalmában"
![]() A tuti napelemmel egy a gond, márpedig az, hogy az 5V -os. ![]()
Idézet: „...Vagy mi a trükkje?” Egész egyszerű a megoldás, és még páka sem kell hozzá: Le kell feszíteni, máshogy nem megy, mert rágyógyul a cucc rendesen. Amit mókás javítani az a Viatka névre keresztelt úttörő mosógép. Aki nem tudná azért úttörő ( itt nem az úttörő táborra kell gondolni. ![]() ![]() Jó kicsit túloztam, de egy élménymosógép volt ez, na! ![]() A lényeg az, hogy a szimering szerette magát megenni, ami meg az alul terhelésből fakadt, hogy a tengely, eldeformálódott, majd fogta magát és megszorult az egész dob. Ez utóbbit megértem, mert igen nagy mechanikai behatásnak volt kitéve ilyenkor. Szerencsére volt pótalkatrészem, így kitudtam cserélni. Szerencse a dologban még az is, hogy nem az ékszíj tárcsa felől kellett az életmentő műtétet elvégezni. Azóta már kioperáltam a motort, és köszörűt építettem belőle, amit el is loptak. Szerk.: ÉN barom! Nem vettem észre, hogy sikerült leoperálni a kérdéses részegységet.
Én a garázskapuval jártam úgy a héten, hogy elször nehezen bírtam elfordítani a kilincset, aztán úgy megszorult, hogy meg se bírtam mozdítani. (Mindez egy negyed óra alatt.) Szétszedtem a zárszerkezetet. A hiba elég nyilvánvaló volt: az öntött alumínium házban egy hengeres vasöntvényt forgat a kilincs, és gyárilag kispórolták a felületek közül a kenőanyagot. Így a vasöntvény szépen beleesztergált az alumíniumba, és a keletkező sorja (meg a kis hézag) miatt szépen megszorult az egész. Tűreszelővel gyorsan megreszeltem a felületeket, figyelve arra, hogy az öntvények felületéről is eltüntessem a kicsi kiálló részeket (öntési hiba), aztán bő zsírral összeraktam és természetesen jobb lett, mint az új.
![]()
Nálam az ajtó fog így járni, de nem a sorja miatt, hanem azért mert a legjobb minőségű Csájna nyersanyagokból celluxozták össze. A mehanika romokban, nem hogy a betörő nem tud bejutni, hanem jómagam sem tudok kijutni a wc -re. Annyi biztos, hogy vagyonvédelemre van kitalálva az egész.
Nesze neki, milliós védelmi berendezés. ![]()
A hétfő estém se volt átlagos. Be akartam vásárolni, el is indultam otthonról, aztán a 3. sarkon a kuplungpedál egy nagy reccsenéssel megadta magát. Az első utcánál gyorsan megfordultam, és irány haza. Egész jól el tudtam váltogatni kuplung nélkül is, csak álló helyzetből nem bírtam egyesbe tenni az autót, ezért úgy döntöttem, indítómotorral állok be telken belülre.
Kiszerelve a régi pedált, egyértelmű volt, hogy a full műanyag design meghozta "gyümölcsét". Másnap pedig dolgozni kellett menni valamivel, tehát a feladat adott volt: reggelig újra működőképessé kellett tenni a pedált. Kb. este 8-tól hajnali fél egyig sikerült elkövetni a képeken látható javítást. Illetve reggel még méretre kellett igazítani, mivel természetesen a bowden akasztójába csak az eredeti horog szélességével megegyező méret megy bele. A 3. képen látható valamennyire, hol tört el a horog. Ja, és még annyit, hogy az 1.2mm-es vaslemez, amit a javításhoz használtam, egy billentyűzet fém merevítése volt...
Végre ma 8 órás volt a műszak, viszont most igy kómásan (nem aludtam sokat) kicsit megütött a DEBIL CIRCUIT téma. Sajnos akárhova megyek vinni kell fülhallgatót mert mindenhol ez megy.
De jó tudni, hogy manapság már a pedálokat is műanyagból gyártják. Mi lenne, ha a fékpedál is műanyag lenne és pont vészhelyzetben, hirtelen megnyomásra törne el.
![]() Ha nem épp te vezeted az autót, hanem valaki, aki nem tudott volna mit csinálni és épp egy piros lámpa után forgalmas utcán elinduláskor történik ez. ![]() Egyik ismerősöm mondta múltkor, hogy majd ha lesz valami napkitörés vagy valami, amikor az összes elektromos kütyü megadja magát és az emberek nagy része csak csodálkozik, hogy nem megy a csillivilli autójuk, ő meg majd vagyányan fog kocsikázni a Ladájával, amibe semmi elektronika nincs. Meg mondta, hogy inkább vezet ő egy régebbi autót/traktort, mint hogy egy pöcökkel irányítson egy gépet. Aki ezeket irányítja, az nem tudna lereagálni egy vészhelyzetet, de aki régi gépeken nőtt fel és érzi a gépet, az bármilyen helyzetben kontrollálni tudja azt, és ő vezeti a gépet, nem a gép őt.
Mint pl. egy '84 májusi Ford Sierra?
Manapság??? Kérlek szépen, ez az autó 13 éves... A sorozatot pedig '94-ben kezdték gyártani... Amúgy a pedálon '99-es beütés van, tehát ha nem volt túltárolt, elfekvő készlet, akkor elég sokáig bírta. Viszont ez felveti azt a kérdést, hogy ha az autó '97-es, akkor az eredeti pedál 2-3, max. 4 évet bírt?
![]()
Azért a 90-es évek autóin is látszik már, hogy elkezdődött a spórolás, de ma is elég sok dolog készül silány minőségű anyagokból.
Ha spórolnak is, de ne ezekkel tegyék. Azért a biztonságon nem lehet spórolni.
Igen , lassan már itt tartunk.
![]()
Valaki nem tudja véletlen, hogy mi annak a filmnek a címe, amikor a II. Világháborúban Orosz hadifogságba esik egy német katona, majd megszökik onnan. Ez az onnan valahol Szibériában van. Északra a tundra van már csak, és emberünk a logikával ellentétben gyalog a tundra felé menekül, és a logika szerint is dél felé keresik őt. Így elég nagy egérutat nyer, de végül rájön az orosz tiszt - a másik főszereplő - hogy verte át őt a német katona, így nyomába ered. Német emberünk több országon át tartó menekülése és bújkálása végén (ami több éven át tartott, és még börtönben is volt talán Irakban vagy valahol arra felé időközben), Végül talán 3 év múltán megérkezik haza Németországba, persze akkor már vége a Világháborúnak, és az orosz tisztnek végül nem sikerült elkapnia azt hiszem. Megnézném megint, de nem emlékszem a címére. Ha tudja valaki akkor írja le. Köszi.
Naaa! Te most ugratsz engem!
![]() Elolvastam, és legelső mozzanatom az volt, hogy google, egy pillanattal később, meg elkezdtem gondolkodni, húú ez a cím valahonnan ismerős, még egy kicsit később, az nem lehet az a film, mert nincs semmi köze Velencéhez. ![]()
HÁHÁ! Jó csóka vagy hapro!
![]() ![]() Csak gondoltam ha több országon át menekült, eljuthatott Velencébe is, s mivel nem kapta el az Orosz, szabadlábon . ![]()
És azt nem tudjátok véletlenül mikor lesz ismét showder klub?
Nekem rögtön a "Tavasz 17 pillanata" ugrott be...
![]()
Szia!
Nekem meg is van. De most nem tudom hirtelen a két film közül melyik is az... Szökés Sobiborból Ameddig a lábam bírja 90% hogy az utóbbi az, amire te gondolsz! Szerk.: Most látom, hogy már megmondták a választ... ![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |