Fórum témák
» Több friss téma |
Nyugodtan tehetsz diadat a testlab ala, igaz ekkor illik
a kimenet fele meghuzatni egy ellenallassal (mondjuk nehany KOhm). En van hogy piros LED-et teszek oda (pont 1.5V), a nagyobb feszultseg mellett meg a bekapcsolast is jelzi
Kösz a tippet, ha működik egyébként kisebb ellenállással, akkor ezt is ki fogom próbálni. Talán zöld leddel.
Alkotó
Valóban Hogy jobban átmazsoláztam a képet íyg már csak az ellenálás lehet a ludas ahogy előttem a kolléga írta is.Valószínű ha kicseréled elindul rendesen mert a gyári adatlapban is alacsonyabb ohm számot ad meg hozzá ergo itt lehet a bibi.A többit amit leírtál és valóban úgy is van "szekunderpárhuzamosítás" akkor nem szóltam.
Remélem ellenálat cserével működni fog tökéletesen.
Ha jól emlékszem én is a 10ohm ost építettem meg, és nekem is szépen müködött.
Mindenkinek aki eddig követte az eseményeket, próbált segíteni, vagy éppen akadályozni, mellékletként összefoglaltam amit tapasztaltam a 12V-os stabilizátorral kapcsolatban.
Minden okosságot, esetleges magyarázatot a kevéssé stabil kimenetre, szívesen fogadok Alkotó
Szia!
Itt még csak 6A-ekről beszélsz, írsz, a téma címében viszont 60A van. Kell neked 60A még? Vagy nagyon sok autórádiót akarsz üzemeltetni egyszerre?
Egyáltalán nem kell 60A. A témát nem én indítottam, csak ez volt a legközelebbi amibe befért a gondolatom.
Egyábiránt 10A- ről beszélek első perctől, csak itt 6A-rel terheltem a stabilizátort. Az én gondolatmenetem működésről szól, illetve annak hiányáról, nem pedig áramokról (remélem!!). Alkotó
Bocsánat, nem vettem észre, hogy nem te nyitottad a témát! Értem, amit mondani szeretnél!
Hozzáértők!
Itt a remek vitaanyag és senki nem reagál. Ne kéressétek magatokat. Alkotó
Ha jol ertem akkor akkor tulajdonkeppen neked mar jo igy ahogy van,
csak az zavar hogy miert ugrik fel a feszultseg. Nem tudom... Mar csak egy otletem van, akassz ra egy szkopot, hatha gerjed (100 nF mindenkeppen elkelne a stab IC ki es bemenetere).
Úgy vélem tudom miért ugrik meg a feszültség, csak nem tudok mit tenni ellene (próbáltam erre utalni, csak ezek szerint nem sikerült).
A 100n egy próbát megér, mégha nem is hiszem hogy jelent itt valamit. Mindenképpen teszek egy kisérletet vele. És valóban jól látod, ha semmi nem változik, már akkor is megfelel az elvárásoknak, mert még mindig stabilabb mint egy autó aksi. Ponotsabban egy autóban lévő feszültségforrás, mert ott a generátor+szabályzó+aksi együtt adnak egy erősen imbolygó feszültségszintet. Pontosan utánanéztem, az én kütyüm 9,6V és 16V között üzembiztosan működik, de a teljesítményét 14,4V-os táplálásnál mérték. Alkotó
Itt egy működő példány, 12V/10A terhelhetőséggel.
Kipróbáltam a komplett rendszert, egy normál (4x50W-osnak írt, ami persze még 4x20 sincs) autóhifit tökéletesen kiszolgál. A szemfülesek biztos észrevették, hogy nálam a stabilizátor rész nincs a dobozban, mert csak felesleges energiát emésztene. Én külön erősítőt használok, így a terhelésem nagyon egyenletes, a nélkül is tökéletesen be tudtam állítani a 13V-ot az egyedi trafóm segítségével. Az elem egy 9v-os bármilyen (elég a memóriához ennyi). Az én kütyüm kb 6mA-t fogyaszt memóriaőrző állapotában. Azt még nem tudom ezt meddig bírja az elem, egyenlőre jó neki így. Most már legalább egy kipróbált kapcsolás is van ebben a fórumtémában.
szia
hogyan lehet ezeket a tápokat beinditani? most olvasom a fórulot 2006/11/07-én raktár fel képeket a nagy szerver tápokról. ezeket hogyan lehet beinditani? köszi
nekem is van hasonló tápom, csak nem tudom beinditani ebben segitséged kérem.
Sziasztok.
Nekem egy önindítóhoz kellene egy 60A tápegység ,de itt ti még csak 10 A-ről beszéltetek. Megvalósítható olcsóbban mintha vennék egy 80AH autóakkumulátort?
Önindítóhoz nem "tápegység" kell, hanem csak trafó és 4 db dióda (pl generátordióda).
Csak erről akarod járatni, vagy rásegíteni az akkura? Egyáltalán miben és hogy van ez az önindító, hogy hálózatról akarod indítani és "csak" 60 A kell neki?
Egy önindító simán vehet fel 60A-t, az én kocsimban (1.6-os benzinmotor) 66A-t számoltam üresjárási áramfelvételnek 12V-ról. Ebben a témában a sarkallatos kérdés inkább az indulási,terhelt áramfelvétel lehet, mert az viszont simán felmegy 100A fölé.
Semmiképpen nem lesz olcsóbb mint egy akku. Önindítónak több 100 A kell. Egy 80 Ah-s akkumulátor indító árama Kb. 600A.
Kiszerelt állapotban elindul akkutöltőről is. Terhelés nélkül nincs olyan vészes áramfelvétele.
Ezek miatt lényeges, hogy milyen célra szeretné használni.
Így van. Én anno 35A-es szelén egyenirányítós töltőről indítottam 4kW-os (max. teljesítményű) MTZ traktorönindítót, persze satuban, a műhelyasztalon.
Thermaltake! Pc-tápok 0-120A-ig! http://www.thermaltakeusa.com/Category.aspx?C=1265
Sziasztok
Autó programozáshoz, kódoláshoz kellene nekem egy táp. Sajnos a gyári specifikációk elég szigorúak, szóval olyan kéne ami elég stabil. 14.7 volt, (ami jó lenne ha állítható lenne) 75-80 ampert kéne leadnia max. 2 kijelző sem ártana. Tudna nekem valaki segíteni? vannak ilyenek gyárilag direkt erre a célra, de horror áruk van. Köszi |
Bejelentkezés
Hirdetés |