Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Vásárlás, hol kapható?

Témaindító: Gamo, idő: Okt 14, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   25 / 440
(#) peti17 hozzászólása Ápr 26, 2007 /

Én még nagyon kezdő vagyok. Csak kis áramkörökkel akarok kísérletezni és ilyesmire gondoltam pl: LED, kondi, próbanyák, stb. Ilyen helyet sem tudsz ahol ezek kaphatók?
(#) erobi82 válasza peti17 hozzászólására (») Ápr 26, 2007 /

1:Kossuth utca Hobbielektronika a színháztól nem messze a Veres Templom irányába
2:Korondán Kft Sámsoni utca 19
3:Ezermester Kft Szent Anna 43 a volt Csokonaival kb. szemben
4:Bernád hangtechnika Kétmalom utca 2
Ha 1-2 cucc kell a 3.-at javaslom.Sztem árban ez a jobb
(#) peti17 hozzászólása Ápr 26, 2007 /

Köszi! Szerintem is az lesz a legjobb, mert nagyon közel lakok hozzá. Majd szétnézek ott. Mégegyszer köszi!
(#) ha1drp hozzászólása Ápr 29, 2007 /

Nem tudja valaki hol lehetne vásárolni 28v / 30A kapcsolóüzemű tápot. Régebben valaki a NET-en hírdetett ilyesmiket

Köszi
(#) maTaKee hozzászólása Ápr 29, 2007 /

üdv!
a HQVideo -ban ugye nem csak ONLINE vásárlás van!? (csak azért mert itt vhol azt olvastam h csak az van)

(#) Müszi válasza maTaKee hozzászólására (») Ápr 29, 2007 /

Személyesen is be lehet menni, tehát nemcsak netes.

Üdv.
(#) sixtek hozzászólása Ápr 29, 2007 /

Termeszetesen van "sima" kiszolgalasuk is. Nem egyszer voltam mar szemelyesen a Hqvideo-ban...
(#) Tomee hozzászólása Ápr 30, 2007 /

Üdv!

Ki tudja, hogy hol lehet kapni 40 mm magas és kb 60-80 mm hosszú kék/fehér grafikus kijelzőt T6963C vagy hasonló vezérlővel.
Chipcad, Sos, Conrad, MscBp -t már néztem, de nem találtam ilyesmi méretüt.
Régebben a Codixnak volt, de most szét van esve az oladaluk és nem lehet megnézni a kijelzőket.
Köszőnettel Tomee.
(#) gregxxx hozzászólása Máj 1, 2007 /

Sziasztok,