Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Egy kis robogó elektronika
Lapozás: OK   5 / 37
(#) mex válasza Vikesz92 hozzászólására (») Ápr 10, 2011 /
 
Tényleg itt az ideje alaposan átnézned a villamos rendszert.
(#) Vikesz92 válasza mex hozzászólására (») Ápr 10, 2011 /
 
Most át mozgattam a csatlakozást meg ki is kötöttem az első lámpát meg volt a 14.70 néha még a 15 is. Az aksi viszont le van merülve és szerintem ezért esik nagyon le a feszültség önindítózás után. Töltőm sajnos csak egy 5Ah-s 12V töltőm van és nem merem rá rakni a 4Ah-s aksit. Ha elmúlik a szél átnézem az elektronikát.
(#) mex válasza Vikesz92 hozzászólására (») Ápr 10, 2011 /
 
Gondolom 5A töltőáramú akkutöltőt akartál írni..
Fel lehet vele tölteni a 4 Ah kapacitású akkut is, csak áramkorlátozásnak köss a töltő pozitív csipesze és a töltendő akku pozitív kivezetése közé egy 12V 5W teljesítményű izzót. Így 6-700mA töltőáramot kapsz, és ezzel veszélytelenül tudod tölteni. Az akkufeszültséget ajánlatos ellenőrizni, 14V környékén abba is lehet hagyni, a továbbiakat a motor töltőrendszere intézi.
(#) Vikesz92 válasza mex hozzászólására (») Ápr 11, 2011 /
 
Igen 5A töltőáramút akartam írni. Köszönöm a segítséget. Majd jelentkezek a fejleményekkel.
(#) Vikesz92 válasza Vikesz92 hozzászólására (») Ápr 12, 2011 /
 
Az töltő már félórája 13.15öt mutat úgyhogy levettem. Ha jobb idő lesz megyek még vele pár kört az önindító kipróbálása előtt. A töltés alapjáraton lámpa nélkül 14.68, lámpával 12.98 volt.
(#) meszka80 hozzászólása Máj 12, 2011 /
 
szevaszto nem tudom jó helyre irok- e
Vettem egy cpi hussar robogót a benne lévő feszszabályzó jobb felső lába ki vlot égve

vettem hozzá egyet de a boltban honda dió feszszabályzót adtak mondván jó hozzá na most a bibi az hogy kiég az izzó magas fordulaton és nem lehet töltést mérni viszont az égő vezetékén még 50 voltot is mértem
most akkor a feszszabályzó nem jó vagy nem ugy kell bekötni mint a másikat tudnátok segiteni.
(#) Akhillesz85 hozzászólása Máj 12, 2011 /
 
Helló mindenkinek!
Van egy 99-es 50.ccm suzuki katana robogóm,aminél a következő problémák jelentkeztek:motorozás közben egy 5 perces pihenő után,nem tudtam önindítóval indítani a motort,azt hittem rossz az akksim és lemerült. De aztán sem a lámpa, féklámpa,duda és az index sem működött.otthon kiderült,hogy az akkunál lévő biztosíték kiégett és a fényszóró izzók is.+széttört a világítás ellenállás tekercs is. A tekercset már lecseréltem és vettem új égőket. Most már minden működik csak az izzók égnek ki 2 perc után.Mivel lehet a probléma?Feszültségszabályzó?
Multiméterrel kimértem mindent és 18v termel akku nélkül. Ha a világítást ráadom 14,50-14.70v.
Bocsi,de szerettem volna részletesen leírni mindent.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
(#) zolika1217 hozzászólása Máj 14, 2011 /
 
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy Suzuki Ran(1988-as)robogóhoz kapcsolási rajza van e esetleg valakinek?
Köszönöm a segítségeket!
(#) ropitorrent hozzászólása Máj 15, 2011 /
 
Sziasztok!
Segítségeteket kérném egy yamaha target 50-es robival kapcsolatban.Most próbálunk életet lehelni a mociba,de hidegen csak a légszűrő lezárásával indul.Az autómata szivatóhoz szükséges akumlátor?Lehet ez a probléma?
(#) Krisz03 válasza ropitorrent hozzászólására (») Máj 15, 2011 / 1
 
Ha úgy van bekötve, ahogyan azt kitalálták, akkor nem kell hozzá akku. Amikor lehűl, akkor viszont nyitva kell lennie. Nálad valószínűleg zárva marad, vagy valami más okból kifolyólag nem kap elég benzint hidegindításnál a motor, és emiatt nem indul. Ez innentől már nem is elektro téma...
(#) ropitorrent válasza Krisz03 hozzászólására (») Máj 16, 2011 /
 
Köszi a segítséget! próbálkozom
(#) tozso72 hozzászólása Máj 17, 2011 /
 
Üdv !
Van egy Hyosung super cab típusú robogóm.
Nincs töltése, pontosabban 1,7-2,5V közti értékeket mérek,ha meg húzom a féket akkor 5V is mérhető.
Lehúztam a feszszabályzó csatiját és mértem 44V-ot amikor rajt volt a szívató, de alapjáratra vissza állva is 20 V volt a mért érték. Vissza dugtam a feszszabályzót ez letörte 8V-ra a feszültséget, gázadásra nem volt jelentős feszemelkedés, de mikor a fékkart meghúztam 14,5 V lett a feszszabályzó előtti feszültségem.
Akku gyenge. A feszszabályzó lábai közti értékek se felelnek meg az user manualban leírtaknak (nem zárlatosak)
Segítsetek!!!
Én már feladtam.
Köszi előre is.
(#) Krisz03 válasza tozso72 hozzászólására (») Máj 17, 2011 /
 
Annyira gyenge az akku, hogy leállított motornál 1-2V-ot mérsz benne? Vagy hogyan mérted ezt? Leszedett akkuval? Így, és a rossz akku ismeretében ne csodálkozz, hogy nincs töltésed, illetve reménykedj, hogy a szabályzó még egyáltalán működőképes, és nem romlott el emiatt.
Tehát az akkucsere egyértelmű, és lehet, hogy mellé még egy új szabályzó is kell.
(#) tozso72 válasza Krisz03 hozzászólására (») Máj 17, 2011 /
 
Az akkuba 10,5V van most, de akkor is ezek az értékek ha az akkut feltöltöm. Az akkunál csak leszedett akku esetén tudom mérni,de a lámpánál is ezt mérem töltött akku esetén is.
(#) Krisz03 válasza tozso72 hozzászólására (») Máj 17, 2011 /
 
Akkor új akku, új szabályzó.
(#) tozso72 válasza Krisz03 hozzászólására (») Máj 17, 2011 /
 
Üresen (feszszabályzó nélkül) miért van 44 V?
Fék lámpa meghúzása után miért emelkedik meg a feszültség?
Nem lehet valami test gond?
44 V agyon veri az új szabályzót is.
Az írás szerint 5000-es fordulaton az Ac fesz 17V lehet.
Most jutott eszembe:
digit multival mértem, nem lehet hogy esetleg valami tüskéket mértem bele?
(#) Krisz03 válasza tozso72 hozzászólására (») Máj 18, 2011 /
 
Feszszabályzó nélkül a generátoron mérve teljesen normális a 40V, sőt még ettől több is szokott lenni. Nem fogja tönkretenni a szabályzót, hacsak nem akku nélkül kötöd be.
A 17V-ot gondolom a szabályzó bemenetén lehet mérni. De ugye rajta van az akku, meg más fogyasztók, tehát terhelik a generátort, így annak is visszaesik a feszültsége, nem lesz már annyi, mint üresjárásban (fenti 40V).
Digit multi... Némelyik használható ilyen helyeken, némelyik nem. Leggyakrabban a gyújtás zavarja meg őket. Én analógot használok, ha járó motornál kell mérni valamit.
(#) tozso72 válasza Krisz03 hozzászólására (») Máj 18, 2011 /
 
Köszi!
(#) tozso72 válasza Krisz03 hozzászólására (») Máj 20, 2011 /
 
Kicseréltem az akkumulátort és jó minden!
Köszi a segítséget!
(#) Bági10 hozzászólása Máj 22, 2011 /
 
Na * még egyszer

Néztem egy Cpi Oliver 50cc -is 2005-ös robogót és a Segítségeteket szeretném kérni ez ügyben a Hátrányáról és az Előnyéről illetve van egy két konkrét kérdésem róla.

A következő a gondja:
Nem világít az első és a hátsó lámpa viszont az index igen, ez lehet azért mert nincs benne akkumlátor vagy annak égni-e kell ha a motor megy?!
Alkatrészeket hol tudok hozzá venni? (Veszprém megyei vagyok)
A Segítséget előre is köszönöm!
(#) Kikid500 hozzászólása Jún 26, 2011 /
 
Sziasztok

Egy olyan kérdésem lenne felétek hogy van egy Gilera Runner 180 tipusú robogóm.
Reggel ,vagy motorozás után pár órával nem indul.
Megnéztem a gyertyát,ha öninditózom (teljesen feltöltött aksivl ,kocsiból is kivettem a 44 ah aksit ) akkor vmikor egyáltalán nincs szikra,ha van akkor pedig gyenge,vékony narancssárgás szinű.
Ha pedig berugókarral inditótom akkor erős kékes szinű a gyertyaszikra.
Próbáltam a csatlakozókat megcsiszolni egy kicsit,kontaktsprével befájni,az önintitód levenni az áramkörröl és egy másik aksiról csak az öninditót máködtetve de maradt a narancssárga szikra.
Valaki tudna vmi tippet tanácsot adni hogy még mit kellene megnéznem?
Válaszokat előre is köszönöm.
(#) Babita hozzászólása Jún 28, 2011 /
 
Sziasztok!

Valaki ellopta pár nappal ezelőtt a motoromat (Honda lead af01) Megtalálták a rendőrök viszont a gyújtáskapcsolót kiszerelték belőle.Ideiglenesen szeretném Gyújtáskapcsoló nélkül használni,de nemtudom mit jelentenek a színek illetve kit kivel kelll összekötnöm.Négy szálról van szó:Zöld,piros,fekete,feketefehér
Annyit megállapítottam.hogy ha senkit nem kötök senkivel akkor be tudom rúgni Természetesen önindító azért nincs).Ez normális? Tehát ha simán széthúzta volna a csatit akkor is indítható lett volna? vagy esetleg máshol is kötözhettek?Létezhet,hogy az egyik színt testelte amikor "levettem a gyújtást" és az álltal áll meg?
(#) Babita hozzászólása Júl 4, 2011 /
 
Ne törjétek magatokat már megoldottam a problémát.
(#) laszlo987 válasza Babita hozzászólására (») Júl 5, 2011 /
 
Ha találtal kapcsi rajzot, vagy elmondod hogyan csináltad jó nemcsak én örülnék neki szerintem, mert akárkivel előfordúlhat. Gyanítom szabvány szinek és valamennyi mocin ezeket használják.
(#) kijoko hozzászólása Júl 5, 2011 /
 
Sziasztok !

Nem tudjátok hol lehet szerezni Keeway hurricane kapcsolási rajzot!?
(#) Babita válasza laszlo987 hozzászólására (») Júl 5, 2011 /
 
A pirosat és a sima feketét kötöttem össze alapban akkor van gyújtás,illetve önindító és miegymás.Ha pedig ezeket elbontom és zárom a zöld illetve fekete fehéret akkor pedig leáll a motor.Ideiglenesen egy sima kulcsos kapcsolót építettem bele,mert most nincs pénzem egy gyári gyújtáskapcsolóra.Természetesen így a kormányzár nem működik ,bár nincs jelentősége mert az eredetit is simán eltörték.
(#) Pako94 hozzászólása Júl 7, 2011 /
 
Sziasztok!
Érdeklődnék, Honda SKy robogóhoz keresnék fesz.szabályzót, mivel tönkre ment, és az össze izzó kiégett, mivel mindenhol 18-20V-ot kapott a moci.
Namármost a neten talált feszszabályzók 18e-től kezdődnek, azonban érdeklődnék, mennyiben különbözik ez a tipus egy Honda Diotól, vagy Yamaa Jogtól, amihez sokkal olcsobban lehet alkatrészt kapni?

Illetve milyen vezetékek (5) csatlakoznak a szabályzóba, és felszerelhető-e Honda Dio stabilizáló?
Köszönöm
(#) Babita válasza Pako94 hozzászólására (») Júl 9, 2011 /
 
Én biztos kipróbálnék egy másik típusét.Tuti hogy helyettesíthető.Az sem kizárt ,hogy esetleg még csatlakozásban is találsz megegyezőt.Bontottan kb.2000 ft. körül mozognak.
(#) Vikesz92 hozzászólása Júl 11, 2011 /
 
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy hány ampert kellene fel venni indítózásnál az önindítónak, mert jelenleg 30A-t mértünk (Aprilia sr 50).
(#) zolika60 válasza Vikesz92 hozzászólására (») Júl 11, 2011 /
 
Az robogónál normális.
Következő: »»   5 / 37
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem