Fórum témák
» Több friss téma |
WinAVR / GCC alapszabályok: 1. Ha ISR-ben használsz globális változót, az legyen "volatile" 2. Soha ne érjen véget a main() függvény 3. UART/USART hibák 99,9% a rossz órajel miatt van 4. Kerüld el a -O0 optimalizációs beállítást minden áron 5. Ha nem jó a _delay időzítése, akkor túllépted a 65ms-et, vagy rossz az optimalizációs beállítás 6. Ha a PORTC-n nem működik valami, kapcsold ki a JTAG-et Bővebben: AVR-libc FAQ
Hello !
Teljesen kezdőnek milyen AVR-t ajánlanátok ? AVRDragon-ról mi a véleményetek ? Az első kérdést szó szerint gondoltam. Teljesen kezdő vagyok mikrovezérlő témakörben, azért kérdem mit tudnátok ajánlani kezdésnek.. Előre is köszönök minden választ !
AVRDragon: szép, jó, csak az USB 5V vezérlője helyenként elszáll.....
940. AVR-Dragon Kezdőknek a Arduino készlet javasolt. Mindent ad készen, SW/HW. egyszerű használni, és nem futsz bele az első lépésnél azonnal kudarcba.... (AVR-Duino néven fut itthon)
Sziasztok!
Egy kérdésem volna a Topi féle AVR programozóval kapcsolatban. A cikkben azt olvastam, hogy USB-HID módban használható az RXD és TXD vonal. Ez mit jelent pontosan? Olyan kommunikáció lehetséges vele az MCU és PC között, mint ha egy USB-UART modult használnék? Előre is köszönöm a válaszokat!
Az a két kivezetés semmire sem jó. Sehogy sem használható soros kommunikációra. Párszor volt már téma itt, de le lett írva, hogy felejtős a dolog.
Szia!
ATmega8-at használok. Mint írtam, elég kezdő vagyok, ezt nem tudtam. Tudnál segíteni, hogy az M8-hoz milyen regisztereket kell használni?
Sziasztok.
Építettem egy attiny13-al egy minipov-ot 5 ledest a gondom a következő most kezdek ismerkedni a programozással és a programot is én írtam ,ehhez kérnék segítséget mert biztos van egyszerűbb megoldás is.