Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   98 / 341
(#) zolika60 válasza mmajka hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Attól nem mehetett tönkre. Esetleg a relé éghetett be tőle. Nincs a tűzfalon valahol a relé után egy biztosíték? Nem ismerem nagyon a típust, de eddig még minden dieselben láttam a relé és a gyertyák között.
(#) mmajka hozzászólása Ápr 29, 2011 /
 
A biztositék és a rellé között volt a gond.
(#) VIM válasza mmajka hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Ha már megtaláltad a hibát, akkor nem is volt az olyan komoly hiba. A legközelebbi meghibásodáshoz majd jól fog jönni a rajz, mert előbányásztam nagy nehezen. Az első és második izzító gyertya döntően befolyásolja a működést, nem beszélve a 80A-s biztosítékról ami a dobozban kell, hogy legyen.
(#) akos70 válasza mmajka hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Mielőtt belefognál az alkatrészcserébe, meg kéne nézni, megkap-e az a relé mindent, ami kell neki.
30-ason fix + a akkutól, 15-ön gyújtás+, 31-en test.
Gyújtás ráadásakor kattan a relé?
Egy próbalámpával le kéne ezeket ellenőrizgetni.

(Pl. a relére menő lapos csatiba a kerek saruk forrasztva vannak, azt se tartom kizártnak, hogy abból olvadt ki egy a zárlat miatt. Pattintsd szét.)
(#) akos70 válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 29, 2011 /
 
Övé nem ilyen, az még '79 előtti lehet, az meg az az utáninak a rajza. A régiben még sorosan kapcsolt gyertyák voltak, ellenálláshuzalokkal összekötve. Ha csak egy kiment, nem izzított egy se.
(#) mmajka hozzászólása Ápr 29, 2011 /
 
Akos 70 neked van igazad, sorban kötöttek az automatán 79 et ir mint gyártási évet. Közben találtam egy kondit aminek kifolyt a belseje, jelenleg csere alatt áll. utánna próba na meg a többi kábel átvizsgálása. Nem kattan semmi sajnos.

Köszönöm neked is VIM átböngészem a kapcsolást.
A motor fej és az izzitógyertyák pontosan olyanok mint a 220 asé. Megvannak a gyertyák melletti kis sodrott szárak papuccsal amik külön mindegyik gyertyéhoz vezetik a testet. a gyertyák mérete és ereje ugyanakkora. nincs kizárva hogy kombinálható adolog.
Köszönöm a segitseget. jelentkezek amikor megoldódott a dolog.
(#) pesta3 hozzászólása Máj 3, 2011 /
 
Először is sziasztok.
Készítenem kell beadandót az autó hifi komplett beszereléséről, ehhez kérek segítséget, nem tudom ,hogy kezdjem el.
Semmi tapasztalatom nincs e téren, sajnos.
Kérem segítsen valaki.
(#) akos70 válasza pesta3 hozzászólására (») Máj 3, 2011 /
 
Kockás füzetbe írjuk le, vagy jó lesz Word-dokumentum is?
Mi a kérdés?
(#) bbb válasza pesta3 hozzászólására (») Máj 4, 2011 /
 
Szia!

Én a helyedben az ACR Debrecen honlapján kezdeném el a kutakodást.
Sajnos maga az oldal már átalakult teljesen és a jobb cikkeik eltűntek, de az archívumból elő lehetett csalni
(#) akos 11 hozzászólása Máj 4, 2011 /
 
Sziasztok!
Egy autóvillamossági kérdésem lenne.
Ha indítózáskor az önindító elkezdi ugyan hajtani a dízelmotort, de rögtön "elengedi" a bendix fogaskerék a fogaskoszorút, és felpörög, akkor melyik alkatrésze rossz az indítómotornak?
Segíséget előre is köszi!
Ákos
(#) Dudus válasza akos 11 hozzászólására (») Máj 4, 2011 /
 
Az akkumulátor feszültsége mennyire esik le indítózáskor? Gyakran csak akkumulátor hiba okozza.
(#) akos 11 válasza Dudus hozzászólására (») Máj 4, 2011 /
 
Az akksi tejesen új, valószínű nem az a gond.
(#) akos 11 válasza Dudus hozzászólására (») Máj 4, 2011 /
 
lehet, hogy a behúzótekercs nem tudja bent tartani a bendixet a fogaskoszorú fogai közt? Vagy valami mechanikai probléma van, és a bendix rossz?
(#) Dudus válasza akos 11 hozzászólására (») Máj 4, 2011 / 1
 
Ha egyszer behúzta a kiskereket a fogaskoszorúba és elkezdi forgatni, akkor a fogak egymásnak feszülnek és ekkor már nem a bent tartáshoz kell erő hanem a kihúzáshoz. Ami még furcsa, hogy ha a bendix elenged akkor az indítómotornak le kellene kapcsolnia, hiszen az elektromágnes működteti annak is a kapcsolóját. Szerintem itt valami globális árulás van, ami lehet mechanikai eredetű is, de elektromos is.
(#) akos 11 válasza Dudus hozzászólására (») Máj 4, 2011 /
 
Hú, de örülök!
Nem mondtam, hogy a probléma nem azonnal jelentkezett, hanem fokozatosan. Először csak teljesen hideg motornál csinálta, hogy kidobálta a bendixet, és nem indított, utána már néha melegen is, most pedig ott tartunk, hogy hidegen egyáltalán nem indítja be, és olyan is előfordul, hogy be se kapcsolódik a fogaskoszorúba, csak elkezd üresjárati fordulaton pörögni az indítómotor. Így van esetleg valami tipped?
(#) akos 11 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Máj 4, 2011 /
 
helló!
már szétszedtem, nyilván nem láttam rajta semmit, a bendix egyben van, a szénkefék nem kopottak annyira, a behúzótekercsen sem látszik semmi.
Lefényképezem, elküldöm, hátha észreveszel valamit, amit én nem.
köszi!
(#) zolika60 válasza akos 11 hozzászólására (») Máj 4, 2011 / 1
 
A bendix hasonlóan működik, mint a versenybringán a racsni. Lehet, hogy terhelés hatására már szalajt. Megpróbálhatod egy kis benzines olajban kiáztatni, hozhat ideiglenes javulást. De a csere ez egyszerűbb megoldás.
(#) akos 11 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 4, 2011 /
 
köszi
(#) akos70 válasza akos 11 hozzászólására (») Máj 4, 2011 /
 
Szinte biztos, hogy a bendix rossz.
(#) akos70 válasza Dudus hozzászólására (») Máj 4, 2011 /
 
Itt egy fogalmi zűrzavar van. A bendix = kis fogaskerék szabadonfutóval.
(#) akos 11 válasza akos70 hozzászólására (») Máj 4, 2011 /
 
köszi! holnap kicserélem!
(#) potyo válasza akos 11 hozzászólására (») Máj 4, 2011 /
 
Én láttam olyat traktornál, hogy régi, rossz akkuval indított, új akkut betéve meg csak hasonlóan pörgött az indítómotor, de a dízelmotoron csak egy pici moccanás látszott és ennyi. Ott az volt, hogy a szabadonfutó külső része megrepedt, és az új akku nagy indítóáramának köszönhetően nagy nyomatékot produkált az indítómotor, emitt a szabadonfutó külső része széttágult és elcsúszott a szabadonfutó. A régi akku nem tudott nagy nyomatékot adni, így épp át tudta vinni a forgást. Hát mit mondjak, elsőre én is így voltam
(#) Dudus válasza akos70 hozzászólására (») Máj 5, 2011 /
 
Kösz, a széles látókör nekem is jár

Én eddig az egész hóbelevancot annak hívtam elektromágnessel, fogaskerékkel, mechanikával együtt.
(#) akos 11 válasza potyo hozzászólására (») Máj 5, 2011 /
 
mondjuk ilyenre ép eszű ember tényleg nem gondol (hogy beleteszel egy új akksit, és rosszabb lesz, mint volt). Ezen nincs megrepedve a bendix, de ha terhelést kap így is szalajt, nem is kicsit, uh. ez is cserés lesz.
Köszi, helló!
(#) totya33 hozzászólása Máj 5, 2011 /
 
Sziasztok!
Lehet, hogy nem jó helyen érdeklődöm,de segítséget kérnék. Ssangyong Korandóhoz (1998,2,9 diesel) felhasználói kézi könyvet szeretnék valahonnan keríteni. Előre is köszönöm a segítséget!
(#) akos70 válasza potyo hozzászólására (») Máj 5, 2011 /
 
Én pedig olyat láttam nem egyszer, hogy koszos, kopott, lusta indítóban sose csúszott meg a bendix, javítás után meg rendszeresen. A hirtelen megnövekedett nyomatékot már nem bírta.
(#) akos70 válasza Dudus hozzászólására (») Máj 5, 2011 /
 
Nagyon sokan becézik így a behúzót, csak azért javítottalak ki, hogy egy esetleges alkatrészrendelésnél nehogy problémát okozzon.
(#) b_isti_sz hozzászólása Máj 9, 2011 /
 
sziasztok! egy olyan kerdesem lenne h egy 1997-es wv polo muszerfalan szeretnem kicserelni a muszerfalvilagitast, de sajnos csak addig jutottam el h a manusokat nem tudom leszedni !ha valaki tudna valaszt adni nagyon megkoszonnem !h hogy kell levenni a manusokat, vagy h fogjak neki! elore is koszonom a valaszokat!!!
(#) feketemocsok hozzászólása Máj 9, 2011 /
 
Sziasztok!
Szemezgettem ezekkel a GSM SMS Modulokkal de azért nem olyan olcsón adják őket. A kérdésem hogy van erre valami házilagos megoldás? esetleg valaki csinált már ilyet? szívesen forrasztok itthon csak kéne valami kapcsolási rajz meg hasonlók
Válaszokat köszönöm
(#) Ricsi89 válasza feketemocsok hozzászólására (») Máj 9, 2011 /
 
GSM modult ne akarj otthon gyártani. Fogj egy régi soros módon kommunikáló mobilt és játsszál azzal. Az talán kicsit olcsóbb, mint egy GSM modul, viszont többet fogyaszt.
Következő: »»   98 / 341
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem