Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   99 / 341
(#) potyo válasza feketemocsok hozzászólására (») Máj 9, 2011 /
 
Ennek mi köze az autóelektronikához?
(#) feketemocsok válasza potyo hozzászólására (») Máj 9, 2011 /
 
Autóriasztóhoz szeretném kötni ha riaszt küldjön sms-t h baj van ha esetleg nem vagyok autó közelben. Oké köszönöm a válaszokat.
(#) Doncso válasza feketemocsok hozzászólására (») Máj 9, 2011 /
 
Akkor neked egy GSM kommunikátor kell, amit a lakás riasztókhoz szoktunk kötni, ennek adsz egy jelet és küldi az SMS-t , persze fel kell programozni.
(#) zolika60 válasza (») Máj 9, 2011 /
 
Sajnos, ha valaki olyan formán ír, hogy nem értjük nem is lehet neki válaszolni.
(#) enree válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 9, 2011 /
 
Nem hinném, hogy így kéne reagálni, akkor kérdezni kell, ahogy Köbzoli is tette;
Idézet:
„próbáld meg leírni, végül is milyen manusok ? Sajnos nem értjük .”

Akkor fordítok: hogy lehet leszedni a mutatókat?
Illetve, ha nem ez a módja, hogyan lehet izzót cserélni '97-es Polo műszerfalán?
(#) zolika60 válasza enree hozzászólására (») Máj 9, 2011 /
 
Azt nem tudom, hogyan kell a 97-es Polo műszerfalában izzót cserélni, de azt kizártnak tarom, hogy ehhez le kelljen venni a mutatókat. Ezért a manus-ra adutt magyarázat nem helytálló. Ha hasonló a többi VW csoportos autóhoz akkor a műszercsoportot kell kivenni és a hátulján a bajonettzáras izzókat kicserélni.
(#) enree válasza b_isti_sz hozzászólására (») Máj 9, 2011 /
 
(#) jeepy hozzászólása Máj 10, 2011 /
 
Sziasztok!
Szeretném ha az önindítót nem lehetne túl forgatni, vagyis ha beindult a motor akkor az önindító behúzómágnese ne kapjon áramot.
Hogy lehetne és mivel ezt megvalósítani?
Idős apám és hölgy vezetők autói védelmében.
(#) Laci0629 válasza jeepy hozzászólására (») Máj 10, 2011 /
 
Szia!
Hát ez attól is függ milyen kocsiba kellene.
De nem hiszem hogy 1-2 mp forgás a motor indulása után bármit is okozna, és szerintem lehet azt hallani hogy jár a motor nem kell tovább hajtatni.
(#) zolika60 válasza jeepy hozzászólására (») Máj 10, 2011 /
 
Gyárilag is védve van. Erre van a bendix. Persze perceken keresztül nem bírja. Egyébként hogyan detektálnád, hogy már jár a motor?
(#) jeepy válasza Laci0629 hozzászólására (») Máj 10, 2011 /
 
most égette le a leányzó az önindítót
opel corsa c
Állítólag típus hiba, a gyújtás kapcsoló betétje elromlik és állandóan 12V ad az önindítónak, tehát kivédhetetlen ilyenkor
30ezer volt saját szereléssel
(#) zolika60 válasza jeepy hozzászólására (») Máj 10, 2011 /
 
Sajnos a rossz gyújtáskapcsolót semmivel sem tudod kivédeni.
(#) akos70 válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 10, 2011 /
 
Dehogynem, jó füllel.
(#) Ricsi89 válasza jeepy hozzászólására (») Máj 10, 2011 /
 
Mágneskapcsoló a töltésjelző lámpa, vagy az olajnyomás mérő körébe, ami ha van töltés, vagy olajnyomás, akkor megszakítja az önindító áramát. Így max a motor beindulása után 1-2 másodpercig mehet még az önindító. Jobb esetben addig sem. Bár ha jobban belegondolok, akkor az olajnyomás köre nem jó ötlet, mert én már azt is észrevettem, hogy indítás alatt, amikor a motor még nem indult be, akkor is kialakul már néha a megfelelő olajnyomás. Akkor viszont lehetne kombinálni a kettőt, olajnyomás és töltésellenőrzés. Ha van mindkettő, akkor nem engedi az indítást/megszakítja az önindító körét.
(#) akos70 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Máj 10, 2011 /
 
OLajnyomásjelző nem szerencsés, jöhet olyan, hogy nehezen indul, lámpa már elalszik, mielőtt beindulna... és akkor szünet...
(#) Ricsi89 válasza akos70 hozzászólására (») Máj 10, 2011 /
 
Igen a hozzászólásom második részében már eszembe jutott ez, de lehet kombinálni az olajnyomásjelzőt és töltésjelzőt. Akkor talán már nincs gond.
(#) jeepy válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Máj 11, 2011 /
 
szia
segítenél az elérésében?
köszönöm
(#) Rolcsi00 hozzászólása Máj 19, 2011 /
 
Szevasztok.
Szeretném a segitségeteket kérni,ebben az adagolóvezérlőben a bekarikázott alkatrészt hogy lehetne be azonositani.

DSCF5952.JPG
    
(#) jeepy válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Máj 19, 2011 /
 
Bocs ,de nem értem.
(#) zolika60 válasza jeepy hozzászólására (») Máj 19, 2011 /
 
Az aláhúzott tessék felirat egy LINK. Ha ráklikkesz megtalálod amit keresel.
(#) jeepy válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 20, 2011 /
 
köszi ,csak ezt nem értem :„A shit gombot ne feledd ..”
(#) jeepy válasza zolika60 hozzászólására (») Máj 20, 2011 /
 
Esetleg tudsz vkit aki meg is tudná csinálni?
Én csak az autószereléshez konyítok, az elektronikát csak bámulom mint anno Rodolfót.
(#) Ricsi89 válasza jeepy hozzászólására (») Máj 20, 2011 /
 
Az azt jelenti, hogy mondatkezdéseknél használd a nagybetűket, amiket a shift gombbal lehet előcsalogatni a billentyűzetről.
(#) peti931 hozzászólása Máj 21, 2011 /
 
Jó estét!

Végigkerestem ezt a topicot, de nem találtam hasonló problémát. Úgyhogy feltenném kérdésem egy központizáras megoldással kapcsolatban. Van egy thunder tipusu kp-záram. Ezt egy villamossági szerelő kötötte be. Utólag vettem hozzá egy szolenoid mágnese csomagtér nyitó elektronikát. Azt megoldottam, hogy a mágneshez kapott kábelekkel nyomógomb segítségével felpattintja a csomagtér ajtót. Egy állandó pozitív van az egyik sarkán, míg a másikon a kapcsolón keresztül a negatív. Azt szeretném megoldani, hogy a kulcsról is lehessen nyitni a csomagtér ajtót. A hozzá kapott papír szerint ha 2 másodpercig nyomom a nyitás gombot akkor a csomagtér nyitódik. Hallani is hogy másképp kattan a relé a vezérlőben. Szóval az lenne a kérdésem, hogy mit hová kellene kötni, úgy, hogy a nyomógombos nyitás is megmaradjon és a kulcsról is lehessen vezérelni a nyitást. Előre is nagyon köszönöm a segítséget.

kpzár.jpg
    
(#) huba válasza peti931 hozzászólására (») Máj 21, 2011 /
 
A piros fekete drót és a test közé köss egy égőt. Ha hosszú gombnyomásra felvillan, akkor egyszerűen csak rá kell kötnöd a motorra.
(#) peti931 válasza huba hozzászólására (») Máj 21, 2011 /
 
Ok. Köszönöm a gyors választ. Holnap ki is próbálom. Tudom, lehet hogy buta kérdés, de nem vagyok egy elektronikai zseni. Ha felvillan az égő, akkor a piros/fekete vezetéket a motor melyik pólusára kössem?
(#) huba válasza peti931 hozzászólására (») Máj 21, 2011 /
 
Ha nem villanna fel akkor, kösd az égőt a plusz fele, és próbáld meg úgy.
Attól függően hogy a relé negatívat kapcsol, vagy pozitívat, úgy kell átkötni a nyomógombot, hogy az is a relével megegyező polaritást kapcsoljon.
Tehát ha az égő a pozitív fele van kötve és úgy villan fel akkor csak simán rákötöd piros fekete drótot a motor gomb felöli részére. Hogyha az égő a negatív fele villan fel, akkor át kell helyezni a gombot, úgy hogy az állandó pozitívat szakítsa meg.
(#) sufni-tunning válasza peti931 hozzászólására (») Máj 22, 2011 /
 
A rajzon szerepel a Piros/Fekete vezeték.
Az a csomagtér nyitás.
Nézd meg azon a vezetéken pozitív vagy negatív jön ki.
Ha pozitív, akkor fordítsd meg a gomb bekötését, és védelem képpen én tennék be egy egyenirányító diódát is.
(#) peti931 válasza huba hozzászólására (») Máj 22, 2011 /
 
Kipróbáltam amit mondtál. Egy 11.4 voltos 1 amperes karácsonyfa izzót találtam itthon. Azzal próbálkoztam. De akár a pozitív, akár a negatívra kötöttam az izzóról továbbmenő vezetéket a lámpa nem villant.
(#) huba válasza peti931 hozzászólására (») Máj 22, 2011 /
 
1A-es karácsonyfaégő? Ritka állat lehet. Na de akkor hibaelhárítás: Ha az égőt a pozitív és negatív közé kötöd akkor világít?
Következő: »»   99 / 341
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem