Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Lapozás: OK   26 / 157
(#) potyo válasza hibbantpasi hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Pontosan ezzel nyírhatod ki a diódákat...
(#) Ernoke84 válasza potyo hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Akkor, Te milyen ellenőrzési módszert javasolsz?
(#) Ernoke84 válasza hibbantpasi hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Kérlek írd meg milyen értékeket kell, hogy kapjak?
(#) hibbantpasi válasza potyo hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Akkor bazira mázlista vagyok ,mert az elmúlt röpke 20 év alatt igy nem nyirtam ki diódát ....mármint generátorban
(#) hibbantpasi válasza Ernoke84 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Túl tapasztalatlan vagyok ,hogy le merjem irni ,hogy még egy izzóval is tudsz egy gyors ellenőrzést csinálni
(#) akos70 válasza hibbantpasi hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Generátort aksi nélkül nem forgatunk.
Gerjesztödiodákra 55W-os halogénizzot nem kötünk.

Egy probalámpával viszont valoban le lehet ellenörizni a generátor legtöbb alkatrészét, ha szét van szerelve.
(#) csorosz hozzászólása Dec 2, 2009 /
 
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem. Nissan Sunny 2.0 dLx generátorával szívok. Összevolt rohadva, de szét kellett szedni, mert halványan világított a töltésjelző lámpája folyamatosan, leállított állapotban pedig 2-3 nap alatt leszívta az aksit.
A szétszedés alatt viszont sikerült roncsolni.
Egy dióda sérült meg sajnos.
Nam a diódahídon található, hanem a diódahídhoz kapcsolódó szénkefetartó aljára van ragasztva.
Egyik lába a szénkefetartó bakelitjéből kiálló pöcökre, másik pedig a diódahídtól kivezető sínhez van forrasztva.
A dióda kis méretű, vékony lábú, olyan, mint egy kis gyöngyszem (mármint a tokozása ).
Ha jól tudom, ez a fellépő feszültségtüskék gyilkolászását hajtja végre, segítva az aksi működését.
(?)
Vettem helyette egy masszív, 2A 600V ugynevezett gyors diódát. Szerintetek. Jó lesz ez így, vagy kinyírom szerencsétlent.
SOS ...--.... ...--.... ...--....
(#) akos70 válasza csorosz hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Jo lesz.
A gerjesztödiodák is potolhatok igy,ha szükséges.
(#) csorosz válasza akos70 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Nagyon köszönöm a gyors választ.
Már csak azt kéne megtudnom, h milyen irányba forrasszam be. Záró, vagy nyitóba. (tipp: záró irány?)
Tudom, Láma kérdés, de ez van.
(#) hibbantpasi válasza akos70 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Kedves akos... figyelmesebben is olvashatnál....


"Generátort aksi nélkül nem forgatunk." .
..terhelés nélkül nem forgatunk..úgy valóban tönkremehet...

"Gerjesztödiodákra 55W-os halogénizzot nem kötünk"
...szó nem volt gerjesztődiódákra kötésről... pusztán a töltésjelző lámpa helyettesitéséről ,igy adva (az izzó ellenállásával korlátozott) gerjesztőáramot

Bocs, ha nem fogalmaztam elég érthetően.


Üdv: hp
(#) Ernoke84 válasza hibbantpasi hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
A diódák jók. A forgó részt mérve 3 Ω az érték. Hát fing.... sincs miért nem jó. :no:
(#) akos70 válasza csorosz hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Ez segit?
(#) csorosz válasza akos70 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Le fogok menni a műhelybe megnézni, hogy a rajz nálam mennyire helytálló.
Köszönöm.

Esetleg ha valaki még tudna valami okosságot, szívesen venném. (jó pap is...)
(#) akos70 válasza hibbantpasi hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
- Egy 70-os generátorrol beszélünk. Hány wattos izzoval terheljünk?

- A visszajelzö hogy is kapja a testet a generátortol?

Nem akarok én szörszálat hasogatni, és valoszinü, hogy tényleg nem okoznál kárt ezekkel, de nem tul elegáns modja a probának, ismerjük el. (kb. olyan, mint amikor ugy "mérik" be a töltést, hogy leveszik a sarut járo motornál: ha leáll, nem jo, ha nem áll le, akkor tökéletes. )
(#) akos70 válasza Ernoke84 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Ha jol mértél, kizárásos alapon is marad a szabályzo. (Bár a forgorészt én simán aksirol tesztelném.)
Melyik fajta Bosch ez?
(#) Ernoke84 válasza akos70 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
A szabályzó is jó. Én is aksiról teszteltem. A lámpa sem aludt el és a feszültség sem emelkedett. Így nem tudom, hogy mi lehet a baja.
(#) Tomi68 válasza akos70 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Szia
Nagy hülyeséget irtam, bosch rendszerü, de lucas generátor van benne!
(#) akos70 válasza Ernoke84 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Még mindig nem irtad, melyik fajta Bosch.

Most is furoval probáltad, vagy felszerelve?
(#) akos70 válasza Tomi68 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Azzal lesz... Nem baj, egy ezrest megért, legalább lesz tartalékod, kell is.
(#) hibbantpasi válasza akos70 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
"A visszajelzö hogy is kapja a testet a generátortol?

A fesszabályzó-forgórész körön keresztül.
Gerjesztődiódán át csak akkor,ha az már zárlatos

"(kb. olyan, mint amikor ugy "mérik" be a töltést, hogy leveszik a sarut járo motornál: ha leáll, nem jo, ha nem áll le, akkor tökéletes. )"

naaaa...
(#) akos70 válasza hibbantpasi hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
:hide:
Egyezzünk ki 1-1-be.
(#) Ernoke84 válasza akos70 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
A típus száma sajnos le van kopva. Most is fúróval próbáltam. Szerintem ekkora fordulatnál már kell valamit dolgoznia nem?
(#) akos70 válasza Ernoke84 hozzászólására (») Dec 2, 2009 /
 
Nem biztos. Sokáig tart felszerelni?
(#) Ernoke84 válasza akos70 hozzászólására (») Dec 3, 2009 /
 
Nem tudom felszerelni mivel ez egy szélgenerátoron fog működni. Közben megoldódott a probléma. Segített egy ismerősöm, aki kimérettette a generátort padon, mely szerint jó! Teljesíti a töltő feszültséget és mind a 70 A-t.
(#) akos70 válasza Ernoke84 hozzászólására (») Dec 3, 2009 /
 
Szoval kicsi volt a fordulat.
(#) Ernoke84 válasza akos70 hozzászólására (») Dec 3, 2009 /
 
Nem tudom. Holnap ki fogom deríteti, hogy mi a probléma.
Köszönöm mindenki segítségét!
(#) busmanush hozzászólása Dec 4, 2009 /
 
Hello.
Isuzu generátoron fesszabályzócsere,új szimering,új szénkefe 2700 ft! S.K.!
Generátoros 20ezerért "megoldotta" volna.
És sírnak!
(#) zolika60 válasza busmanush hozzászólására (») Dec 4, 2009 /
 
Minden okuk meg is van rá, ha hivatalos műhelyt üzemeltetnek.
(#) akos70 válasza busmanush hozzászólására (») Dec 4, 2009 /
 
Komolyan azért regisztráltál, hogy ezt elmondd?

(Alválalkozoként átvennél tölem hasonlo munkákat néha? Mondjuk 5ezerért, le-felszereléssel, annyaggal, garival. Persze számlával. És mindenki jol jár. )
(#) terjedés hozzászólása Dec 10, 2009 /
 
Sziasztok!
4T Tarbi töltés visszajelzője nagyon halványan világít menet közben, és olyankor általában nem tölt. Ha ilyenkor világítással megyek, netán még az ablaktörlő is be van kapcsolva, akkor már elég erősen világít, olyankor az aksi tökre le szokott merülni. Viszont van úgy, hogy megjavul minden ok nélkül, rendesen kialszik a visszajelző, töltés is van és bírja a fogyasztók használatát is. Mikor így „megjavul”, az általában tart a leállításig, következő indításnál már megint rossz. Észrevettem, ha egyszerre kapcsolok be mindent, világítás, ablaktörlő, fűtő ventilátor, olyankor villan egy erőset a visszajelző és teljesen kialszik. Beindul a töltés, ami észrevehető a világításon is. Ez nem minden alkalommal van így, de mondjuk 20-ból egyszer biztosan.
Kicseréltem a szénkeféket, semmi változás nem történt.
Véleményt kérnék, ha kicserélem a feszszabályzót akkor megoldódik a gondom?
Következő: »»   26 / 157
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem