Fórum témák
» Több friss téma |
Lehet, hogy nincs együttfutás, még hangolni kellene. A trimmerek tekerésére hogy reagál? Próbálj meg vasmagot, vagy rezet dugdosni a tekercsekbe, ha vasra javul, összébb nyomod, ha a rézre, akkor széthúzod a meneteket. A bemenő kör, sem tudom, mennyire széles sávú. próbáld meg az antennát utána tenni. Ha olyankor sokkal jobb, akkor azon is hangolni kellene. A röpsúlyos motoroknak az oldalán van egy rés, csak akkor látszik,ha a külső burok el van távolítva. Sajnos ezeket csak szétszedett állapotban lehet állítani, sajnos saccolni kell. Azt sem írod, hogy az az egy adó legalább a helyén jön be? Mert ha a skála másik végén, akkor próbáld meg az oszcillátor hangolgatásával arrébb terelni.
Lehet hogy nincs elég vételi erő mert a mária rádió is jön. a class fm már nem a kossuth sem.
A magnónál a szÍj lesz a hibás. az adó amúgy kb a helyén van. Viszont van egy Videoton RM5632S rádióm is. Az FM-et nem engedi úgy hangolni hogy az állomások a helyükön legyenek. Mit tegyek??? Szépen szól csak nincs a helyén. A class FM max 97mhz körül jön. A tuningot nem szeretném szétszedni.
Üdv.mindenkinek!
Ha valakinek van valami ötlete, ossza meg velem.Ford escort autóban lezárt az autórádió, mert a vételkor nem tudták a kódot és én addig próbálgattam, míg véglegesen lezárt. Várom szíves segítségeteket!
Szia! ha jól tudom lehet crackert venni hozzá az ebay en de nem tudom hogy működik.
Legalább egy jó rádiótok van a háztartásotokban, amihez tudsz viszonyítani? Azt hiszem, nem nagyon tudok többet segíteni, én az ország másik végében lakom. Minálunk itt a városban minden olyan erős, hogy antenna nélkül dönget a rosszabb rádiókon is. Innen tíz kilométerre az apósom falujában már a legjobb rádiómon is alig jön be a Kossuth. Ilyen a terjedés ördöge. Nem ismerem az ottani vételi viszonyokat, mindenesetre, ha nagyon gyenge ott minden, esetleg szóba jöhet egy antennaerősítő is elébe. A Vidi, ha jól látom két normás. Újonnan se volt jó? Meg kellene nézni, hogy a diódákon elegendő a kapcsolófeszültség a normaváltáshoz? Trimmerek ebben is vannak, amiket a doboz szétszerelése nélkül is valószínűleg lehet tekergetni. A tekercsekben a vasmagok viszont könnyen törnek, és méhviasszal vannak rögzítve. De ha nem lettek elpiszkálgatva, valószínűleg nem is kellőket bántani. Én mindig a mutatót tekerem abba az irányba, ahová azt az adót szeretném vinni a skálán, mindig csak egy milliméterrel. Az oszcillátor trimmerrel utána megyek, majd a másik trimerrel beállítom a legtisztábbra a vételt. Ha ez így simán nem megy, akkor abban a rádióban valami beteg.
Szia! A Videoton RA6363S erősÍtőn tökéletesen jönnek 3 led erősséggel az adók. A rádióban van hogy a skála végén 104 nél van a music fm (89.5) próbálgatom hangolni a trimmerekkel de nem tudom a helyére rakni. Azért még próbálkozom. AM kossuth kb a helyén van.
Üdv. Nálunk a cégnél lízingelt autók voltak, és a forgalmazónál megvoltak a kódok. Ha új autóról volna szó, akkor valahogy így működött.
Van nekem egy régi amerikai autós rádióm,egy 8 sávos kazetta lejátszóval. Cseréltem ékszíjat benne és most nagyon zörejes lett amikor berakom a kazettát Ha feltekerem a hangerőt akkor elnyomja kicsit,szóval valami mechanikus zajra tippelnék. Szétszedtem a motort, mert amikor kézzel forgattam akkor az egyik irányba ciripelt, a másikban hangtalan volt. Én nem látok komoly kopást rajta, de hátha ti észrevesztek valamit.
Igazából az lenne a kérdésem, hogy meg lehet-e ezt olajozni, vagy kell-e, meg hogy egyáltalán mi micsoda a képen? Köszönöm előre is!
Ezt hiba volt szétszedni. A szénkefés motorok abba az irányba amerre mindig forognak kevésbé zajosak, mint fordítva. Ez a motor is egy irányba forgott egész életében, tehát fordítva nem csoda , hogy ciripelt. Az alkatrészek közül a fogó és és álló részt gondolom felismered. A fehér alaplap a szénkeféket tartja, a barba pedig egy röpsúlyos fordulatszám szabályozó. Tartok tőle, hogy összerakni már nem tudod, így kuka az egész.
Hát akkor mindegy,de így vagy úgy, összerakom.
Szóval a zajforrást nem itt kell keresni. Akkor nem is kell olajozni vagy ilyesmi?
Szerintem nem. Ez a zajforrásra és az olajra is vonatkozik.
A hozzászólás módosítva: Ápr 4, 2013
Össze lehet azért rakni, nem egy atomreaktor.
Ámbár aki ezért szétszedi
Nem állítottam, hogy lehetetlen, de kezdőnek nem könnyű.
A hozzászólás módosítva: Ápr 4, 2013
Hello! Én valaha egy Bosch kis motort, este 8-tól reggel 2-ig raktam össze. Igaz, a kommutátorok, kb. 60mm mélyen voltak a ház "seggén". Reggelre már precíz célszerszámokkal rendelkeztem, a jó ég tudja hány próba után.. üdv!
A csapágyakba van gyárilag impregnálva a kenőanyag!
Tilos olajozni. Ez a hivatalos álláspont
Na szóval sikerült összerakni,még nem próbáltam,de jónak tűnik.
Akkor esetleg más tipp,hogy mit kellene megnézni? Van ezekben valami ami elfáradhat 45 év alatt,és érdemes cserélni?
Innen fentről nem látszik jól a felépítése, meg nem is javítottam még sose Cartridge-magnót (jól tudom, hogy ez a neve?). De a mechanikai dübörgést eldeformálódott dörzskerekek szokták okozni, vagy esetleg sérült fogaskerekek. Ha ilyen van benne, akkor azt nézd meg!
Nem nagyon van ebben semmi ilyesmi. A lendkeréknek van egy tengelye ami tekeri a szalagot és ennyi. Nincs deformálódva és nem is kotyog.
Összeraktam,kipróbáltam és működik.
A motorból jön a zaj,nem tudom igazából milyen volt előtte,de nem rémlik,hogy egyből sistereg ahogy elindítom. A motor cserén kívűl nem fogom tudni máshogy megoldani?
Ha biztosan az a zajos nem sok esély van rá. Nem lehet, hogy maga a kazetta problémás. Vagy harminc éve volt ilyen a közelemben, de akkor azzal volt a gond. Ezeken végtelenítve van a szalag és kis mechanikai kopás is problémákat okoz a kazetta működésében. Nem véletlenül maradt ez a technika a nagy víz túloldalán.
A hozzászólás módosítva: Ápr 6, 2013
Nem,mert kipróbáltam más kazettával is,azokkal is van alap zaj.
Nincs ezekben valami zajszűrő,mert arra tippelek,hogy a motor zaját valami felerősítheti? Hangváltón megy három hangszóróhoz a jel.
Ha nem mechanikus zaj amit a motor termel, akkor köss a kivezetéseire 100n/10u kondit.
A motor zaja lesz szerintem.
Pedig egy házba van rögzítve a motor valami szivacsos dologgal.
Ezért kell rá a kondi páros, durvább esetben egy soros fojtó is (kivezetéseire ferrit gyűrű). Kommutátor zavarai kerül be a tápfeszültségen keresztül.
A hozzászólás módosítva: Ápr 7, 2013
Sziasztok!Eg videoton europa rádios magnó csak az egyik hangszoro múködik megtudnátok írni
mi lehet a baja---------,RM5642s itt a topicban kerestem de nincs hasonló a rajz viszont nagyon jól jött ,üdv:sanzon
Sziasztok
Az lenne a kérdésem,hogy egy Videoton rádiós magnóban stereo az egyik végfokTBA810 elszállt nem kapok sehol és szeretném hogy mindkét hangszóró szóljon- rá tehetem a másik hangszórót a működő végfokra így lenne rajta 2 db 8 ohmos lehetséges vagy nem bírja . üdv aramis
Sikerült. kösz
Azt szeretném még kérdezni ,hogy a hang változás oka kazetta szalag nyúláson kívül lehet még az ékszíj vagy más fáradt alkatrész
Attól függ hangváltozáson mit értesz? Eddig se volt tökéletes, vagy most a cserével változott meg a hangja?
Utóbbi esetben olyanokat nézz meg, amit a szereléshez szét kellett húzni, minden visszakerült-e. Nem VT-nél, de jártam már úgy, hogy a hangszínszabályzó kikötve maradt, és ennek hatására elment a basszus. Egyébként meg, ha csak a kazettás résznél nem jó, akkor több alkatrész öregedése, kopása is lehetséges ok. Szíj nyúlás többnyire a nyávogást növeli, és lassabban szól a zene. Ha a fej van elcsavarva, akkor magashangot nem fog leadni. Nem tudom, ez melyik mechanika, de a régebbi, nem fogaskerekes változatnál ha hullámzik a hang, esélyes még a gumi áttételek felkeményedése is. |
Bejelentkezés
Hirdetés |