Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PIC - Miértek, hogyanok haladóknak
Lapozás: OK   56 / 1318
(#) mokus válasza Medve hozzászólására (») Júl 20, 2007 /
 
Topi féle Nulláról a robotokig - PIC Mikrovezérlők I rész tesztkapcsolásában is ott van...
(#) Topi válasza nemo hozzászólására (») Júl 21, 2007 /
 
Hiába egy alkatrész, abban kettő led és kettő fototranyó van. Kettő, csak egy tokban! Nézd meg jobban, mindegyiknek 3 lába van!
(#) Sanyi87 válasza watt hozzászólására (») Júl 22, 2007 /
 
köszönöm szépen
(#) denon888 hozzászólása Júl 22, 2007 /
 
Sziasztok!Szeretnék segitséget kérni Pic felprogramozásában.Egy 16F628-as pic-hez ha tudna valaki egy égető áramkör leírást,meg némi instrukciot hogyan is kellene nekiállni,mert kezdő vagyok ebben a témaában.Minden segitséget megköszönök!
(#) potyo válasza denon888 hozzászólására (») Júl 22, 2007 /
 
Olvasgasd a témát, már többször volt szó az égetőkről.


Bővebben: Link
(#) Norberto válasza denon888 hozzászólására (») Júl 22, 2007 /
 
De az sem ártana, ha elolvasnád Topi cikkeit a PIC-ekről!!!
(#) nemo válasza watt hozzászólására (») Júl 23, 2007 /
 
Persze az okés, DE:
ha a tárcsán sorban van takart,átlátszó,takart,átlátszó...stb

Ha mondjuk a mintavétel kezdetén takarásban van, akkor a következő mozzanatra átlátszó lesz, bármere is tekertem el.
Ezt nem értettem, de ha 2-2 led/tranyó van benne, ahogy Topi írta, akkor minden okés :yes:

Köszi!
(#) nemo válasza Topi hozzászólására (») Júl 23, 2007 /
 
Köszi!

A lednél értem a 3 lábat, mert gondolom a negatívjuk közös.
De 1 taranyónak is 3 lába van, akkor a közös házba épített tranyók hogyan osztoznak a lábakon?
Mert én csak őúgy tudnám elképzelni, hogy legaláb 4 láb kell hozzá, hogy a C külön legyen....
(#) watt válasza nemo hozzászólására (») Júl 23, 2007 /
 
Sajnos nem tudok fényképezni, mert lemerült az összes akkum, de hidd el, hogy több megoldás létezik.
1. két két különálló LED és tranyó a kerék két szélén elhelyezve.