Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vag-com-hex interfész (kábel hibák)
Témaindító: illestibor, idő: Máj 20, 2008
Témakörök:
Nem jó a file.
cardiagshop@gmail.com innen segítek
Egyedül nem biztos, hogy meg tudod javítani.
Sok mindent kell ellenőrizni és újra programozni. Lehet az AVR is elszállt. cardiagshop@gmail.com
Üdv mindenkinek
Valaki tudna feltenni sima kábelhez, 311 vagy 409 es magyar programot. előre is köszönöm!
Hi
Tessek; Vag-com 208.1 + 311.2 + KG ![]() https://rapidshare.com/files/1277580046/Vag-Com_208.1_311.2-N_Hun.rar
hello mindenkinek
Az lenne a kérdésem h a K és az L vonalon hány voltnak kell lennie. Nekem is van egy HEX CAN USB kabelem ami nem igazán akar működni amikor testelem akkor ki irja h megtalálva és h ross tech ha rádugom a kocsira akkor már nem találja. ha lehuzom ujra látja. Szédszettem h nem látszik e valami sérülés vagy égés vagy hasonló d nem igazán csak anyitt vettem ésszre h a 7805 szabályzó nagyon melegszik és kimértem a K át és az L vezetékeket os ott is az aku fesz van az menyirre okés? Előre is köszi.
Én teljesen laikus vagyok,de szerintem ott nem szabad 12voltnak lennie,de majd az okosabbak megmondják.
Teljesen normális, hogy ott akkumulátor feszültséget mérsz. Egy 510 Ohm - os ellenállással fel van húzva tápra és a kommunikációnál a vezérlő lehúzza alacsony szintre. Az alacsony az akkufesz 25%-nál kisebb a magas az akkufesz. 75%-nál magasabb, ha jól emlékszem.
Melegedni akkor szokott a stabilizátor, ha a GAL nem a kis fogyasztású BQL típus és a buszmeghajtót kispórolják. Próbáld notebook -ról úgy, hogy a notebook akkumulátorról megy.
Hello
Köszi az eddigi válaszokat megnyutató h nincs tünkre menvebenne semmi. Amugy ugy próbáltam nem volt hálózatradugva a laptop. De miért nem látja ha rádugom a kocsira? csak lehuzott állapotban tudja h ross tech.
Ezt látatlanban nem tudom megmondani. Tölts le rajzot és bogarászd végig, lehet, hogy a dugóba lett elkötve valami, de ezer más is...
Sziasztok!
Van egy olyan problémám a Vcds805.4 hgj interface-szemmel hogy megpróbáltam az újabb szoftverrel használni és azóta nem működik. Kérdés hogyan tudnám újraprogramozni a kábelt??? Előre is köszi!
Üdvmindenkinek!
Ha valaki tud vag com interfészt programozni az írjon privátba nagy szükségem lenne rá! Köszönöm
Üdv! Lehet, hogy nem kifejezetten kapcsolódik a témához, de nem vagyok nagy sz.gép guru. Viszont nagyon nagy szükségem lenne egy 12..v-os egyenáramról táplált tekercses jeladójú gyujtáselektronikára. Küldjetek kapcsolási rajzot légyszi! Előre is köszönöm.
Sziasztok.Van nekem egy vcds 10.6 os programom hozzá klón kábel.Valaki tud abban segíteni hogy ha az élő adatokat nézem csak az első mezőben ad ki értékeket a többiben N/A felirat van.Pedig a 409 es verzióval minden mezőben vannak adatok.Ugyan azon az autón próbáltam ki.A vag com 409 es progi sokkal több adatot mutat.A vcds be csak lambda factor,fordulatszám meg egy feszültség érték van.Mitől lehet ez?
Kedves Hozzáértők!
Egy kis segítségre lenne szükségem. A kábel (elvileg) egy taxo-----usb2.5. Amikor megvettem, akkor kaptam vele egy kis cd-t, amin rajta volt a vagtacho program és a driver. Na ezt vesztettem el. Akkor ki tudtam vele olvasni az A4-es Audi immo login kódját. Most megint szükségem lett volna rá, és feltelepítettem volna, de nem volt cd. Letöltöttem a drivert, vagtacho 2.5-öt a netről, de nem megy. Usb to k-line interface not found! Kerestem a neten, és találkoztam a problémával máshol is, hogy eddig működött a kábel, most meg nem. Nem adtam fel. Eszközkezelő: vid_0403&pid_D098... Erre rákerestem a neten: ez a vagtacho 1.63 azonosítója. Ennek driverét feltettem, programját letöltöttem, Interface connected, működik. Na de hogy lehet, hogy régen a 2.5 is ment, most pedig csak az 1.63? Tovább kutattam: a 2.5-é pid_D099. És állítólag az MProg-gal lehet "upgrade"-elni a kábelt. Olvasgattam, találtam ept-t 2.2-höz, 2.5-höz, ezt megpróbáltam az MProggal feltenni a kábelre. Állítólag sikerült is, mert az eszközkezelővel már pid_D099-et ír ki, de a vagtacho még mindig Interface not found... Viszont az 1.63-as továbbra is működik, akármilyen ept-t is teszek a kábelre. Segítsetek, mit csinálok rosszul? Mit kellene csinálnom? Tudtok róla valahol valamilyen keírást? Gyújtáskapcsolót cseréltem a kocsiban, most meg itt áll az udvaron, és nem tudom elindítani, mert nincs meg a login kód, és nem tudom az új kulcsot hozzáigazítani. Más: ha esetleg valaki Debrecenben meg is tudja nekem csinálni, az is segítség. Előre is köszi, és bocs, hogy hosszú voltam. Szép napot
Teljesen lépjél ki a programból (vcds-ből) gyújtás le
.Aztán újra gyújtás be lépj be a vcds-be és egyből az élőadatokba lépjél tovább sehova máshova ne. Müködni fog ![]()
Sziasztok,hozzáértők segítségét szeretném kérni abban,hogy szerintetek ezt érdemes megvenni? meg ér ez annyit amennyit kérnek érte?
Válaszotokat előre is köszönöm.Nem e valami klón változat.
Szia azt nem tudom mit ér, de klón az 100% ugyanis egy eredeti 1.5 millió körül van+előfizetés .Az a baj hogy az online dolgokat nem lehet ezeken használni pedig az lenne a lényeg mondjuk, vezetett hiba keresésre alkalmas.
Olvastam az Interfész kábel beüzemelését ,,
És Kérdésem lenne mert nem működik sajnos. Nekem van egy seat cordoba stella autóm,,,,2000 évjárat-1.4 motor-8szelepes-Motorlód AKK Vettem egy kábelt hozzá amiről az eladó azt mondta hogy jó lesz hozzá,, Erről van szó http://www.licit.hu/arveres_Vag-Com_ODB2_Interface_hibakodolvaso_sz...7.html Nekem az lenne a problémám,,hogy ezt írja ki amikor a motor diagnosztikát kérném le. no response from controller-----ezt azt jelenti nincs válasz a vezérlőtől... Amúgy a rádiót megnézhetem,,a légkondit lepróbálhatom,,, Csak a motor adatait nem hagyja kiolvasni,, Ebbe tudna nekem segíteni hogy miért csinálja ezt,, Mi a helyes,,, Mert ez a program Angol,,, Úgy mondta az eladó program telepítés--kész..Port beállítás--kész.. Rádugni a kocsira---gyújtás... Utána--options----utána...com3---és test...ha ez meg van,,,akkor Save... Ennél a pontnál már nem akarja elmenteni---itt már semmi nem történik.. Ezután a kocsi felismerése autómatikusan ---a gomb neve---Select és utána 01-Enigne És ott már adatokat kell látnom.. Segíthetnétek hogy bírjam működésre,és hol tudnék valami jó kis programot letölteni hozzá...persze magyart. Előre is köszönöm aki segit,,
Az USB-s kábelekkel ez gyakran előfordul, nem pontosak az időzítések, rendes RS232-es kábel kellene, vagy a gyári mikrokontrolleres kábel.
-szerintem!-
Biztos nézted a kábelt,,
Küldhetnél valami linket,,hogy milyen típus lenne jó nekem,, Acer Extansa 5235 laptopom van. Előre is köszi,, Üdv Gábor.
Inkább ezt vedd meg...
Valmint vegyél hozzá PCMCIA-RS232 portot, de semmiképpen ne vegyél USB-RS232 átalakítót hozzá!
Amire nekem szükséges volt,arra a nod nem visított.úgyhogy ez enyhe túlzás.Ez 1 link természetesen,mindenki saját felelösségére tölt le az internetről bármit,amire szüksége van,a hozzászőlásomban nincs virus,miért is kéne törölni?
sziasztok! véleményt szeretnék kérni egy vag com k+can 1.4 -es interface-ről. érdemes ezt megvenni,gondolom kinai klon. milyen progikkal tudom használni gond nélkül? melyik verziószámú progik tehetik tönkre?köszi a válaszokat
még annyi hogy az újabb -vcds- nevü interface-k miben különböznek a fenti tipustol? (pl. vag com vcds 10.6)mit takar a vcds a nevében?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |