Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Máskor így hivatkozz:Bővebben: Link Mert az oldalszámozás esetleges. :yes:
Rendben,de hajnalok hajnalán kicsit fáradtabb az ember...
Olyankor aludni kel, nem a billentyűket püfölni.
Sziasztok!
A barátomnak van egy skoda octáviája, amiben a müszerfallal van gond. Meg is találtam a megoldást, hogy hogyan lehet javítani itt:http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_6523_3_ASC.html legalúl Hosszulábu hozzászólásában. Azt nem tudom, hogy hogyan kell leszedni a mutatókat illetve az egyébb alkatrészeket, hogy a panel hátoldalához. Segítségeteket elöre is köszönöm!
Való igaz,máskor nem is csinálok ilyen böszmeséget !
A mutatókat az óramutatóval ellentétes irányban kicsit hirtelen megtekered és már lennt is van a mutató,
előtte jegyezd meg hogy hol álltak (pl egy kis szigszalag csíkkal, a hátulja meg adja magát...
Épp tizenhárom hozzászólással ezelőtt írtam.
Sziasztok.
Nekem is lenne problémám az alapjárattal. Hidegen beindítom és először megfullad egy picit az autó, majd pár másodpercre rá megint megfullad és leáll. Találkozott már valaki ilyennel? Most szétszedtem az alapjárati motort, de úgy tűnik rendesen üzemel minden. Köszi
AMD motoros 1.4LX Skoda Octavia I. autómban a vagcom lambda hibát dobott és mindig dobja.
Component and/or Version: 1,4l SIMOS3PB 00HSSC02 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit P1116 - 35-00 Kellene a szonda és a vezeték helye az autómban. AMD 1397 ccm Skoda motor, 1 szondás.. Illetev ötlet, biztosan szondacserés-e vagy van mit mérni.
Az is nagy segítséglenne, hová csatlakozik az a bizonyos dugó, aiben a szakadást ellenőrizhetném...nem találtam meg még
Storno minden....meglett. Autó alatt, középtájt, kicsit jobbra, kis fekete dobozban van a kábelvég. Vag-com jól mondta, fűtőszál szakadt....
Mekkora kulcs kell a kivételéhez, ill. merhetek bele venni ugyanígy 4 vezetékes Bosch szondát? (Vagy van jobb ötlet olcsón?).
sziasztok. 1,6 Octavia akkumlátor tetején lévő bisztositék táblán ball széllső gyakran kiolvad egyébként a klimaventilátoré mi lehet az oka.előre is köszi.
Az nem igazán kisáramú, zárlatra gyanakodnék...
Szia!
Vehetsz bele Bosch szondát, de teljesen ugyanolyan számút! A VW csoport tagjai érzékenyek a lambdaszondára. Ha csak a fűtése rossz, de jól működik, akkor ráérsz még vásárolni, mert zsebbenyúlós tétel. (Az utángyártott ritkán jó, az élettartama meg kb. a fele ) üdv: hp
Hogyan diagnosztizálhatom korrektül vag-comban hogy jó?
Ha rossz, a műszerfalon nyoma lesz
Amúgy járó motornál 08-ban látszik. üdv:hp
Másik fórumon azt mondták, a fapados 1.4 LX AMD mocis Octaviamban nincs motorhiba-lámpa :O
Valamit szabályoz,vag-comban mintha ennek is néztem volna értéksorát.....de nem vagyokbenne biztos hogy jólnéztem. A MAP szenzorom is OK. Ment re-pü
Kedves Hosszulabu!
Köszönöm a segítséget, a kilométeróra müködik tökéletesen!!! Lenne még egy kérdésem. A bontóból lett vásárolva a kocsihoz egy másik kilóméteróra még régebben, de azzal a kocsi épp beindul felpörög és rögtön le is ál. Lehet valamit csinálni vele, hogy azzal is müködjön a kocsi?
Vannak az utángyártottak, meg vannak a gyárival megegyezőnek mondott,pl. Bosch szondák,ezért is kérdeztem. ezt pl. viszik erősen:
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1476335658 Ha lenn pénzmag nem izgatna. Gyárit meg nem is nagyon találok.
Típusazonosba olcsón csak VIKA szondát találtam...az gáz?
Szia
Örülök hogy a segítségedre lehettem. A másik műszerrel kapcsolatban pedig csak tippelni tudok,ott is át kellene nézni a forrasztásokat,szerintem sajna az összeset.
Sziasztok!
Ha beindul-felpörög-leáll, akkor működik az immobi . Amig nincs hozzátanitva a kulcs, addig ezt is fogja csinálni. üdv:hp
Srácok, nincs valakinek vag-com mérőcsoport-listája, azza melyik érzékelőnek mi a sora, hogyan kell lekérdezni? Köszönöm előre is....
Nekem is ez a jelenség, szerelő mondta lambda szonda a ludas. Bár még nem jutottam el, hogy megnézessem, szóval 1 lehetséges ok.
Sziasztok!
Oktaviaban cseréltem lambda szondát, hőgombát és folytó (pillangó szelepet). A következő hiba áll fenn. Az alapjárat ingadozik, van mikor beáll 1000-es értékre. De ilyenkor is 1,3 l fogyasztása van. Hibakód tároló üres, semmilyen hibát nem mutat. Ha valakinek lenne ötlete mi okozza, vagy mit nézzek meg..... Üdv. Zs
Gyújtás rendben? Egyébként az 1,3l-es fogyasztással én elégedett lennék. Persze csak 100km-re.
A fojtószelepet pucolás vagy csere után újra kell tanitani (alapjárat beállitás)
Addig maximum véletlenül fog helyesen működni. üdv: hp
Amikor cserélve lett, ott a diagnosztikás beállította alapra. Majd mentem egy kört a városba és ismét rá lett rakva számítógépre.
Indul rendesen, a menet teljesítményre sincs panasz. Csak ez a hülye ingadozó alapjárat ne lenne. Na meg persze a magasabb fogyasztás.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a IV Golf óracsoportját bele lehet tenni az Octavia-ba? A műanyag foglalat nem ugyan az, de ha kicserélem az enyémre, akkor elvileg össze lehetne hozni. Ha a csatlakozók ugyan azok, akkor elméletben működnie kellene. Tud ebben segíteni valaki? |
Bejelentkezés
Hirdetés |