Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Nekem most sikerült. Igaz drága volt, de legalább tudok enni...
A fogas a Tiéd lehet, a másikat én kérem!
Asszonkám egy pillanatra egyedül hagyott a konyhában és ...
Úristen! Kolbászt meg hurkát csináltál a Zasszonyból?!
Te meg letetted a fődre a kaját....irgum burgum...
Dehogy! Aszzonkámat nem szabad semminek se elkészíteni!
Nyersen fogyasztom...
Nem sárkány, Nyúlanyó.
Bár néha kimutatja a fogait! :yes:
Nem a kaját, a tepsit!
Azért kellett, mert ott le tudtam tenni egy fehér lapot, hogy a fehérbalanszot be tudjam állítani a fotomasinán. Sajnos a konyhaasztal még foglalt volt. Mondjuk egy rácsot rakhattam volna alá.
Az igaz, de vigyázni kell, mert Vérnyúl, ha kell, torokra megy!
Ezeknél a sellős dolgoknál sohase értettem, hogy miért jó ha halszagú, nyálkás a csaj, és az input sincs a megfelelő helyen.
Idézet: „az input sincs a megfelelő helyen” Azt sose tudhatod. Láttál már közelről sellőtöt?
Izgalmas kérdés következik:
Ha van olyan típusú motor, hogy Babetta, akkor az őseit Papettának és Mamettának hívják?
Az ebéd utáni kávét követően én mindenképp pihennék picit...
...továbbá testveretta, ikreketta, nagymametta, kuzinetta.
Szerintem inkább az üres gyomor hozta elő ezt az előbbit. Vagy esetleg az enyhe fokú másnaposság.
Ugyanis csak most volt a reggédem / ebbelim, kínai csilis csirke személyében.
Izé...
Kutyaharapást szőrivel! A mai magyar műszaki értelmiség előtt amúgy is csak két út áll: az egyik a szesz, a másik pedig járhatatlan... Csak vicceltem, persze, de erre igyunk egyet!
Öööö... Esetleg zsíros kenyér, szétcsapatni?
Szerintem én nem vagyok tajga az említett csoportnak:
Idézet: „mai magyar műszaki értelmiség” Műszaki még csak-csak, de értelmiség...
Azt, hogy itt ki MŰSZAKI, szerintem valamennyien, akik ezeket a sorokat olvassuk, tudjuk.
Azt pedig, hogy valaki ÉRTELMISÉGI, no, azt meg mostanában (sajnos!) nem feltétlenül a Villanykaros diploma fogja meghatározni... Sokkal többre becsülöm azokat azokat az EMBEREKET, akik itt egymást segítve, próbálják megoldani a különböző "háztáji" problémákat és tudnak örülni egymás sikereinek! :yes:
Csupán arra akartam kilyukadni, hogy mostanság a fent említett kifejezés erősen ledegradálódott.
Ki a teljesen jó értelemben vett műszaki értelmiség, ha Te nem?
Talán azok, akik meg tudják és akarják is váltani a világot. Én meg nem akarom.
Igazad van, ez a világ még nem érett meg a megváltásra... :no:
Nos kérnék egy kis segítséget. Adott egy kétütemű motor, aminek meg vannak adva a vezérlési szögei, de nem értem honnan is számolják, mert valahogy sehogy sem jó szerintem.
Ennyi van megadva: Vezérlési szögek: - szívás: 151 - áteresztés: 114 - kipufogás: 165,5 Nos ez hogy van? A kipufogásnak és az áteresztésnek kellene közel lenniük egymáshoz és nem a szívás- kipufogásnak. Ha mondjuk a szívás és áteresztést felcserélem, akkor már jobb, de a kipufogásnak még mindig hamarabb kellene megkezdődnie(feltéve hogy felső holtpontból számoljuk a nullát), mint az áteresztésnek. vagy teljesen hülyeség van megadva?
A kérdés jó, de mit szeretnél csinálni?
A kétütemű motor működését a dugattyú járása vezérli, beleszólni nem nagyon tudsz.
Egyetlen, amivel játszani lehet, hogy mikor kapja a sűrített keverék a szikrát. Ezt pedig a gyári értékre kell beállítanod (az elosztó alaplapjával), ellenkező esetben a motorod nem fogja tudni leadni a megfelelő teljesítményt, továbbá zabál, csuklik, stb.
Nem akarok beleszólni, csak kellenének ezek az adatok egy dologhoz.
Elkezdtem érdeklődni az elektronikus befecskendezés felé, és majd egyszer szeretném kipróbálni a tudásom egy ilyen primitív rendszer elkészítésén és kellene a szívás vezérlési szöge a felső holtponttól, hogy tudja a rendszer hol kell befecskendeznie. Ne akkor történjen, amikor nincs is szívás, mert az szívás. Pont azelőtt kellene elkezdeni a befecskendezést, mielőtt megnyílik a szívórés.
Megtaláltam a trükköt. Ezek az adott rés "nyitott" állapotára vonatkozó szögek. tehát kb ez így semmire nem jó, de cserébe találtam egy rendes vezérlési diagramot a motorhoz.
Bővebben: Link
A befecskendezést nem már a sűrítés szakaszában szokták megcsinálni? Kétüteműnél mikor mindkét lyuk zárva akkor fújnám be a benzint. (Szerintem maga a befecskendezés jóval gyorsabban lezajlik mint a szívás üteme)
Én akkor akarok befecskendezni, amikor a forgattyúsházba történik a szívás, mint amikor alapból is a szívás zajlik le. Csak mivel egy holtponti jeladó lesz, így ebből kell számolnom az időt, hogy mikor kell elkezdeni a befecskendezést.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |