Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Nekem most sikerült. Igaz drága volt, de legalább tudok enni...
![]()
A fogas a Tiéd lehet, a másikat én kérem!
![]()
Asszonkám egy pillanatra egyedül hagyott a konyhában és
![]()
Úristen! Kolbászt meg hurkát csináltál a Zasszonyból?!
![]()
Te meg letetted a fődre a kaját....irgum burgum...
![]()
Dehogy! Aszzonkámat nem szabad semminek se elkészíteni!
Nyersen fogyasztom... ![]()
Nem sárkány, Nyúlanyó.
Bár néha kimutatja a fogait! :yes:
Nem a kaját, a tepsit!
![]() Azért kellett, mert ott le tudtam tenni egy fehér lapot, hogy a fehérbalanszot be tudjam állítani a fotomasinán. Sajnos a konyhaasztal még foglalt volt. Mondjuk egy rácsot rakhattam volna alá.
Az igaz, de vigyázni kell, mert Vérnyúl, ha kell, torokra megy!
![]()
Ezeknél a sellős dolgoknál sohase értettem, hogy miért jó ha halszagú, nyálkás a csaj, és az input sincs a megfelelő helyen.
![]() Idézet: „az input sincs a megfelelő helyen” Azt sose tudhatod. Láttál már közelről sellőtöt? ![]()
Izgalmas kérdés következik:
Ha van olyan típusú motor, hogy Babetta, akkor az őseit Papettának és Mamettának hívják? ![]()
Az ebéd utáni kávét követően én mindenképp pihennék picit...
![]()
...továbbá testveretta, ikreketta, nagymametta, kuzinetta.
![]()
Szerintem inkább az üres gyomor hozta elő ezt az előbbit. Vagy esetleg az enyhe fokú másnaposság.
Ugyanis csak most volt a reggédem / ebbelim, kínai csilis csirke személyében. ![]()
Izé...
Kutyaharapást szőrivel! ![]() A mai magyar műszaki értelmiség előtt amúgy is csak két út áll: az egyik a szesz, a másik pedig járhatatlan... Csak vicceltem, persze, de erre igyunk egyet! ![]()
Öööö... Esetleg zsíros kenyér, szétcsapatni?
Szerintem én nem vagyok tajga az említett csoportnak:
Idézet: „mai magyar műszaki értelmiség” Műszaki még csak-csak, de értelmiség... ![]() ![]()
Azt, hogy itt ki MŰSZAKI, szerintem valamennyien, akik ezeket a sorokat olvassuk, tudjuk.
Azt pedig, hogy valaki ÉRTELMISÉGI, no, azt meg mostanában (sajnos!) nem feltétlenül a Villanykaros diploma fogja meghatározni... Sokkal többre becsülöm azokat azokat az EMBEREKET, akik itt egymást segítve, próbálják megoldani a különböző "háztáji" problémákat és tudnak örülni egymás sikereinek! :yes:
Csupán arra akartam kilyukadni, hogy mostanság a fent említett kifejezés erősen ledegradálódott.
Ki a teljesen jó értelemben vett műszaki értelmiség, ha Te nem?
Talán azok, akik meg tudják és akarják is váltani a világot. Én meg nem akarom.
![]()
Igazad van, ez a világ még nem érett meg a megváltásra... :no:
Nos kérnék egy kis segítséget. Adott egy kétütemű motor, aminek meg vannak adva a vezérlési szögei, de nem értem honnan is számolják, mert valahogy sehogy sem jó szerintem.
Ennyi van megadva: Vezérlési szögek: - szívás: 151 - áteresztés: 114 - kipufogás: 165,5 Nos ez hogy van? A kipufogásnak és az áteresztésnek kellene közel lenniük egymáshoz és nem a szívás- kipufogásnak. Ha mondjuk a szívás és áteresztést felcserélem, akkor már jobb, de a kipufogásnak még mindig hamarabb kellene megkezdődnie(feltéve hogy felső holtpontból számoljuk a nullát), mint az áteresztésnek. vagy teljesen hülyeség van megadva? ![]()
A kérdés jó, de mit szeretnél csinálni?
A kétütemű motor működését a dugattyú járása vezérli, beleszólni nem nagyon tudsz.
Egyetlen, amivel játszani lehet, hogy mikor kapja a sűrített keverék a szikrát. Ezt pedig a gyári értékre kell beállítanod (az elosztó alaplapjával), ellenkező esetben a motorod nem fogja tudni leadni a megfelelő teljesítményt, továbbá zabál, csuklik, stb.
Nem akarok beleszólni, csak kellenének ezek az adatok egy dologhoz.
Elkezdtem érdeklődni az elektronikus befecskendezés felé, és majd egyszer szeretném kipróbálni a tudásom egy ilyen primitív rendszer elkészítésén és kellene a szívás vezérlési szöge a felső holtponttól, hogy tudja a rendszer hol kell befecskendeznie. Ne akkor történjen, amikor nincs is szívás, mert az szívás. ![]() Pont azelőtt kellene elkezdeni a befecskendezést, mielőtt megnyílik a szívórés.
Megtaláltam a trükköt. Ezek az adott rés "nyitott" állapotára vonatkozó szögek. tehát kb ez így semmire nem jó, de cserébe találtam egy rendes vezérlési diagramot a motorhoz.
![]() Bővebben: Link
A befecskendezést nem már a sűrítés szakaszában szokták megcsinálni? Kétüteműnél mikor mindkét lyuk zárva akkor fújnám be a benzint. (Szerintem maga a befecskendezés jóval gyorsabban lezajlik mint a szívás üteme)
Én akkor akarok befecskendezni, amikor a forgattyúsházba történik a szívás, mint amikor alapból is a szívás zajlik le. Csak mivel egy holtponti jeladó lesz, így ebből kell számolnom az időt, hogy mikor kell elkezdeni a befecskendezést.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |