Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektromos kerékpár, robogó házilag
Lapozás: OK   85 / 229
(#) suno hozzászólása Dec 21, 2011 /
 
Üdv mindenkinek!

Azt szeretném megkérdezni hogy az elektromos kerékpárok motorjai kétirányba forgathatók-e? Ugye megy előre és mintha hátramentbe menne? (kicsit rosszul sikerült megfogalmazni de remélem értitek hogy mire gondolok)

A segítséget előre is köszi!
(#) zolika60 válasza suno hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Igen foroghat oda vissza, csak bringán nem teszik lehetővé, nehogy Mari néni felbukjon vele a Tuskó parkolóban.
(#) suno válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
okés köszi és még azt szeretném kérdezni hogy én normál személyautó akkumlátorokat összekötve 36V-ra és arról működtetném attól lenne-e baja?
(#) zolika60 válasza suno hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Ha 36V-os akkor nem.
(#) suno válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
akkor csak a volt stimmeljen és az Ah-tól csak tovább fog üzemelni ha jól sejtem?
(#) zolika60 válasza suno hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Így van Minél nagyobb az akku annál tovább bírja.
(#) suno válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
okés köszi!
(#) (Felhasználó 5823) válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Szia!

Kérlek ne etesd hülyeséggel a fórumtársad! Az autó akkuja inditó akksi ami nem alkalmas erre a célra! Ide úgynevezett munka akkumulátor kell, ami hosszú időn keresztül képes biztosítani a 10-16A-t. Az autó akkuk nagy indítóáramra vannak kihegyezve, és nem arra amire itt szükség van!

Leiszt Jani
(#) zolika60 válasza (Felhasználó 5823) hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Ez butaság. Egy autó akku sokáig elvisel ilyen terhelést. Nem állítom, hogy egy munka akku nem jobb erre a célra, de egy sima indító akku is sok éven keresztül bírja ezt a terhelést. A beszerzése is egyszerűbb és az ára is jobb.
(#) szsrobert válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Az autóakkuk állítólag 50 töltés/kisütést(10,5V) viselnek el 70%-ra csökkent kapacitásig. A munkaakku 300 felett.
Melyik típusú autóakku bírta nálad évekig? Ha tényleg ennyire jó, én is veszek olyat.
(#) zolika60 válasza szsrobert hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Ha ez így lenne, az én akkum sem bírná 7 évig. Ráadásul miért kell egy akkut mély kisütni?
(#) szsrobert válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
De milyen akku? Nem kell mélykisütni.
Meddig szoktad meríteni(V)?
Hány Ah?
Mi a típusa és a gyártmánya?
(#) zolika60 válasza szsrobert hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Szerintem legjobbak az Exide akkuk. 12,25V alá csak ritkán szabad menni.
(#) szsrobert válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Kösz az infót. Exide-ról jókat olvastam, bár meg is kérik az árát.
100Ah névleges akku hány Ah-t tud 12,25V-ig merítve?
(#) (Felhasználó 5823) válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Szia!

Két apró gond! A 36V-os vezérlő 31V-ig meríti az akkut! Oszd el hárommal! A másik arról volt szó, hogy olcsóbb! Ami ilyen szempontból szóba jöhet 2-3 hónap és kuka! Nem gondold, hogy nem voltak probálkozók akik autó akkuval akarták kiváltani! Szörnyű égés lett a vége! Pedig a mai kerékpár akksik olyan rossz minőségüek, hogy az nem semmi! 6-7 éves akkukat veszünk ki és örülünk ha két évet megy az új!

Próbálj a feltett kérdésekre válaszolni! Mert ha azt írod, hogy autóban bírja 7 évig, az teljesen normális, a mai fejlett energia gazdálkodású autók simán elmennek addig egy akkuval! Többek között az én Megane2-esem is!

Leiszt Jani
(#) Barret válasza suno hozzászólására (») Dec 22, 2011 /
 
Azért egy áramkorlátozót építs be,mert az indító akksi rövid időre több száz ampert tud. Viszont hosszú távon a kapacitása 10%-ával szabad terhelni,mert elgörbülnek benne a lemezek,és tönkremegy! Ezért használjuk úgy hogy 1 perc indítózás után 2 percet pihentetni KELL!
munka akksik pedig fordítva működnek,"kis" ampert adnak csak le,de azt folyamatosan tudják. Tehát 15-30 ampert folyamatosan,szinte lemerülésig.
(#) suno válasza Barret hozzászólására (») Dec 22, 2011 /
 
Okés köszi a segítséget. Ez még csak egy ötlet volt számomra egy gondolat hogy megvalósítható-e? Az a munka akkumulátor mennyivel drágább mint egy normál? Az lenne a tervem hogy 6db elektromos bringa motorját szeretnék működtetni, azt gondoltam ki hogy nem sok kicsi akksit veszek hanem 3 nagyot és így olcsóban kijövök.
(#) hibbantpasi válasza suno hozzászólására (») Dec 22, 2011 /
 
Szia!

Targonca akku-ra keress rá a guglival pl. Amiket én kiváncsiságból megnéztem ,nem is életveszélyesen drágák: Exide munkaakku 130 Ah 60 e. Huf környékén kapható, 800 munkaciklusra tervezve. A választék egyébként tényleg félelmetes.
Személyautó akkuval kisérletezni, főleg, ha 6 motort akarsz vele hajtani, eléggé pénzkidobásnak tünik.

üdv: hp
(#) suno válasza hibbantpasi hozzászólására (») Dec 22, 2011 /
 
Okés nagyon köszi!
(#) Lacaboy hozzászólása Dec 22, 2011 /
 
Sziasztok!

Tudom,hogy autós akksi nem jó munkaakkumulátornak,de egy 24V 750W-os motor is nagyon megkínozná? Egy 50es suzuki robogóba építem bele. 35Ah-ás akksikon gondolkoztam sorba kötve.
(#) zolika60 válasza (Felhasználó 5823) hozzászólására (») Dec 22, 2011 /
 
Nem kell szerintem egy akut addig kínozni, amíg csak mozgatni tudja a bringát. Valószínűleg ez az oka az akkuk korai halálának. Az a vezérlő ami 10,5V alá meríti az akkut nem ólomakkuhoz való. Egy munka akku sem szeret a gyakori ilyen mély kisütést. Szerintem, ha megfelelő módon használod nem lesz gond az indító akkuval sem, különösen ha jó minőségű.
(#) zolika60 válasza Lacaboy hozzászólására (») Dec 22, 2011 /
 
Ha teljes teljesítményen használod egy óra alatt fakockára merül tőle.
(#) zolika60 válasza szsrobert hozzászólására (») Dec 22, 2011 /
 
Körülbelül 50-et.
(#) Lacaboy hozzászólása Dec 22, 2011 /
 
Az akksi töltöttségjelzőn 22V-tól világít a piros led ami 21V alatt villog,szóval mélykisütni én se szeretném, csak az a baj,hogy nem tudok 60.000Ft-ot költeni akksira, így kijön 22.000Ft-ból, csak kérdés ugye,hogy mikor cserélhetem őket
(#) HA3GX hozzászólása Dec 22, 2011 /
 
Pár hónapja mi targoncamotorból csináltunk "elektromos robogót". Igaz nem ment többel mint 10, de olyan nyomaték volt benne, hogy még a tankot is elhúzta volna. 5 akkumulátor volt párhuzamosan kötve, így egy darabig el lehetett vele menni. A réz érintkezők akkorák voltak, hogy alig fért bele a kezembe.
(#) mobilos3 hozzászólása Dec 23, 2011 /
 
hello mindenki volna egy kérdésem.van egy polymobil pb030-as robogóm és az érdekelne hogy hol van rajta a turbofokozat kapcsolo?
(#) szsrobert válasza zolika60 hozzászólására (») Dec 23, 2011 /
 
Köszönöm válaszod.
(#) szsrobert válasza HA3GX hozzászólására (») Dec 23, 2011 /
 
Képeket kérünk a megoldásokról.
Milyen motor, mi pénz volt?
(#) szsrobert hozzászólása Dec 23, 2011 /
 
Egy 40km/h-val haladó 1000W-os elektromos robogó üzemeltetése mennyivel olcsóbb egy ugyanúgy 40km/h-val haladó, 1,5 litert kérő benzines társánál?
(#) zolika60 válasza szsrobert hozzászólására (») Dec 23, 2011 /
 
Amíg nem kell bele akkut venni sokkal. Főleg kapcsolt áramról, vagy munkahelyen más költségére töltve. Viszont ha kell, nem tudom nem egyenlítődnek-e ki a költségek.
Következő: »»   85 / 229
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem