Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném megkérdezni hogy az elektromos kerékpárok motorjai kétirányba forgathatók-e? Ugye megy előre és mintha hátramentbe menne? (kicsit rosszul sikerült megfogalmazni de remélem értitek hogy mire gondolok) A segítséget előre is köszi!
Igen foroghat oda vissza, csak bringán nem teszik lehetővé, nehogy Mari néni felbukjon vele a Tuskó parkolóban.
okés köszi és még azt szeretném kérdezni hogy én normál személyautó akkumlátorokat összekötve 36V-ra és arról működtetném attól lenne-e baja?
akkor csak a volt stimmeljen és az Ah-tól csak tovább fog üzemelni ha jól sejtem?
Így van Minél nagyobb az akku annál tovább bírja.
Szia!
Kérlek ne etesd hülyeséggel a fórumtársad! Az autó akkuja inditó akksi ami nem alkalmas erre a célra! Ide úgynevezett munka akkumulátor kell, ami hosszú időn keresztül képes biztosítani a 10-16A-t. Az autó akkuk nagy indítóáramra vannak kihegyezve, és nem arra amire itt szükség van! Leiszt Jani
Ez butaság. Egy autó akku sokáig elvisel ilyen terhelést. Nem állítom, hogy egy munka akku nem jobb erre a célra, de egy sima indító akku is sok éven keresztül bírja ezt a terhelést. A beszerzése is egyszerűbb és az ára is jobb.
Az autóakkuk állítólag 50 töltés/kisütést(10,5V) viselnek el 70%-ra csökkent kapacitásig. A munkaakku 300 felett.
Melyik típusú autóakku bírta nálad évekig? Ha tényleg ennyire jó, én is veszek olyat.
Ha ez így lenne, az én akkum sem bírná 7 évig. Ráadásul miért kell egy akkut mély kisütni?
De milyen akku? Nem kell mélykisütni.
Meddig szoktad meríteni(V)? Hány Ah? Mi a típusa és a gyártmánya?
Szerintem legjobbak az Exide akkuk. 12,25V alá csak ritkán szabad menni.
Kösz az infót. Exide-ról jókat olvastam, bár meg is kérik az árát.
100Ah névleges akku hány Ah-t tud 12,25V-ig merítve?
Szia!
Két apró gond! A 36V-os vezérlő 31V-ig meríti az akkut! Oszd el hárommal! A másik arról volt szó, hogy olcsóbb! Ami ilyen szempontból szóba jöhet 2-3 hónap és kuka! Nem gondold, hogy nem voltak probálkozók akik autó akkuval akarták kiváltani! Szörnyű égés lett a vége! Pedig a mai kerékpár akksik olyan rossz minőségüek, hogy az nem semmi! 6-7 éves akkukat veszünk ki és örülünk ha két évet megy az új! Próbálj a feltett kérdésekre válaszolni! Mert ha azt írod, hogy autóban bírja 7 évig, az teljesen normális, a mai fejlett energia gazdálkodású autók simán elmennek addig egy akkuval! Többek között az én Megane2-esem is! Leiszt Jani
Azért egy áramkorlátozót építs be,mert az indító akksi rövid időre több száz ampert tud. Viszont hosszú távon a kapacitása 10%-ával szabad terhelni,mert elgörbülnek benne a lemezek,és tönkremegy! Ezért használjuk úgy hogy 1 perc indítózás után 2 percet pihentetni KELL!
munka akksik pedig fordítva működnek,"kis" ampert adnak csak le,de azt folyamatosan tudják. Tehát 15-30 ampert folyamatosan,szinte lemerülésig.
Okés köszi a segítséget. Ez még csak egy ötlet volt számomra egy gondolat hogy megvalósítható-e? Az a munka akkumulátor mennyivel drágább mint egy normál? Az lenne a tervem hogy 6db elektromos bringa motorját szeretnék működtetni, azt gondoltam ki hogy nem sok kicsi akksit veszek hanem 3 nagyot és így olcsóban kijövök.
Szia!
Targonca akku-ra keress rá a guglival pl. Amiket én kiváncsiságból megnéztem ,nem is életveszélyesen drágák: Exide munkaakku 130 Ah 60 e. Huf környékén kapható, 800 munkaciklusra tervezve. A választék egyébként tényleg félelmetes. Személyautó akkuval kisérletezni, főleg, ha 6 motort akarsz vele hajtani, eléggé pénzkidobásnak tünik. üdv: hp
Okés nagyon köszi!
Sziasztok!
Tudom,hogy autós akksi nem jó munkaakkumulátornak,de egy 24V 750W-os motor is nagyon megkínozná? Egy 50es suzuki robogóba építem bele. 35Ah-ás akksikon gondolkoztam sorba kötve.
Nem kell szerintem egy akut addig kínozni, amíg csak mozgatni tudja a bringát. Valószínűleg ez az oka az akkuk korai halálának. Az a vezérlő ami 10,5V alá meríti az akkut nem ólomakkuhoz való. Egy munka akku sem szeret a gyakori ilyen mély kisütést. Szerintem, ha megfelelő módon használod nem lesz gond az indító akkuval sem, különösen ha jó minőségű.
Ha teljes teljesítményen használod egy óra alatt fakockára merül tőle.
Az akksi töltöttségjelzőn 22V-tól világít a piros led ami 21V alatt villog,szóval mélykisütni én se szeretném, csak az a baj,hogy nem tudok 60.000Ft-ot költeni akksira, így kijön 22.000Ft-ból, csak kérdés ugye,hogy mikor cserélhetem őket
Pár hónapja mi targoncamotorból csináltunk "elektromos robogót". Igaz nem ment többel mint 10, de olyan nyomaték volt benne, hogy még a tankot is elhúzta volna. 5 akkumulátor volt párhuzamosan kötve, így egy darabig el lehetett vele menni. A réz érintkezők akkorák voltak, hogy alig fért bele a kezembe.
hello mindenki volna egy kérdésem.van egy polymobil pb030-as robogóm és az érdekelne hogy hol van rajta a turbofokozat kapcsolo?
Képeket kérünk a megoldásokról.
Milyen motor, mi pénz volt?
Egy 40km/h-val haladó 1000W-os elektromos robogó üzemeltetése mennyivel olcsóbb egy ugyanúgy 40km/h-val haladó, 1,5 litert kérő benzines társánál?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |