Fórum témák
» Több friss téma |
Egy lépéssel előrébb kell gondolkodni. Mire az elektromos autó elérhetővé válik, a villany ára fog az egekbe emelkedni.
"A forgalomba helyetés költsége ~100."
Ezt sajnos nagyon alábecsülőd, jelenleg hivatalosan ennek a sokszorosa az EMC vizsgálat miatt .
Köszi. így már még rosszabb a helyzet. Régebben nem volt ez a vizsgálat, ahhoz kalkuláltam...
...ha már így belejöttünk, akkor mi van, ha levizsgáztatott (örökös vizsga) mopedautóba villanyhajtányt csempészni
Ez járható út. Csak a drága akku probléma marad.
Működik. Ez a legolcsóbb megoldás, ha ezt az oldalát nézzük, és ennek megfelelően a korlátai is igen erősek. Akinek az igényeinek és követelményeinek ez a verzió megfelel, annak ezzel érdemes foglalkoznia.
De 50% kisütésnél a 800 ciklus 400 teljes ciklusnak felel meg. Sajna az sem sok. A telszámot igénylem.
Ha az áram ára és az akkuamortizáció azonos lenne, akkor megérné(illetve mindegy lenne) "hazahordani az áramot". Persze az erőmű ugyanúgy szennyezne, plusz feleslegesen amortizálnánk az akkukat is. Hosszabbító a megoldás. És egy 1-2kW körüli 230V-os részterhelésen is 90% feletti hatásfokú, AC-ről, DC-ről egyaránt működő motor/generátor. Milyen típusúak/nevűek a vontató akkui?
Jól számolsz.
A jelenlegi akkuárakkal csak az elektromos kerékpár gazdaságos. Ha hosszabbítóról autózol, akkor a teherautó is.
Sziasztok kedves fórumozók, most vagyok itt először, és rögtön bele is vágnék a közepébe. Most voltam Debrecenben az NKH-nál, és a fickó úgy nézett rám, mint valami hülyére, mondva, hogy itt csak típusazonos motort lehet engedélyeztetni. Lehetséges, hogy csak pesten fogom tudni engedélyeztetni, ha megcsinálom? Gépjármű technikus vagyok, ennek ellenére keresnem kell majd egy mérnököt, aki sok-sok 10ezer Ft-ért megrajzolja nekem, amit én megépítek, és csak azt adhatom be? (Halász Gábornak hívták a srácot, és egyébként egyedül ő dolgozott a nagy öregek azt mondták, csak ő tud segíteni átalakítási engedély ügyben. Bár gyanítom, hogy sokat nyomott a latban, hogy sorban álltak neki a P rendszámos mercik fotózásra várva)
Jo estet
Az utobbi ket evet egy olyan cegnel dolgoztam ahol accus jarmuveket fejlesztettunk epitettunk, beleertve az accus autok versenyet is .Sajnos a ceg csodbe ment, de a technika itt maradt. -Ha accu a kerdes, csak is LIPO! A cegunk is Kinabol importalta oket. Altalaban a minoseguk egyenletes, ha megse visszavettek oket. Olcso , nagy teljesitmenyu kapcs.uz. toltoket adtunk hozzajuk./Mi gyartottuk-gyartattuk/ Motor: 3 fazis ,4-6 polusuak 48v, illetve 96v-ra attekerve/Csehektol/ Controller: Curtis 48 es 96v megnovelt hutofelulettel Egy ford focusba ket motor volt kozos gearboxba integralva, ertelemszeruen ket controller is. Ha bovebb info kelltudok segiteni. Udv roy
Igen kell!
Minden érdekel minket. Weblap, megmaradt anyagok, akkuk, stb.!!
Haat anyag az nem maradt csak a technologia.
Mindent elvittek a bayliff-ek PM- ben tudok weblapot kuldeni.
Egy-két infót összeszedtem, mivel már van egy egyszerű kefés motorom, ami köré talán lesz valami építve(vagy nem).Debrecenben talán van egy ember, akivel szót érthetnél: Szentirmai Péter
http://gepjarmutervezes.hu/index.html Mások úgy csinálták, hogy ment közben fényképezték az építést, a tervezésre jogosult mérnök pedig utólag dokumentálta, és ezeket adták be a hatósághoz, például Gödöllőn, mert ott már láttak ilyen csudát, amilyet Debrecenben sajnos nem.Ennek ellenére persze kellene, hogy tudják az eljárást. Ha tudnál értekezni a fenti kollégáddal, légyszi tájékoztass.
Szia.
Nekem tapasztalati adatok kellenének. Méghozzá a motor kérdés.DC?Azon belül soros,párhuzamos,külső gerjesztésű?AC motor? Te melyiket ajánlanád.Mik az előnyei és hátrányai. Persze nagyábol tisztában vagyok vele.De AC motorokkal még nemigazán foglalkoztam.De azon a szálon is fut egy projektem.(kár hogy nagyon lassan) Egy pár jószó az AC hajtásrol.Miért érdemes többet költeni rá?Nyomaték összehasonlitás,stb...
Csak egy ötlet volt a vigyük haza az áramot dolog.De kezdem belátni hogy nem a legelőnyösebb.
Hosszabbitó hejett inkább napelem.Tudom,ahoz is akksi kell.... Az egyik pakk Jászplasztikos.Amásikat nemtudom.
Köszönöm szépen az infót, remélem, nem százezrekért csinálja
Olyan fél-százezerre gondolok a szakértő felé, de ha azt az EMC vizsgálatot el kell végeztetni, az valószínűleg sokba kerül...
Nagyott nőtt a szememben a Mol.
Nézzétek csak mit találtam: Környezetbarát MOL töltőállomás De a lényeg alul található: (alulról a harmadik pont) Idézet: „Magyarországon elsőként üzembe helyezett gyorstöltő, ami mindössze 20 perc alatt képes feltölteni egy elektromos autó akkumulátorait menetkészre.” Azt mondjuk nem értem, hogy miért telepítettek elektromos töltőt egy elektromos autó feltöltésére, ezzel maguk alatt "vágják a fát." Ez sajnos nem elterjedt, de aki odamegy az elektromos autóval, az már nem az ő kasszájukat tömi. Nyilván, nem mindenki pénzéhes b.zi, ők gondoltak azzal az egy kútra a környezetre, vagy csak figyelemfelhívás miatt épült, de ha mindenhova ilyet telepítenek, akkor ők miből élnek meg? Remélem értitek. Nem az elektromos hajtás ellen beszélek.
Ez egy jó reklám. Nem fognak ebbe tönkremenni, ha mégis valaki tankol egy kis áramot, akkor bemegy a shopba, iszik egy kávét, vásárolgat, stb. Ha minden második autó elektromos lesz, biztosan nem ingyen tankolnak...
Csak az marad kérdés, melyik az az elektromos autó. Mert egynél nincs több a környéken az biztos. Arra is kíváncsi lennék, hogy az az egy kié, hogy miatta ezt felépítették.
...arra már nem volt időm gondolni, hogy azt az áramot nem ingyen adják..
Ez esetben nem szóltam, de hogy elmegyek és megnézem majd azt a kutat, az biztos, hogy mikor, azt nem tudom, de hogy megélem, az biztos. Biztos csak bizonyos típusokhoz használható az a gyorstőltő, nem hiszem, hogy 2 szál vezeték lóg ott, ehelyett egy dugó lehet ott, amit csatlakoztatunk a bizonyos típusú autóra.. meg aztán honnan tudnák azt a 20 perc töltésidőt, ha nem ismerik az akkupakk kapacitását?
Istenhegyi úton mivan Pesten?
Ráadásul 12. kerület, jól a városban elrejtve.. Ha a reklámra törekedtek volna, akkor valamilyen bevezető úthoz építették volna, ahol nagyobb mozgás van. Nem akarom lenézni Pestnek azt a részét, csak logika.
Nagyjából egyet gondolunk erről. :yes:
Csak halkan mondom, az Istenhegyi u. nincs a városban elrejtve, sőt a város legelegánsabb része. Ennek környékén csak azok laknak, aki megengedheti magának, vagy itt kapott lakást az államtól. Szóval, akinek pénze van, az itt lakik.
Csak azt nem tudom mivel fogják megfesteni a villanyt, hogy tudni lehessen, hogy honnan származik |
Bejelentkezés
Hirdetés |