Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   1584 / 3963
(#) NVP hozzászólása Feb 9, 2012 / 1
 
Köszi a segítséget!
(#) kendre256 válasza golem hozzászólására (») Feb 9, 2012 / 1
 
Ez jelzi, hogy töltődik az akku. Vélhetőleg elalszik a LED, mikor feltöltődött. Mindenesetre az átfolyó áram gyújtja ki a LED-et, ha csökken az áram, csökken a LED fénye is, vagy el is alszik. De ez függ attól is, hogy mekkora a bejövő feszültség.
(#) palpatrik.ka hozzászólása Feb 9, 2012 /
 
kezdő vagyok,de már szereltem 230v-os készülékeket.nagyon szeretem az elektronikát és már vagy 7 éve szerelgetek.bocs de ezt muszáj volt hozzáfűzni,csak a weblapon vagyok kezdő!!!egyébként tud vki valami elektronikával kapcsolatosat mondani az alapokat már tudom,vmi érdekeset
(#) jandark válasza palpatrik.ka hozzászólására (») Feb 9, 2012 /
 
A mondatok nagybetűvel való kezdése,pontosan olyan fontos mint,az a szándék amivel ismereteket szerzel..
Ha pontosak a megfogalmazásaid,és helyesek,a segítség is igazodik hozzá..
Az elektronika, mindig tartogat tanulnivalót,az alap jó,ehhez sok sok gyakorlat - tapasztalat társulhat..
Érdekeset,újat tud minden kedves fórumtárs mondani,kérdés az, mi az érdeklődési köröd,ezt behatárolva,egy adott téma is érdekes lehet, kivesézve..
(#) blackdog válasza palpatrik.ka hozzászólására (») Feb 9, 2012 /
 
Építs egy rendőrlámpát állítható zöld/piros idővel.
És használd szépen a szép Magyar nyelvünk. Ezt itt nem MSN, IRC, ICQ, Facebók stb...