Fórum témák
» Több friss téma |
"Ha valamit tudsz még javasolni kérlek küld el"
Ha már úgyis matatsz a motorban, pucold ki az alapjárati motort. A pillangószelep-ház oldalán van valahol. Általában 4 vezeték megy rá. Dudus:"A légtömegmérők sokfélék lehetnek." És kivétel nélkül újonnan mind rohadt sokba kerülnek. Idézet: „Általában 4 vezeték megy rá.” Nagyon gyakran csak 2 vezeték.
Ok. Én eddig csak 4 vezetékes léptetőmotorost láttam.
Egyébként az érdekelne, hogy légtömegmérőt hogy az istenbe lehetne kimérni, mert a verdám benyás része elektronikailag szaraxik kegyetlenül. Vagy padlógáz, vagy alapjárat (az is csak hullámzóan). Köztes nincs, mert megfullad. Nem is tudom benyával használni, csak LPG.
Fenix 5.1, Motronic 1.5 pl. 2 vezetékes PWM vezérelt csappanytút használ.
Vagy a diagcsatin keresztül (soros diagnosztika) log-ot csinálsz a légtömegmérő által mért tömegáramról és abból ki kell ugrania a rossz értéknek, vagy direktben méred, csak macerás bevezetékezni egy műszart, hogy lásd menet közben.
nekem olyan a légtömegmérőm(MAF), hogy 4 kábeles és fűtéses. 2 ellenállás van benne ami a hőre "változik" újonnan 35-40 ezer körül van
Sziasztok!Mi egy dízel autószervizt üzemeltetünk.A következő eszközökre lenne szükségem:
1.egy feszültséggenerátorra ami képes 1V-12Vig kb tizedenként állítani feszültséget kimeneten. 2.négyszögjel generátorra ami testet kapcsolgat és lehetne állítani periódusidőt kitöltési tényezőt (mágnesszelepvezérléshez) pontosan leírnám mit szeretnék mit vizsgálni ha vki tud ezekre megoldást elfogadható áron kérem jelezzen e-mail címemre diesel.special@gmail.com-ra.Köszönöm!
Csak kíváncsiságból kérdem, nemtudtok olyan kapcsolásokat kocsiba, amivel fel lehet dobni a kocsit???
Nem a kocsi tejesítményére értem a feldobást, hanem pl. valamilyen különleges mérőműszerek, kontrollégők, ilyesmik.
Szevasztok!!!Nem tudja valaki hol lehet hozájutni egy cobra 3196-os autóriasztó bekötési rajzához? Ha valakinek megvan nagyon hálás lenék a rajzért.
Előre is kösz!!!!!!!!!!
Motronic is? Nem is figyeltem.
A légtömeg-mérőnél nálam a diagnosztikai csatis megoldás nem műkszik, mert ez egy B veki, aminél OBD van és nincs hozzá interfészem. Kiolvastatni sem olcsó. Mármint ha azt veszem, hogy két pillanat az egész, és ezért jó magyar ezreseket vágnak zsebre. Összeraknék én egy interfészt, ha lenne rendse rajz hozzá, de a neten annyi féle rajz/leírás található, hogy már nem tudom, melyik lenne jó az enyémhez. Némelyikhez még alkatrészt sem könnyű szerezni. A régi vektrámban legalább szépen ki lehetett villogtatni a hibakódot a diagnosztikai csatiban 2 láb rövidre zárásával.
szia.
milyen tipusu autohoz szeretnéd használni? csak azért kérdezem mert jopár autohoz megvan a leirása.igaz angolul de nem bonyolult szerintem.
Szeva!!!!
Egy 4-es golfban volt de kivetük mert állandoan riasztot és semit nem lehet csinálni a kocsival.Szétszetük a vezéerlőt de semi baja sincs,meg egy másik kocsiba lévővel is összedugtuk és azzal hibátlan volt!Ezért kellene a bekötési rajza hogy esetleg nem e valamelyik érzékelő szarakodik. Előre is kösz!!!
Ezzel ki tudod olvasni és programot is lehet hozzá letölteni.
Kb. 12.000HUF . 2 kiolvasáson megvan az ára.
Ez jó lenne, de hogy veszem meg. Nem sok tapasztalatom van külföldi vásárlás terén. Ráadásul nincs bankkártyám se.
üdv.
5-ös golf-hoz van leirásom.mellékelem remélem hasznát veszed. :yes:
Sziasztok! megoldódott-e a Lancia Kappa problémája?
A Lanciákra jellemzők a kontakt hibák! Na most ha mérni tudnánk akkor gyujtásbekapcsolt állapotában leállt motornál az 55 lábán az ECU-nak mi mérhető?A nagy hömérséklet változásnak kitett szenzorok is okoznak ilyen hibát/gyakran/! Vegyes üzemű:benzin-LPG?Mi a motorkód?Sajna terjedelme miatt nem irhatom le mikor melyik lábon mi mérhető!A diagnosztika sokszor tévedl: szívórendszer tömítetlen akkor folytószeleppoti hibát jelez!Tehát nem üdvözítö megoldás egyedül a diagnosztikára hagyatkozni! Üdv!
Üdv barany 165!
Alapjába véve még áll a probléma, mert a konkrétan hibát még nem találtam. ez az indítási probléma gyalázatos, nem tudom egyenlőre mihez kötni. Hogy mégis haladjak előre az előző hozzászólások alapjám ma du. "bedrótoztam" a Kappát, előremenő üzacsőbe T elosztó és nyomásmérő műszer. Indítás közben 3 bar, alapon 2,4 bar, túra gázföccs 3 bar, ha leállítom este 17,30-tol tartja a rendszer a 2 bar nyomást. Ac áramkörébe ampermérő: indításnál pillanatnyi 6,3 A, alpon 5,3, tura - gázfröccs: 5,8 ~6,1 között. Ezzel azt próbálom kideríteni, hogy amikor nemidul van-e üza, mert ugye ha ekkor hidegindító fröccs a sz.torokba az esetek 99 %-ban indult. Az A mérőt arra az esetre tettem bele, ha nincs üza akkor megy-e az Ac. Ezt még fogom bővíteni, hogy konkrétan az AC bemenetnél van-e feszkó, Igen, egyre erősyebb bennem a gyanú, hogy valami kontakt probléma lehet és ez ugye a leggyalázatosabb a hibakeresés szempontjából. Ha bármi javaslatod van szivesen veszem. Üdv: tamóca
Nálam most az áll, hogy sztem veszek itt Magyarországon kapható OBDII-es diagnosztikai interfészt. Marha jól jönne, mert egyre bizarabb a hiba a verdámban. Tegnap pályán átkapcsoltam benyára és ment, mint a disznó, viszont kigyulladt a motor lámpa. Egy idő után elaludt, de érdekes módon ekkor a kocsi is elkezdett rángatózva menni, úgyhogy vissza kellett kapcsolnom gázra.
Az előző tulaj baromkodott némileg a lambdával. 4 vezetékes lambda van benne, de én úgy néztem, hogy majdnem találomra kötötték be a vezetékeket. Jó lenne tudni, hogy melyik szálnak hová kell mennie, de egyelőre még nincs a kocsiról kapcsolási rajz a kezemben. OFF: Az M1 Biatorbábgyi ráhajtóután pest felé mióta van telepített traffipax? Este jól belefutottam 100 helyett 130-al. Villant is a szemét.
Köszi szépen!!!!!!!!!!!!!!
Már ezzel is nagyon sokat segitetél!!!!!!!!!!!!!!4
B2 lenne OBD II? A franc se emlékszik. Azt tudom, hogy B vekinél volt váltás diagnosztika terén. De, hogy a B1-ről B2-re való váltáskor volt-e, vagy ettől függetlenül, arra a fene sem emlékszik. Viszont ami interfészt a neten találtam, az OBD II (is) és a B vekiket 97-dől datálja, mint támogatott autót, pedig a B vekiket nem 97 óta gyártják.
Üdv Mazsipapa! A szab.benyanyomás az megfelelő amit mértél.Aszem a kocsid motronik rendszerű befecs.rendszerű. Irod ,hogy egy kis startpilot befújással indul, ez még nem jelenti a gyujtás kimaradást mert ha nincs gyujtásszignál,nincs befecs sem.Tanácsot adni felelőséggel nem tudok.Immobiliser van-e? Modszeres kontaktolás az időjárásnak .hőváltozásnak kitett csatlakozókra gondolok,nagyáramú /hauptrelé,befecs rendrel/stb.
OBD II. sajnos csak ha látjuk akkor biztos,zöldkártyás vizsgálatoknál derülki sokszor,hogy nem is kommunikál,pedig kellene,tipus megnevezése nélkül mondom,hogy van olyan ami régebbi és mégis komm.az OBDII-vel,az ujabb meg nem!Az elfekvő elektronikát beépítette a gyártó az ujabb évjáratú kocsikba!Akit érdekel keressen rá az Autódiagnosztika oldalra ott lehet rendelni HUFért itthonról interfacét!Üdv!
"Akit érdekel keressen rá az Autódiagnosztika oldalra ott lehet rendelni HUFért itthonról interfacét!"
Azt néztem tegnap. Bár van néhány "autodiagnosztika.[i]valami[i]" című oldal.
Most már biztos, hogy OBDII. Itt van az OBDII-es interfész és működik rendesen. Le lett próbálva.
Akkor tévedtem!
Milyen évjáratú? Motorkód?
Dudus. Szerintem ezt a témát már az Autodiagnosztikai adapter című topicban kéne folytatni.
Az nem OBDII-es.
A hardware, amin kommunikál ISO9141, ami megegyezik az Európában használatos hardware-rel, így az OBDII-esnek titulált kábel, ami valójában egy ISO illesztő kommunikál vele ( jeleket, jelszinteket, időzítéseket tekintve), de nem OBDII-es protokolt használ. Van itt egy kis kutyulás nehéz eligazodni. Ez a kábel jó egy 91-es F-astrához C20NE motorral, ha van programod, de ettől az sem OBDII-es.
Nem érzem a diagnosztikai rendszert idegennek a téma címétől. Majd a modik megszakértik ha nincs igazam és átrakják.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |