Fórum témák
» Több friss téma |
Értem
Sajnos nem lett volna lehetőségem, az izzólámpás próbára, mivel nem volt lámpánk, próbalámpát is csak egy kitúrkált 12v-os izzóból kókányoltam, hogy legyen valami, amivel ki tudom mérni.. :\ De köszi, legközelebb megfogadom Igen, a tapasztalat. Értem! akkor ezt megemlítem a srácnak! Köszi! Üdv.: Jax
[/OFF]Ezért baj az, hogy már nem kötelező az izzókészlet az autóban egy elfekvő refiizzónál nem kell jobb.
üdv:hp[/OFF]
Sziasztok!Ez a leírás annyira szájba rágós hogy nincs is kérdés spal un.ablak emhöz!Egy ISTEN VAGY!!!!
egy icipici még is lenne....relé nem kell hozzá csak direktbe kötni? választ előre is köszi! A biztosítéktáblánál lennie kell ilyen pontnak. Pár db az átlagnál vastagabb vezetéket kell keresned, ezek között lesz fix 12V és gyújtás is. A kapcsolóban 2db morzeérintkező van. Alapból mindkettő zár valahova. Ha egyik irányba nyomod a gombot, az egyik oldal marad, ahogy volt, a másik pedig vált, tehát ahol eddig zárt, bont és ahol eddig bontva volt zár. A másik irányba ugyanez a másik oldallal. Alapból testet szokás kapcsolni a motorok mindkét szálára, tehát a nyugvó (NC) érintkezőkre ez megy, a NO-re meg a +12V. A 2db COM lesz a kimenet a motornak. Tehát alapból test kerül a motor mindkét szálára, nem csinál semmit. Ha megnyomod a gombot, az egyik oldalra +12V kerül, elindul abba az irányba... Annyi trükk van a kapcsolóval, hogy nincs mind a 6 pont kivezetve, általában a NO pontok közösítve vannak. Esetleg lehet világítós, akkor még az is van benne. Visszanéztem a Dublin-os részt, ha ebből nem megy, akkor tényleg hagyd a francba, keress egy hozzáértőt...
Az ablakemelő kapcsolók direkt erre vannak, zömében közvetlenül kapcsolják a motorokat. Felesleges lenne ilyen bonyolult kapcsolót gyártani, ha reléket kapcsolnának, ahhoz elég lenne egy sima nyomógomb, a többit a relé érintkezői megoldanák...
Ettől függetlenül, ha nagyon akarod megrelézheted őket... Örülök, hogy érthető voltam. Üdv Inhouse
Pár napja apósom azzal hozta haza az autót (Renault Thalia II), hogy megállt az ablak a bal oldalon. A motor búg, de nem mozog... Na, az baj, mert akkor nem elektromos baj van, hanem mechanikus...
Utólagos beszereléssel vettük. Levettem az ajtókárpitot, Spal cucc, elszakadt a bovden. De a beszerelés... :no: A füleken levő gumis rezgéscsillapítókat mindenhol kihagyták. A motor egyik füle csavarral a másik oldala kötegelővel odahúzva a lemezhez... A fogaskerekeket magában foglaló lemezrészen is görbítések. Rendeltem hozzá bovdent, és szerelési csomagot, mert felfogató füleim és rezgéscsillapító elemeim nem voltak itthon. Üdv Inhouse
Megcsináltam, kicsit másképp néz ki.
Befújkáltam a sínt zsírspray-vel, az üveg nútját pedig szilikonnal. Szépen megy. Üdv Inhouse
Nem hagyott nyugodni, hogy azért szakadt el, mert feszítette magát a motor a kötegelők miatt. Akkor viszont kicsit később a jobb oldalon is baj lesz.
Szétkaptam azt is, persze ugyanaz, kicsit másképp... A bal oldalon a hangszóró kivezetése félig letörve, de legalább sarus volt. Na itt már közvetlenül ráforrasztva a vezeték...kapott ez is sarut. Üdv Inhouse
Hátha most már nem fog elszakadni...
Üdv Inhouse
Üdv mindenkinek,volna valakinek esetleg egy ford escort el.ablakemelőről kapcsolási rajz?Ez lenne az!
Sziasztok Mesterek!
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy: Van egy opel zafirám (2001). Gyárilag nem volt benn elektromos ablakemelő, de én szereztem egy bontott zafirából. Tehát gyári a mechanika, és egy BOSCH motor van rajta. Az elektromos részét kiépítette a szerelőm, de elakadt ott, hogy a motoron 6 csatlakozó van. A motor tartalmaz valami elektronikát is. Tudna valaki segíteni, hogy hogyan tovább?? Hogy kell bekötni a motort? Sajnos a gyári kábelköteget nem tudtam megszerezni, csak a mechanikákat, és a gyári kapcsolókat. Be van fűzve, be van relézve, de nem tudjuk, hogy a motor bekötése hogy van, elfüstöltetni meg nem szeretném. Előre is köszönöm a segítséget! Üdv.: Jani
Sziasztok ! Tudna valaki segíteni ?
Van egy suzuki III-asom 1,3-as 2006-os. A bal első elektromos ablak egyszer csak a felső ponton megállt. kapcsoló panelen az ehhez tartozó kapcsolót kiszereltem. első nekifutásból nem látszott rajta semmi. Gondoltam akkor az emelő motor bukott ki. A motornak a csatlakozóján keresztül adtam tápot, s annak rendje-módja szerint működött. Ekkor górcső alá vettem a kapcsolót. Hát az is meg nyomtatott panel is valamitől egy kicsit megpörkölődött.Vettem egy vadi új blokkot / két ablakkapcsolós +2 reteszelő gombos /. összedugtam a csatlakozókat kettő v. háromszor kipróbáltam . Működött. Visszaszereltem a kárpittal együtt s ismét kipróbáltam s lám újra nem működött. Le mindent ,ellenőrzés újra. Ablakmotror megy,kapcsolóblokkal összedugva nem. Valamennyi vezeték folytonosságot ellenőriztem, 12 V megy a kapcsolóig és itt a vége. Lenne valakinek egy valamire való ötlete ? Köszi előre is és üdv. mindenkinek Papi4805
Sziasztok! Elég tanulságos és igen jó hozzászólásokat olvastam, ezért én is kérdeznék egyet.
PERsze nem értek hozzá, ezért bocsi. Van egy ford escort -om, amibe egy mondeo elektromos emelő kapcsolót kéne belerakjak. Az escortba külön-külön van a két ablakhoz az alján "dugó" a mondeónál viszont csak egy. Hogyan kell kötni a vezetéket??
Sziasztok!!
Nekem Fiat Bravom van sajnos és egy olyan problémám van hogy nem működik az ablak emelőm vagyis pontosan ritkán működik. Már átnéztem mindent biztosítékokat reléket befújkáltam kontakt sprével de így sem megy hol esőbe nem tudom felhúzni, hol meg a 40 fokba kapok agyvérzést a kocsiba. Mik lehetnek a hibák és mit tudnék tenni ez ügyben? Kösz előre is!!!
Szia!
Tipp: Ajtó kábelátvezetőnél mozog legtöbbet ott szokott eltörni. Kiveszed a gumicsövet már látható a hiba kis szerencsével kárpit bontása nélkül javítható. Véleményem szerint a spré nem megoldás, a gyár se azzal rakja össze...
Üdv Mindenkinek. Adott egy Vectra A elektromos ablakemelő motor, 6 csatlakozós. Kérdésem az lenne, hogy a képen jelölt Barna-Fekete illetve Piros-Fehér-el jelölt csatlakozók mi célt szolgálnak?
A hozzászólás módosítva: Márc 15, 2016
Korábban keresett valaki KIA PICANTO (2005) elektromos kapcsolási rajzot, nem tudom, sikerrel járt-e? Most megpróbálkozom én is egy PING-el, nagy szükségem lenne rá.
Üdv, IK
Sziasztok Nekem volna egy suzuki swift autóm. Gyárilag tekerős az ablakemelőm. Szeretnék venni hozzá elektromos ablakemelőt hogy a két első ablakot elektromosan használjam.
A bekötése nehéz dolog lenne? Nagyon olcsón hozzá jutnék és szeretném is Valaki tudna segíteni ?
Sziasztok! Adott egy Internorm elektromos ablak, mely be lett építve korábban egy helyiségbe. Négy, egyforma vastagságú (és színű) vezeték jön ki az ablakból és sajnos neten egy leírás sincs róla. Elég vékony vezetékek, valószínűleg 24 V-os. Érdemes beméréssel pepecselni? Csak elektronikusan lehet kinyitni, így a vezérlést sem tudok megtekinteni. Remélem jó helyre írtam a kérdést, építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm! Üdv: Szabolcs
Sziasztok. Volkswagen golf plus-nál az a baj hogy a bal hátsó ablakemelő fordítva dolgozik. A másik három jó. Le szedtem a kárpitot de nem tudom melyik 2 kábelt kellene meg cserélni. Mert
|
Bejelentkezés
Hirdetés |