Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Ki mit épített?
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma.
Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Hát igen általába így szokták ez a legjobb megoldás Kevés láb, alacsony fogyasztás.
A multiplexelést már sokszor alkalmaztam, de nem tudtam, hogy kevés áramot fogyaszt.
" Has,alkos,gyaripics.... "
Klasszikusokat csak pontosan..
Ha kevés lábról van szó akkor shift regiszter. Már 3 lábbal bőven lehet játszani. 5 lábbal fényerőszabályzós kijelzőt lehet csinálni. Igaz itt a fogyasztás kicsit megnő.
A hozzászólás módosítva: Szept 5, 2012
Sziasztok. Motoromhoz készítettem egy elváltásjelzőt. Köszönöm mindnekinek a segítséget.
http://www.youtube.com/watch?v=to_cN9SP9-8
Köszönöm!
Talan kicsit keves a hütes,viszont 28 fokos szobahömersekleten 60 fokon stabilan müködik egesz nap. A fet ek irf520n ,ezek voltak ithon,ezeket hasznalom cb radiokba vegfoknak.
Szép lett. Biztos élmény lehet hallgatni.
Miből lehet ezeket a csöveket kitermelni? (esetleg tudnál valami régi rádió/tv típust írni)
Tenyleg elmeny halgatni.
A csöveket egy bacsitol lehet kitermelni radios börzeken kemeny 600 huf. ert. Ecc82
Szép dolog ez a csináljunk 6581-ből valamit, de egy 6581 csak 3 hanggenerátort tartalmaz, ergó bármi értelmes cucchoz fog kelleni majd egy jó nagy marékkal belőle.
Hű micsoda járgány lesz!
Ilyen kell nekem is, csak nincs mivel meghegesztenem....
Sziasztok!
Nemrég itt, a Ki mit épített-ben láttam néhány lötyögtető gépet, ami nagyon megtetszett, így elkészítettem a magamét is. PIC16F819-es vezérléssel: beállítható visszaszámláló, potival állítható ütemű STEP impulzusok egy egyszerű léptetőmotor vezérlőre. (Így minden helyzetben egyenletes a motor mozgása) A PIC program geri303 keze munkáját dicséri. A panelterv, a panel, és a már-már űrtechnológiát idéző mechanika a sajátom. Működéséről videó: http://www.youtube.com/watch?v=Is7pBRToAoc Eredetileg PWM-es DC motorral akartam megoldani, de a motor ilyen lassú fordulaton nem képes erőt kifejteni. Későbbiekben tervezek egy plexi burkolatot az elektronika fölé, fröccsenő sav ellen A hozzászólás módosítva: Szept 7, 2012
Milyen technikával csináltad a nyákot? Nagyon sok szakadás látható benne. A többi része tetszik!
Sok helyen a szakadásnak tűnő részek valójában csak matt részek.
Vasalással csináltam, de régebbi (kissé barázdás panelre), így sajnos tényleg sok helyen alámaródott. A hozzászólás módosítva: Szept 7, 2012
Nekem egy film jut eszembe... ott egy ilyesmi fagylaltoskocsi volt... és nem volt pisztácia...
igen... de mindjárt letekerik a fejünket...
Vagy megint dühbe jönnek...
Mi ez mini Quad ? Ilyet még nem láttam.
Bár hozzá teszem elég látványos , de vajon lehetne vele forgalomban is közlekedni ? Egyébként nekem is van egy piros eredeti Java/Babetta még a régebbi típus felújítva garázsban pihen. És annyit ha esetleg segítségül , hogy egy párszor én is megjártam a gyújtásával. Ez a fekete dobozos gyújtó trafóval egybe épített változat.És meguntam , hogy 1x 2x tönkre ment elég húzós ára van, és az egyiket szétszedtem lemásoltam , ha esetleg kell felteszem a rajzot.
Sziasztok.
Folyamatban van a tápegység átalakításom. Ma este elkészítettem a panelt. Gondolom sokan ráismernek, Alkotó társunk által megtervezett v2.4.7b verziószámot viselő kapcsolásról van szó. Holnap folytatódik a munka. Több kép az átalakításról:https://picasaweb.google.com/107469147043820444003/TapegysegAtalkakitas Üdv, Kocsgab002
Sziasztok!
Nemrégiben rendeltem a National Semiconductor-tól 2 db. LM4780 végfok IC-t. Egy hét múlva megkaptam. Ha valakinek tűrhető hangú, (IC-s végfokhoz képest) kis méretű, egyszerű erősítő kell, jó választás. Az erősítő 2x22 V-ról megy, panelméret 50x40 mm. Rövid leírást ITT találtok. Dobozolva talán lesz majd, de néhány kép a végfokról: A hozzászólás módosítva: Szept 8, 2012
Példaértékűen szép kivitelezés, gratulálok.
Ez nagyon jó! Teljesen tökéletes konstrukció.
A hajtás hogyan jut a kerekekre? Nekem úgy tűnik még nincs megoldva. A gyújtás persze profi.
A hátsó tengelyre kell még egy fogaskerék ami a két hátsó kereket fogja össze .
Viszont lánc elég hosszú kelessz rá.És a lánc állítása ha megnyúlik stb nem egyszerű megoldani. A konstruktőr közbe már gyorsabb volt. A hozzászólás módosítva: Szept 8, 2012
Bocsi hogy beleszólok, de amit ti fogaskeréknek hisztek ,az lánckerék.
A feszesség állítására meg be kell tenni egy feszítő görgőt
Sokszor van gyári gyújtásnál is , hogy a gyertyát kivéve van szikra nem is kicsi.
Beletéve pedig nem indul , illetve nincs szikra .Ez azért van , mert a hengerbe téve a gyertyát , és az ott keletkezett nyomás alatt a gyújtás nem tudja produkálni azt a teljesítményt , hogy szikra legyen , és robbanást idézzen elő , és beinduljon a motor.Ilyenkor ha külső gyújtó trafója jó , akkor a gyújtás többi részének cseréjével jó szokott lenni.Ha csak elektronikus , és a gyújtó trafó is a fekete dobozkában van , akkor az a húzósabb kicserélni árban. Zoly15: Egyébként tényleg igazad van a fogaskerék az a lánckerék köszönjük a helyesbítést . A hozzászólás módosítva: Szept 8, 2012
Difi nem lesz? Macerás lesz vele kanyarodni. Vagyis tán elfordul éppen, de megeszi a hátsó gumikat.
Ez egy motor, kanyarban be kell dőlni és akkor nem fog leérni a másik kerék
Idézet: Legalább egy pic-es töltésvezérlő vagy fordulatszámmérő lehetne, és akkor simpi is meg lenne elégedve vele „Nem lesz rajta fedélzeti computer, mivel olyan gyorsan hasítok majd vele, hogy levinné a szél .”
Háromkerekűvel bedőlni elég nehéz. Azt feldőlésnek hívják.
Szia Zoli! Meglepődtem a kialakításon, mert legutóbb még kerékösszetartásról beszélgettünk. Nekem abból az jött le, hogy elől lesz a két kerék. Az mondjuk, vagányabb is lenne szerintem. Örülök, hogy van már hozzá kereked, s hogy a gyújtást is sikerült megoldani. Difi nélkül, ha csak az egyik kereket hajtod, szerintem félre fog húzni ( folyamatos ellen-kormányzás szükséges ). Amúgy gratula, szépen haladsz.
Ha esetleg még is szükség lenne rá.
A gyári Tirisztoros belső , és a külső gyújtó trafós régebbi gyújtások rajzai. |
Bejelentkezés
Hirdetés |