Fórum témák
» Több friss téma |
Az jó akkor. Esetleg valami megoldás a szervizen kívüli chip másolására ?
Vagy inkább kössem ki az autóból teljesen?(Az a baj , hogy ez gyári immobiliser ezért szerintem nem olyan könnyű kikötni.) Valakinek valami ötlete esetleg ? A hozzászólás módosítva: Dec 18, 2012
Szia lastewer!
Tehát akkor pontosabban fogalmazva. Az opel immobilesere (maga az olvasó és engedélyező elektronika) öt különböző chipet tud megtanulni. Amire meg te gondoltál az is működne csak drága opel szalon 25eft-35eft ért másol chipes kulcsot (amiből a nyers kulcs + munkadíj 2500-5500ft) és a chipet programozzák fel olyan kóddal ami neked kell. Ebben az esetben amit én mondok ott az immo vezérlőnek mondom meg, hogy ezt a chipet mostantól fogadja el ami a képen is látható a G astra kulcsából kiszedve. A képen pont egy távirányítós astra kulcs látható. Ha kell tudok segíteni JNK Szolnok északi részén vagyok. Amúgy az F astra kulcs meg nyugi két felé jön szét mivel gyárilag van olyan is amibe kis elemlámpát raktak és így oldották meg az elemcserét. Ha szétszedted a kulcsot akkor azt a chipet keresd meg és azt kell csak ragasztani. Ja és még annyit hogy az immot csak akkor olvassa ha kinyitottad bármelyik ajtót ,vagy aksit cseréltél, de a legszemtelenebb megoldás az időre való kód törlés. Röviden ennyit az immoról.
Szia lastewer!
Ami kimaradt a leírásból az immot nem tudod kikötni mert fizikálisan ebbe a kocsiban a vezérlőbe van integrálva. De kilehet ütni kábellal hogy ne kérjen kódot.
Helló agoattila!
Köszönöm szépen az infót , új chipet úgy is lehet tanítani , hogy nincs semmi leírásom az autóhoz ? Mert nem kaptam semmi kódot mikor vettem az autót. Előre is köszönöm.
Ha használjátok a válasz gombot egyszerűbb az élet.
A hozzászólás módosítva: Dec 18, 2012
Valaki ha tud segitsen Twingó inditásgátló kiiktatásában, köszi
Helló!
A fent nevezett járművel van gondom. Egyszer csak nem indult. A kulcs világít a műszerfalon, tehát az ECU reteszelt állapotban van. Próbáltam kiolvasni lexiával, de semmilyen egységet nem tud olvasni (kommunikációs hiba), csak a transzpondert. Próbáltam hozzátanítani a kulcsát, de a "tanítás sikertelen" hibaüzenetet kapom. Egy Sagem SL96 ECU van benne, TMS374 procival és egy IMMObox. Szeretném kiütni az immot végérvényesen, hogy ez a hiba többet ne forduljon elő. Az ECU-ban az epromot (29C512) már kikapartam, kiforrasztottam, tettem a helyére foglalatot. Eprom égetőm van (Willem), csak tartalmam nincs amit az epromba kellene égetnem. Hogyan tovább? Csinált már valaki ilyet? Aki tud, kérem segítsen! Gery
Van egy 97-es KIA Sephia a háznál és van neki egy beépített motorvezérlője ami, tartalmazza a központi zárat és az immobiliser-t. Az autó csak akkor indul be ha indítózás előtt megnyomjuk a központi zár nyitó gombját.
Ami ezzel a probléma, rohadt mód idegesítő jelenség, a két kulcsból már egy rossz és minden ilyen nyitás koptatja a motorok kuplungját. Ezenkívül már romlott is el amiért el kellett vontatni jó messzire hogy kiüssék a vezérlőjét bár, akkor nem lett kiszedve belőle ez a funkció! Amit szeretnék megkérdezni, tudja valaki hogy hogyan lehetne kikapcsolni ezt a funkciót a fedélzeti számítógépben vagy hogyan vagy hol lehetne ilyen kulcsot csinálni a motorhoz, esetleg egy kábellel az elektronika ezen részét nem lehet lehidalni?
Üdv mindenkinek.
Egy érdekes történetet osztanék meg veletek. Pár napja hoztak nekem egy G Astra-t, az immo-ja felrobbant(kép). Mellesleg ilyen még sose hallottam. Bementem a bontóba, 4000-ért hoztam egy immo-t+chipet. Eddig rendben is van, viszont beszerelve nem indult az autó, mert ehhez az immohoz kellett volna még egy vezérlő egység is ami sajna már a bontóba nem volt meg... Szervizbe azt mondták hogy 50eft körül cserélik ki az immo-t + 10-ért adnak valami kódot is hozzá. Hála istennek a régi immoba a chip(kép) épen maradt, kiforrasztottam, átraktam a bontóból hozott immoba és láss csodát, az autó beindult Tehát a kód ebben a chipben volt eltárolva. Csak azért írtam ezt le hogy ha valakivel ilyen előfordul akkor nem kell egyből szervizbe menni, így is meg lehet oldani. ha valakinek van valami kérdése ezzel kapcsolatban nyugodtan írjon!
99 es twingoba tudja valaki milyen megoldások léteznek
az immobiliser kikapcsolására?
Szia! Én most szaladtam lesre u.a. problémával. Nem tudom, hogy az autó meg van-e még, de leírom tapasztalataim, hátha valaki még hasznát veszi. Még a nyáron jelentkezett az első eset, amisiből megtudtam, hogy van immobilizer a kocsiban. Akkor megállam a Tescónál egy bevásárlás erejéig, s 1 óra elteltével nem akart beindulni, viszont láttam a kulcsos piros lámpát pislogni rám. Kormányburkolat le, a körantenna csatiját megmozgattam, s beindult a lámpa elaludt. Trükkös, mert beindul nélküle is közben lecsekkolja a kulcsot a kóddal, s ha nem egyezik letilt, leáll. Annyiból jó ez a rendszer, hogy nem kell minden idításnál kb 15-20 sec várni, hanem azonnal idul, de ha illetéktelen kulccsal drót összeérintéssel próbálkoznak úgyse jutnak vele sehova. A tegnapi eset viszont egészen más tüneteket produkált. Kicsit hidegebb volt reggel, de simán beindult, eszaladtam tankolni egy olcsóbb kútra, mert a fővárosba indultam volna. Még a kútnál is beindult, hazaértem, felszaladtam pár dologért, kb 10 perc, s nem indul. Út elhalasztva.... A nap hátra levő részében méricskéltem, hasonló problémával külföldi blogokat kerestem. Az elveszett kulcsokat, és hogy hogyan lehet kiiktatni az egészet, csak 1 helyet találtam ahol egy 323-asnál említett hasonló problémát, hogy amikor hideg van nem indul, de villog a lámpa. Mivel sem szikra, sem benzin nem volt jelen az immobilizer körre gyanakodtam. A panel teljesem megegyezik az itt mellékelttel, habár semmilyen koroziót, vagy forrasztási hibát nem láttam rajta. Ennek ellenére átmelegítettem hőléggel, nem használt, átforrasztottam minden egyes alkatrészt. Ami kisilabizáltam a blogokból, hogy le kell venni az aksi sarut gyujtás helyzetben, majd 1 perc pihenés,"kisütés" után ha 5x gyosan kapcsolgatjuk a gyujtás- és park állás között, akkor felismerné az új kulcsot. Na ez valamennyire működött is, mert utánna legalább láttam, kigyulladni a visszajelző lámpát, de továbbra sem indult. Viszont, a gyujtáskapcsoló körül a drótok, már voltak piszkálva, /egy relét én raktam be, mert a a starter motor nem indult/ láttam, hogy egy kicsúszott a saruból, viszont a műszerfalon világítottak a lámpák! Mikor ezt fixáltam, és az előbb leírt szekvenciát próbálgattam egyszer csak beindult! Láss csodát. Közben már a szkópot is elővettem, de a 1xx kHz meg volt az antennán. Remélem tudtam segíteni, de bármilyen elektromos /mechanikus, priviben/ probléma adódna szívesen megteszem. Üdv: Mike
Szia, nem látszik a chip típusa. Próbáltad kiguglizni, hogy mi lehet az? Sajna az autógyárak legyártanak pár 10-100e db-ot a maguk által kitalált szörnyedvényből, s nem találsz róla semmi infót... Szerencséd volt! Hoztak hozzám egy dobozos citroent, hogy nem gyullad ki a légzsák lámpa a gyujtáskor. /önteszt/ Mint kiderült szétszedéskor LED-es volt, eleve nem égett ki csak kitörte a panelből. Hoztunk a bontóból másik mősuerfalat, azzal meg nem indult be... Az immo is azon a panelon volt. Bukta.
Sziasztok! volna egy kérdésem Renault Megane Classic 1.9Dieseles autóm van és nem tudom beindítani az immobiliser rel van a gond házilag hogy tudnám megoldani? tudnátok benne segíteni nekem valaki valami tipp? előre is köszönöm!
Üdv!
Valakinek nincs netán infója rajza stb Audi A4 1.6 (95-ös) immobilizer kiiktatásához.Csak sokadjára fogadja el a kulcsot! A kulcsban még ilyen üvegszerű chip van! Leginkább a kiiktatás érdeklen hogy ne szivasson többet..vagy esetleg b tervként mit érdemes átnézni cserélni..és link hozzá ahonnan beszerezhető.. köszi!
Sziasztok. Egy olyan kédésem lenne hogy van egy renault megane 1 es coupe autóm, és a gyári immot kilehet valahogy kötni? Vagy tud valaki esetleg ahol letudok tölteni egy kapcsolási rajzot? Mert szervizbe ilyen 50000ft ba kerülne, és hát ha van valami könnyebb megoldás, ha valaki tud ebben nekem segiten akkor írjon, köszönöm
Csak úgy kikötni nem lehet. A motorvezérlőből ki kell programozni és lekötni.
hali!
*** *A fórumszabályzat ilyen durva, figyelmen kívül hagyása, adatvesztéssel jár! A hozzászólás módosítva: Máj 25, 2014
Az immobiliser hiba okozhatja azt hogy menetközben leáll az autó és nem indul el cirka 10-25 percen belül? Lehet oka egy kiszerelt régi riasztó rossz kikötése?
Köszönöm a segitőkész válaszokat.
Igen, lehet. De lehet még felsőholtponti jeladó, kopogásérzékelő, stb. Típust ha írnál, lehet, hogy rögtön egy típushibát mondanának neked itt a fórumon, de így...
94-es Opel corsa 1,2-es benzines.
Most sikerült elérnem a régi tulajt. Tényleg volt benne Immobiliser, én erről nem tudtam. Az autókereskedő köttette ki valószinűleg és lehet h. rosszul?? Bár három évig nem volt gondom az autóval, most a 4. évben csinálja azt h. menet közben leáll és az istennek sem tudom újra elinditani.. A hozzászólás módosítva: Feb 13, 2015
Ez 100%,hogy nem immobiliser-ből jön.
Hibakód olvasod van? Hogyha van hibakod,akkor van amiből kiindulni.
sziasztok!Van egy suzuki swiftem 96os évjáratú, 3 éve vettem a járgányt, van benne "sajnos" utólag beépített indításgátló is. Nem is volt vele probléma 2 évig aztán nem érzékelte azt a " fekete kulcsszerű de nem kulcs valamit " tehát maradt a villogó piros fény mert ugye ha hozzáérintem átvált narancssárgáról zöldre aztán tudom indítani az autót.( bocsi a szakszerűtlen fogalmazásért de nem vagyok túl jártas e témában) Na már most a kormány alatt van elrejtve az indításgátló ( gyári autókban immobiliser )
vezérlődoboza amiből egy fekete vezetéktömb vezet balra, valamint egy fekete vezeték egy szál jobbra vezet kb a kesztyűtartó alatt el van szakadva csak az a bökkenő hogy nem tudom honnan szakadt le, vagyis nem találom a másik felét... Tehát itt a bökkenő és így ha indítani akarom érdekes kerepelő hangot ad ki de annyi be sem indul. kattan 3-4 et. Valószinű ez a szabadon levő vezeték mindennek az oka. De nem kizárt hogy én okoztam ezt a szakadást mivel ez a vezérlő doboz a kormány alatt eléggé feszült én megpróbáltam volna kicsit hozzáférni hátha találok rajta valami "ismertetőjelet" -bár ne tettem volna- ugyanis közben meglett a fekete műanyag pót indítókulcs amivel m amit már érzékel.( hivatalos nevét nem tudom) Tehát magamnak generáltam a hibát ezzel a vezeték szakadással... Az a bosszantó hogy nem tudok rájönni hova kössem vissza. (valahol hangszóró körül a kesztyűtartó mellett alatt) DE igazából azt se bánnám ha ki tudnám kötni valahogy ezt az egészet.. Szó mi szó nem nagyon van pénzem szerelőt fogadni, a másik pedig hogy moccanni sem tudok vele a ház elől. Eléggé hosszúra sikeredett ez a monológ. Budapesten 18. kerületben élek ha esetleg tudna valaki pár jó tanáccsal szolgálni vagy esetleg a közelben lakik és vetne rá egy pillantást nagyon megköszönném! Előre is köszönöm atosz86
Sziasztok. Tudna valaki nekem segíteni , opel omegában cseréltem motorvezérlőt azzal amit betettem nem indult az immo miatt. A régit visszarakva sem indul az immo miatt. Tudjátok esetleg ,hogy hogyan lehet visszaállítani, a régire vagyies eredetire elég könnyen kéne mennie. Saru le, 5 perc várakozás, vagy kulcs gyujtásra fordítással 5x pl. ilyesmik.
Szia, Ez hátha segít. Ezt a progit találtam Opelhez. A Mazdánál, 10 perc akksi nélkül, utána saru vissza, fékpedál benyom, és ha jól emlékszem 3 sec alatt, vagy 10x , de lehet csak 5 ráadni a gyújtást. Utána már felismeri a kulcsot, és elalszik az immo lámpa.
Szia az újnak tudod a biztonsági kódját, vagy le van resetelve? Ha igen, tudok segíteni, mert van olvasóm opelhez. Ha nem tudod a kódot vagy nincs resetelve a motorvezérlő, akkor csak a gyári Techk2 -vel lehet megoldani.
Szia, Gondolom ez ugyanaz a progi, mint amit elküldtem.
Szia nekem Opelscannerem van. Amit te felraktál az a clone a tech2-nek. Sok mindent lehet vele is elvégezni, fe ha nincsenek meg a kódok (és gondolom nincsenek) akkor csak a gyári müszerrel tudják kiolvasni és felprogramozni a motorvezérlőt. Ezt onnan tudom, mert nekem is volt motorvezérlő cserém a 7 éves opel astra 1,6 twinportomba. Ürömön csinálta meg a srác 15000-ért. Az előzö vezérlő elkezdett háromhengerezni, ezért kelett a csere.
Szia, Ezek szerint félreértettem. ECU-t, csak immo modullal együtt lehet cserélni. Én úgy értelmeztem, hogy kipróbálta egy másikkal , azzal nyilván nem indult, majd visszarakta az eredetit, de már azzal sem, mert letiltott az immo-midul, és csak annak akarja a kulcsot betanítani. Ha az ECU, vagy az immo modul behalt, legegyszerűbb mindkettőt + kulcsot venni a bontóban.
Szia! Nem tudom,hogy aktuális-e még, de a 95-ös Lagunám épp most felejtette el a kódját,nem is tudom elindítani sem,örülnék ha tudnál segíteni,hogyvalahogy elindultak vele. Előre is köszönöm.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |