Fórum témák
» Több friss téma |
Szia.Jól néz ki eddig! Én több hőmérsékleti pontot raknék az előlapra.A 273fokot pedig kerekíteném. Plusz ennyire nem tudsz pontosan mérni sem. A hőfokot egyébként mérted, vagy kalibrálod valahogyan az előlapon levőhöz?
A hozzászólás módosítva: Feb 22, 2013
Szia!
Jobb- vagy balkezes vagy? Nem ergonómikus, ha jobb kézeddel a hőhokot állítva eltakarod a kijelzőt. Bal kézzel való kezelésnél a ki / be kapcsoló átkapcsolásakor jön a takarás. Már a panel tervezésekor kellene erre (is) gondolni... A hozzászólás módosítva: Feb 22, 2013
Hát nem is tudom.. Arra gondoltam, valamit még lehetne, de ha szerintetek így jó, akkor nekem mindegy..
![]() Kovidivi:Megfontolandó a válaszod. A hőfokot 145-től 400-ig tudom szabályozni a potival, a középállásban lévő hőmérsékletet pedig matematikai úton számoltam ki... ![]() Hp41C:Jobb kezes vagyok, és igen, elrontottam a dobozolást, amikor csináltam. Késő bánat... Majd bal kézzel fogom tekerni, addig is gyakorlok. ![]()
Tekintve hogy nem egy óriási nagy dobozról beszélünk, és nem is egy 'ezerlábú alkatrészről, mi tart vissza hogy egy vezetékkel máshová tedd a potit?
![]() -Mármint ha neked máshol jobban tetszene... A gazdinak kell tetszenie nem nekünk! ![]() A hozzászólás módosítva: Feb 23, 2013
Idézet: „A hőfokot 145-től 400-ig tudom szabályozni a potival, a középállásban lévő hőmérsékletet pedig matematikai úton számoltam ki.” Valós mérés pontosabb eredményt adna, DMM +hőmérő szonda. Ha a kijelző viszonylag pontos értéket mutat, akkor a poti feliratozása nem is lényeges valójában.
Mert már az előlap el van készítve, ki van fúrva, stb..
CHZ:Tudom, hogy nem is fontos igazából, de úgy gondoltam, hogy ez a kis jelölés belefér, hogy mégis tudja az ember, hogy kb. mennyi az annyi.. ![]()
Biztos a Vasedény-ben dolgozik...Nálam meg ez most a projekt, PC-ház...
Gyufásdobozos tárolás! Tisztára mint gyerekkoromban!
![]()
Úgy a jó!
![]() ![]()
Hát a teringettét! Legközelebb csökkentem a mélységélességet! (16 éves koromban készültek azok a dobozok kb.)
A hozzászólás módosítva: Feb 28, 2013
![]() ![]()
Mutasd csak meg az ifjabbaknak; nagyon jó, olcsó, folyamatosan bővíthető, itd. Nekem is minden ilyenekben van (ami belefér), ma is készítem. Van belőle 50 éves is!
![]()
Az adapteremnek tönkrement a műanyag doboza. Aki csinált már ilyet, az ossza már meg a "bölcsességét".
Hali!
Ezek az akril fújósfestékek melegben gyorsabban száradnak? Szóval ha rárakom a lefújt tárgyat a konvektorra (persze egy deszkalapot azért rakok alá), akkor gyorsabban szárad? Nem fog a festék "megfolyni" ?
Általában a dolgok melegben gyorsabban száradnak
![]() Szerintem önmagában a melegtől nem fog jobban megfolyni, azaz ha normál hőmérsékleten nem lenne ezzel gond, így sem lesz. A megfolyás ellen a vékony felhordással, ill. a vízszintes tárolással lehet a legtöbbet tenni.
Vékony rétegben hordtam fel az első réteget, de utána fél órára fújtam rá a másodikat. Viszont a kikeményedési idő 2 óra, szóval most a 3. rétegnél 3 órát várok. Aztán a 4. rétegnél 2 órát.
Remélem a fél óra nem volt túl kevés az első és a második réteg közt.
Az akril gyorsan érintésszáraz, ha 25-30fok a környezeti hőmérséklet.
Az ember mindig tud álmélkodni, van új a Nap alatt...
Az utánzással óvatosan, mindenki láthatja, ha van egy brilliáns ötlet, könnyű azt már lenyúlni. A kujbisevi Fűrésztelep ajánlásával: Kapaszkodni tessék! Ó, azt hiszem valami tévedés lehet, az alja van felül... Így azért más. A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2013
Kujbisev a vízerőműről híres ha jól tévedek....
![]()
Sziasztok!
Sok ideje készítgetem már a labortápom, de nem tetszik az, amit összehoztam. Szeretnék olyan műszert létrehozni, amit szívesen felrakhatok a ki mit épített topicba, szégyenkezés nélkül. Szerettem volna úgy megépíteni a műszert, hogy ne okozzon gondot, ha szervizelni kell. Szerettem volna a lehető legkevesebb vezetéket látni a dobozban. Ha megnézitek a képeket, akkor az első szempont teljesül, mivel szét lehet a dobozt teríteni (pár perc alatt ki tudom emelni az összes belső nyákot, hűtőbordát, trafót, forrasztás nélkül), minden vezeték a megfelelő hosszúságú, viszont megszámlálhatatlan sok vezetéket lehet látni, ami az előlapra megy. Mit gondoltok, hogyan lehetne szebbé tenni a doboz belsejét? A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2013
Alapvetően nincs ezzel gond kicsit a tervezés hiányát látom csak kel neki egy rendes /fém / doboz és abba véglegesíteni ,az előlapra igen sok vezeték megy általában egy labortápnál ez itt elnézendő /nem erősítő / !
Szerintem egy kicsit be zsufoltad , ha egy csöppenetet megnöveled a befogadó méreteket akkor szebb , jobb elrendezést tudnál csinálni de ennek ugye ára van . A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2013
Szerintem is a lehetőségekhez mérten egészen jó az eredmény.
A kábeldzsumbuj felszámolásának ára van, és egyáltalán nem biztos, hogy azt itt érdemes meglépni a "profibb" kinézet érdekében: az előlapi alkatrészek mind panelon legyenek, a panelok között pedig többeres (a jelektől függően szalag- vagy árnyékolt) kábelek legyenek, egyben, vagy minél kevesebb független nyomvonalon (tehát pl. ne 8 db kéteres, hanem egy db 16-eres, vagy max. kettő 6-8-10-eres formájában). Ehhez persze annak kéne társulnia, hogy az egy kábelben levő vezetékek ne a táp 8 különböző sarkába akarjanak megérkezni... Ennek kicsit alternatív megoldása, ha a független vezetékeket egy kábelbandázsba összefogatod, és egy vonalban vezeted végig (esetleg ezt meg is lehet egy-két ponton fogatni), amiből leágazások nyílnak. A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2013
Nem rossz ez, van fórumtársnál kábelrendező spirál, de be kell nagyon tervezni mert hajlítani nehéz. Ha egy konstruktív hozzászólásom lehet, bordát lehetne proli007 hővédelmével a ház hátához fogatni, letiltana ha túlmelegszik, légkavarót is kapcsolhat akár. Nekem a borda szúr szemet, ám pozitívum a kábelezés, kérdés melyik ér többet? Szép kábel vagy terhelhető, nem tönkremenő táp. Én alig alig tudtam lecsukni a tápom dobozát a sok dzsungeltől
![]()
Köszönöm a hozzászólásokat!
CIROKL: A fém doboz gondolata már nekem is eszembe jutott, megpróbálok szerezni egy megfelelő méretűt! A hely valóban igen ki lett számolva, ennek az az oka, hogy egy meglévő dobozt alakítottam át, növeltem a méretét hátrafelé. _vl_: Jó az ötlet. A legjobb lenne, ha az egész előlap mögött lenne egy nyáklemez, és minden ahhoz csatlakozna, a nyák pedig helyettesítené az összes vezetéket. Ahol meg a két oldal találkozik, oda meg lehetne jó kis IDE kábel akár... Esetleg kettő. Ez tetszik nagyon! A vízszintes oldalra pedig csak egy "összegző" nyák kellene, amire ráfutna az összes csatlakozási pont, és ott tudnának egyesülni. SALáta: Jogos az ötlet! A bordából 3-4 cm-t le kellett vágnom a szélességéből, hogy elférjen... Ha hátulra raktam volna, maradhatott volna úgy, ahogy volt... Az a baj, hogy a lamellák pont rosszul állnak, és nem szerettem volna vezetékezni a végtranzisztorokat. Lehet nem is kellett volna... A hővédelem Proli007-től származik, ez az: Bővebben: Link, nekem nagyon tetszik. A venti alapból kis fordulatszámon forog, ha elkezdem izzasztani a tápot, akkor kb. 60fokig melegszik fel a borda, ekkor maxon megy a venti, és mivel nem tud tovább gyorsulni, ezért egy elég hangos 1Khz-es sípolás hallatszódik. Ilyenkor max. 80-90fokra saccolom a tranzisztorok maghőmérsékletét. Egyszer próbáltam már, mikor sípolt a piezo, akkor még nem volt baj. Megszakítani nem szeretném a kimenetet, mert borzasztóan megijednék, ha kattanást hallanék a tápból, és egyszer csak megszűnne a kimenő feszültség. Egyből meghibásodásra gondolnék. Elvileg nem tehető tönkre a táp. Vagyis nagyon remélem! ![]() szerk: Raktam fel az előlapjáról képet. Öntapadós matricapapírra kellett volna nyomtatni, és öntapadós fóliára. Szerencsére még ez is cserélhető. A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2013
Ennek örülök!
![]() A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2013
Nem rossz, hanem szokatlan! De hogy építő jelleggel is szóljak, ha van műszer nem kell a potira a skála. Szerintem. Valami iskolai versenyre készült?
A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2013
Ezt a szokatlant fejtsd ki kérlek, érdekel nagyon!
![]() A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2013
|
Bejelentkezés
Hirdetés |