Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   14 / 48
(#) lanti válasza roland9 hozzászólására (») Márc 13, 2013 / 1
 
A 3. szál ha rajt a gyújtás akkor a műszerfalon jelzi hogy nyitva a csomagtartó piros piktogram a két óra között.
(#) roland9 válasza lanti hozzászólására (») Márc 13, 2013 /
 
Köszi, ez lett volna a következő kérdésem!
(#) roland9 válasza lanti hozzászólására (») Márc 15, 2013 /
 
Még egy olyan kérdésem lenne ha tudsz vagy tud valaki segíteni benne, hogy utólag be lehet szerelni tempomatot egy 1,6-os SR motoros AKL motor kódú autóba?
(#) Tamas356 hozzászólása Márc 20, 2013 /
 
Sziasztok!
99,es golf 4-es riasztó problémával küzdök, ami használhatatlanná teszi az amúgy kifogástalan autómat. pár napja jelentkezett, hogy az autó lezárásakor nem villannak fel az irányjelzőlámpák, de a zár bezárodik, majd pár perc elteltével hangos dudaszóval jelzi riasztási szándékát. nyitáskor tökéletes, nyit és villog! Kulcsal zárva ugyanaz a helyzet. Gyors megoldásra lenne szükségem, mert nem tudom a kocsit sehol otthagyni bezárás nélkül! Előre is köszönöm, ha valaki válaszolna!!!
(#) kukutyi hozzászólása Márc 28, 2013 /
 
Sziasztok!
VW Golf 3 Variant 1.9TDI (AHU / 1997)
Olyan problémám lenne hogy építettem be az ajtókba kiegészítő világítást és a minap zárlatos lett az egyik ledsor. Eredménye hogy annak a ledsornak a vezetéke felmelegedett és összeolvadt. Zárlat a kiépített rendszeremben nincs mivel a többi még most is világít de CSAK akkor ha állandóra állítom a belső világítást! Ha ajtónyitásra van állítva akkor hiába nyitom ki bármelyik ajtót egyikre sem kapcsol fel. Viszont azt érzékeli hogy a vezetőajtót kinyitom mert ha nincs benn a kulcs és fenn a világítás akkor sípol!
0,75ös vezetékkel van kiépítve a rendszer és csatlakozóval volt rákötve egy ilyen fajtájú:
LEDSOR

Úgy van bekötve hogy: fent az eredeti lámpa negatívjáról van lehozva egy vezeték (negatív szál) és az aksiról 5A-s biztosítékon keresztül be van húzva a pozitív.
A hozzászólás módosítva: Márc 28, 2013
(#) Laika1 válasza Tamas356 hozzászólására (») Márc 28, 2013 /
 
Szia,
megoldódott a problémád?
(#) Tamas356 válasza Laika1 hozzászólására (») Márc 28, 2013 /
 
Sajnos nem, nekiálltam szétszedegetni a csomagtérajtót van ott valami jeladó ami nem mindig jelzi ki hogy az csomagtérajtót lecsuktam, és azt jelzi riasztásként, csak ugye nekem ez nem olyan egyszerü, mert nem vagyok egy autószerelő mester, és igy csak kisérletezgetek a kábelek széthúzkodásával.
(#) Laika1 válasza Tamas356 hozzászólására (») Márc 28, 2013 /
 
Hol laksz?
Zár hibák szinte minden vw, legalábbis a passat és golfnál előjönnek. Csomagtérajtónál a zárban van egy csúszóérintkező az szokott oxidálódni. Ajtózáraknál meg a mikrokapcsoló, illetve az elektronika panelen a csatlakozó lábak szoktak megrepedni és hol adnak jelet hol nem. Mikrokapcsoló cserélhető, panelen a lábakat meg újra kell forrasztani. Esetek 99% ez megoldja a problémát. Zárak kiszerelését nem mondanám könnyűnek, ha nem jártas az ember ezekben. Csomi ajtózár wd40-el talán javítható, ha nem akkor csere. Nekem is rossz, de pénzt nem szántam még rá. Hibakódot tudsz kiolvastatni? Azzal sokkal előrébb lennénk!
(#) Tamas356 válasza Laika1 hozzászólására (») Márc 29, 2013 /
 
Külföldön élek, és itt elég nehezen magyaráznám el ezeket a dolgokat a szerelönek. Hibakódolvasó megmutatná hol rejtőzik a hiba?? nyáron hazamegyek egy hétre, akkor majd kiolvastatom, és cserélem, javíttatom ha valahogy rájönnek mi a baj.
Azt kérdezném, hogy ha a riasztó biztosítékját kivenném, akkor még tudnám zárni a zárakat?
vagy az egyben van?
az talán ideglenesen jó megoldás lenne, itt kint nem félek hogy hetek óta nyitva van , de azért nyugodtabb lennék, ha zárva lennének.
addig azért fujogatom wd40-el ahol hozzáférek
A hozzászólás módosítva: Márc 29, 2013
(#) kori73 hozzászólása Ápr 7, 2013 /
 
2003-AS . 14, 16V golfom van . indításkor a 29 számú biztit leveri , a motor pörög de nem indul , megköszönném ha valaki tudna segíteni hogy mi lehet a hiba .
(#) zolika60 válasza kori73 hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Motorkód? Milyen felirat van a biztosítéknál?
A hozzászólás módosítva: Ápr 7, 2013
(#) kori73 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 8, 2013 /
 
a* motordiagnosztikai bizti 15 amperes.
A hozzászólás módosítva: Ápr 9, 2013
(#) lanti hozzászólása Máj 29, 2013 /
 
Golf 4 2000 évjáratban légzsákok puffantak ez 3 ajtós és nem tudom van-e hátul zsák is vagy kellene e-lennie ? A 2 első zsák megvan, de indítót szeretnék hozzá vadászni és eddig azt mondták az eladók hogy jó hozzá 4 zsákos is, meg mindegyik !? Kérem aki tud segítsen!
A hozzászólás módosítva: Máj 29, 2013
(#) Pityu85 hozzászólása Jún 13, 2013 /
 
Sziasztok!

Golf-4-ben(1,6)98" időközönként valamiért csontra merül az akksi teljesen kiszámíthatatlanul!Persze ilyenkor a riasztó is életbe lép és berreg amig be nem hal az egész!Természetesen szerelőnél járt már az autó és megvoltak a különbőző méricskélések is ahol természetesen minden érték rendben volt!A autó a belső világítást össze vissza érzékeli a balos ajtó igen a jobbos semmit nem reagál rá!
Ezen felül ha az ajtóban lévő lámpa csatlakoztatva van folyamatosan ég így ez ki van iktatva!Az előző véleményeknél olvastam a mikrokapcsolót,lehetséges hibaként!Kérdésem az lenne,hogy a teljesen kiszámíthatatlan lemerülést okozhatják-e ezek a dolgok,illetve találkozott már valaki ilyen lemerülős kórral?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Pityu
(#) macsi01 hozzászólása Jún 18, 2013 /
 
Sziasztok
A kérdés nem igazán idevág mert nem elektronikai de azért megpróbálom hátha van valakinek tapasztalata .
Golf 4 még mindig- a hátsó ablakmosó úgy gondolta nem működik tovább ,nem tudom mi lehet a gondja a motorja működik de a folyadékot nem tudja az ablakra nyomni és a tartályból sem fogy .Olyan mint ha el lenne valahol dugulva a cső ,de nem értem mitől dugulhatott el . Van valakinek ötlete hogyan lehet megjavítani kicsit bosszantó hogy a lapát működik csak folyadék nem juttatható a hátsó üvegre .
(#) Laika1 válasza macsi01 hozzászólására (») Jún 18, 2013 /
 
Szia,
én első körben kihúznám a fúvókát, amiből a víznek kellene jönni az ablakra. Felhajtód a takaróműanyagot és utána hozzáférsz, simán kijön. És így megpróbálni, ha utána sem jön akkor a motorról lehúznám a csövet és úgy próbálnám meg, hoyg egyáltalán nyomja-e a vizet.
Ezeket próbáld ki előbb.
Üdv
Lali
(#) macsi01 válasza Laika1 hozzászólására (») Jún 18, 2013 /
 
Szia
Odáig eljutottam hogy a csomagtérajtó borítást levettem nem emiatt hanem másért így le lehet húzni a csövet ami a fúvókára megy ott nem jelenik meg a folyadék .A tartálynál úgy néz ki hogy a motorról két cső jön le gondolom az egyik az első ablaké a másik a hátsóé az elsőre nyomja a folyadékot . Az szerinted elképzelhető hogy az elsőre nyom a motor a hátsóra meg nem ? Egyébként ha a hátsót működtetem teljesen olyan hangot ad a motor mint ha üres lenne a tartály de nem az ..
(#) Laika1 válasza macsi01 hozzászólására (») Jún 18, 2013 /
 
Pfff, szép eset!
Most pontosan nincs előttem a Golf szélvédőmosórésze, most megnézne sem tudom mert nem azzal jöttem melóba, de .....
Nem lehet hogy a motor kicsúszott a helyéről? Nyomd meg felülről hoyg tuti a tartályba felüljön. Esetleg előtte óvatosan ki is húzhatnád, hoyg pl jön e folyadék a tartályból a motor helyéről, ha jön akkor tuti odafolyik a motorhoz a víz. Motor belülről nem tom szét tud e esni, hoyg a vizet ne szívja fel. Elsőre most ennyi jutott még eszembe Majd írj hoyg mire jutottál.
L:
(#) hibbantpasi válasza macsi01 hozzászólására (») Jún 18, 2013 /
 
Szia!

Van ilyen, hogy csak egy irányba nyom a motor, amikor leragad az irányváltó szelep benne.Húzd le a csövet a motorról( a hátsóét) és úgy nézd meg. Igy azt is ellenőrizheted, átfújható-e a hátra menő csöved.
üdv: hp
(#) macsi01 válasza hibbantpasi hozzászólására (») Jún 18, 2013 /
 
Szia
Előre biztosan nyom ha véletlenül nem a motor váltószelep lenne a hibás akkor arra van valami ötleted hogyan lehet átfújni a csövet hátrafelé ? Ma halottam olyat lehet hogy szar volt a folyadék és kikristályosodott a csőben akár még az is elképzelhető a hátsó mosó csöve elég hosszú . Ha a motorral van gond az talán egyszerűbb de ha a cső van eldugulva az egy kicsit bonyolultabb ,bár akkor az elsőnek is el kellett volna dugulnia azért általában egy időben használja az ember mindkettőt nem jellemző hogy csak az elsőt ....
(#) hibbantpasi válasza macsi01 hozzászólására (») Jún 18, 2013 /
 
Az átfújást szájjal próbálnám, ha úgy nem megy, maximum nagyon óvatosan biciklipumpával.
(#) ranti hozzászólása Jún 18, 2013 /
 
Nincs gyanus folt a C oszlopnál a belső kárpiton? Olyan, mintha beázott volna a kocsi. Nekem ott volt szétcsúszva a cső és a kárpit alá ment a mosóvíz nagy része, a priccelő meg csak pislákolt. Kompresszorral meg ne próbáld átfújni, mert tuti szétmegy a cső, főleg a csatlakzóknál. Én úgy láttam, hogy egy motorról megy az első és a hátsó priccelő, uh. én arra a váltókapcsolóra gyanakodnék. Ha már itt vagyunk, nekem olyan bajom van, hogy szintén nem működik a hátsó ablaktörlő priccelő, mert az a kis műanyag cső, ami átvezeti a lapát tengelyén a mosófolyadékot berakódott kosszal és egy óvatlan pillanatban megszorult és mikor legközelebb bekapcsoltan a törlőkart eltörte ezt a kis átvezető csövet. Ebbe illik bele a kis pricni a végén, a belső oldalon a cső csatlakozik hozzá. Na szóval ez a kis cső ment tönkre, de terészetesen külön nem kapható, csak az egész mechanikával és motorral egybeépítve, horror összegért. Van valakinek ötlete,mivel lehetne pótolni, javítani? Nagyon rossz,hogy nem jó a mosó része.
(#) Laika1 válasza ranti hozzászólására (») Jún 20, 2013 /
 
Sajnos nekem is eltörött az átvezető cső. Lehet kapni hozzá felújító készletet. Sajnos ez sem olcsó. 15-16ezer ft körül van. Ez a gyári száma: 8L0 998 711
Itt láthatod is közelről.
(#) valory hozzászólása Jún 22, 2013 /
 
Sziasztok,
egy érdekes problémára lettem figyelmes ma. Beültem, beindítottam az autót, mivel csepergett az eső, le akartam törölni/spriccelni az ablakot. Az ablaktörlők nagyon lassan mozogtak, mintha fogta volna valaki őket, pár napja mentek rendesen. Kipróbáltam a gyors fokozatot, ott is "szorulva" mentek. Rövid távot tettem meg, csak vásárolni voltam ezt azt, úton hazafele is próbálgattam, ugyanúgy lelassúlva mentek... Ismétlem, pár napja, mikor utoljára használtam, működtek rendesen.
Mi lehet a hiba?
Válaszotokat előre is köszönöm!
(#) zolika60 válasza valory hozzászólására (») Jún 23, 2013 /
 
Megszorult a tengelye. Takarítsd ki, kend meg.
(#) macsi01 válasza macsi01 hozzászólására (») Jún 24, 2013 /
 
Sziasztok

Az ablakmosó probléma megoldódott a cső volt megtörve bal oldalon a kalaptartó melletti kárpit mögött volt egy ilyen elképzelésem előtte mert nemrég a tetőantenna alatt cseréltek gumit mert el volt csattanva akkor kicsúszott a tartóból mert van egy tartó ami kábelkorbácsot meg ezt is tartja és nem is igazán mondanám hogy megtört inkább csak össze volt nyomódva . A motornál kezdtem de az jól működött megcseréltem a két csövet de nem bírt nyomni az első kivezetése sem hátra akkor már gondoltam hogy a csővel lesz baj mert átfújni sem lehetett . Viszont nekem nem a tetőkárpit alatt megy a cső előre hanem le megy a padló felé .Nem érdekes megoldódott .Hát a hátsó ajtóból kifordulva a 90 fokos idomot viszont nem egy egyszerű szülés összevarázsolni egy lyukon ha szétcsúszik mert ugye nekem szétcsúszott . Keresek még gumit az ajtó és a kaszni közé ha valaki tud jelezzen .... Köszi a segítséget mindenkinek !!!!
(#) krisz107 hozzászólása Jún 28, 2013 /
 
Sziasztok!

Ismét hozzátok fordulok. Nekem van egy 2000-es évjáratú IV.-es Golfom. Olyan problémám van vele, hogy állandóan kivillan az olajnyomás lámpája. Az autóban ki lett cserélve az olajgomba már két alkalommal ebben az évben. Ki lett cserélve az olajpumpa, hengerfej tömítések stb. minden ami kell. Az autóval közlekedve kb. 10 km. megtétele után villan ki a lámpa kb. 60 km/h órás sebességnél és így is marad. Ha nagyobb sebességgel megyek akkor már nem villan ki többet, de van amikor folyamatosan ég a lámpa, majd gondol eggyet és elalszik. A szerelők megmérték az olajnyomást, ami teljesen rendben van. Egyszerűen senki nem tudja, hogy mi a probléma. Már kb. 3000 km.-t mentem így. Nagyon idegesít, mert egyszer tényleg rossz lesz, én meg nem állok meg és kinyírom a motort. Ha hallottatok hasonló problémáról, vagy annak a megoldásáról, légyszíves segítsetek. Üdv nektek.
(#) FZolt hozzászólása Júl 19, 2013 /
 
Üdv!

99-es IV es golfom ma reggel nem óhajtott indulni.
Valójában egy pillanatra indításnál felvillannak a kijelzők majd eltűnik minden 'felirat' és csak a gyújtás ráadása után szokott ledek világítanak tovább.
A lámpát fel tudom kapcsolni, de gyakorlatilag a motor meg se moccan (nem indítózik).
Nem is próbálkozik, elfordítom a kulcsot és a fényhatáson kívül semmi nem történik.

Mi lehet a gond?
(#) zolika60 válasza FZolt hozzászólására (») Júl 19, 2013 /
 
Ha felkapcsolt lámpával indítózol elalszik?
(#) FZolt hozzászólása Júl 19, 2013 /
 
nem.
De a leginkább furcsa, hogy a CD lejátszó mindenáron ki akarja adni a CD-t ha indítózom, holott eddig ezt nem produkálta. (hátha ez is jele valaminek, azért írom le)
Következő: »»   14 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem