Fórum témák
» Több friss téma |
Hova van kötve a riasztó szála?
Így nem tudom pontosan megmondani, de az anyós oldalon az A oszlopnál jön ki egy szál, elvileg az a belső lámpa vezetéke és arra lett rákötve.
Érdekes, így jónak kellene lennie. Csak fordítva, a dióda után a vezető felől kötve nem menne a többi, így mindnek mennie kellene.
Mérd meg milyen feszültség van a figyelt szálon, amikor nem a vezető felőlit nyitod/csukod, aztán a vezető felőlit on, vagy off, majd door állásban! Mi a különbség?
Rendben! A hétvégén úgy is ki kell pakolni a kocsit verseny miatt, akkor majd elkezdek méregetni rajta.
Sziasztok!
Új vagyok itt az oldalon, és az egész témában is. Ezért is fordulok hozzátok segítségért mert sok jó tanácsokat láttam mások gondjaira is. Le is írnám a gondom Adott egy VW Golf 2 amihez már 2 éve vettem egy HD Car Alarm System NT898D/064 típusú riasztót. Anno próbáltam berakni de elakadtam mindig aztán nem is volt fontos a dolog. Most már meguntam nézegetni a polcon, be szeretném szerelni. A nagyjával tisztában vagyok h mi hova megy, de egy-két vezeték helyét nem találom. A mellékelt kapcsolási rajzon a Yellow (Stop) vezetéket nem tudom hova kellene kötnöm, valamint a képen látható MAH-112-B-4 nevű relét sem hova és hogyan kellene bekötni. Úgy sejtem h sárga vezeték és a relé egybe tartoznak csak nem tudom h hova és hogyan. A WHITE (ACC ON) vezeték ha jól tudom egy olyan helyre kell ahol gyújtáson + töltés van. Erősítsetek meg benne, hogy jól gondolom e. A többi vezeték azt hiszem egyértelmű hova megy. Kérek valakit aki jártas a dologban segítsen egy rövid leírással rajzokkal vagy bármivel amit én is megtudok érteni. Nagyon nagy segítség lenne Köszönöm előre is. üdv. Tibi A hozzászólás módosítva: Júl 9, 2013
Jól látod, a yellow (sárga) a gyújtástiltás lenne. Ehhez kell a külső relé, de elhagyhatod ezt az egészet.
Az ACC pedig valóban a gyújtás.
Köszönöm a segítséget!
ha elhagyom a relézést akkor kössem rá a sárga vezetéket a fehérre, vagy csak szigeteljem le és hagyjam ahogy van? Milyen hátránya vagy előnye van annak relének? Több helyen is olvastam h elszokták hagyni, csak nem tudom miért.
Szerintem ne kösd rá. A sárga egy kimenet egy relének, ami szakíthatja a gyújtást az autónak. Én nem látom értelmét. A fehérre kell a gyújtás, abból tudja a riasztó, hogy épp mi a dolga...
Sikerült bekötnöm a dolgokat, a relét nem raktam be, és még a kpzár hátra van.
Egy dolog van ami nem tetszik, hogy automatikusan újraélesedik akkor is ha pl megállok az autóval és kiszállok de nem akarom lezárni. Ezt nem lehet valahogy kiiktatni?
Nem találok a programozásról semmit sem a neten. :/ Lehet tudni h melyik másik riasztó hasonlít a legjobban erre a Hd LJ064-re, mert ha ahhoz lenne leírás a programozásró akkor kipróbálnám.
Nagyon jó kis kütyü de ez az automatikus újraélesedés nem jön be egyáltalán A hozzászólás módosítva: Júl 9, 2013
A leírásában szokott erről lenni infó, általában ki lehet kapcsolni. Vagy dip kapcsoló, vagy jumper, vagy elvágható hurok, vagy programozható... Ha megállás után kinyitod a vezető oldali ajtót, akkor elvileg nem kellene visszaélesedjen, ez standard szokott lenni.
A kp zár bekötése sokszor le lett már itt és a rokon topicban írva.
amíg nyitva van az ajtó nem riaszt vissza, de ha becsukom olyan 20-30 mp múlva élesedik.
A kp zár bekötését megoldom, azzal nincs is gond, csak ez a probrémám, de akkor keresgélek még a neten. Az elvágható hurok az mit takar? valamelyik vezeték elvágását?
Sikerült kikapcsolni az automata élesedést, mondjuk nemtudom hogy hogyan... át jumpereztem az egészet, meg reseteltem, és azóta jó.
Köszönöm a segítséget, összeállt a dolog
A hurok az egy a dobozból kilógó vezeték hurok, tehát mindkét vége visszafut a dobozba. Jellemzően régebben használták, pl. kp zár levegős/elektromos, vagy feszültségesés érzelés...stb...beállítására.
Fura egy leírás az, ahol nem részletezik a jumpersort, hogy mi mire való...
láthatod az eső hozászólásomban csatolt képként a jumperezést, de ezek szerint nem mindent írtak oda, mert az automatikus élesedésről sehol nem találtam semmit, viszont megszűnt a jumper átrakása után.
Ha csak ennyi jumper volt, akkor érdekes, mert ebből egyik sem az...
Mennyire szívják ezek a riasztók az akksit? Ugyanis ma reggelre leszívta az akkumulátorom és csak a riasztót tudom gyanúsítani mert már nem volt bekapcsolva, még a magnó előlapja is le volt véve.
Valami ötlet miért lehet ez?
utána olvasgattam kicsit itt a fórumon. Te írtad h a riasztó biztosítékán keresztül megtudom mérni az áramfelvételt. Délután meg is mérem, de egy 72 Ah-s akksit nem kellene h leszívjon.
Jah még annyi van h tegnap beraktam egy új fejegységet aminek a leírása szerint a MAX áramfelvétele 10.0 A. Gondolom kikapcsolt állapotban levett előlappal nem ette meg éjjel az akksit. Ki is méretem az akkumulátort, de egy 2 éves BOSCH-ról beszélünk. Igaz mostanában nagyon rövid távokon használtam, lehet h lemerítette a sok indítózás és nem töltött vissza annyit. ezek elvégzése után írok, hogy mire jutottam. Köszi
Van olyan Sony pl. ami hosszan nyomva kikapcsol, röviden csak stdby szerűen és megy az előlapvilágítás.
A riasztónak napokon/heteken keresztül sem kellene lemerítenie az akkut, pár mA-el meg kell elégedjen. Mérd meg minden egység áramfelvételét, amikor lezártad az autót!
Ez egy PIONEER, és igen miután kikapcsolt először minden gomb világított rajta és mutatta az az időt. De a DISP gombbal ezt ki lehet kapcsolni és most már nem világít kikapcsolás után sem.
A magnó áramfelvételét is tudom mérni a biztosítékán keresztül, ugyan úgy mint a riasztóét, hogy kiveszem a biztosítékot és a multiméteren átvezetve mérem?
Bármit ki tudsz mérni árammérés állásban. A biztosítéknál azért jó mérni, mert nem kell megszakítani a vezetéket, kiveszed a biztosítékot és a helyére kötöd a műszert DCA állásban.
Sikerült mérnem dolgokat.
A riasztó beéllesítve 0.01 a led villanásakor 0.02 mA 20m méréshatár mellett. A magnóm kikapcsolt állapotban ha fenn van az előlap, 0,11 ha kihúzom a pendrive-t akkor 0,1, ha meg leveszem az előlapot akkor 0,00 mA. Kimérettem az akksimat, azzal nincs gond viszont a generátor csak 12,2 Voltot tölt a 14,4 helyett.
A riasztó rendben.
A rádió legyen a 0mA-es állásban inkább. Csináltasd meg a töltést, mert a 12,2V az merítés...
Az lesz, kicserélem a vezetékeket, ha az sem segít akkor feszszabályzót meg hasonló dolgokat.
Köszi a segítséget
Ha hozzáférsz, mérd meg a generátoron a feszültséget! Ha vezeték baj van, akkor ott jó lesz, viszont ilyenkor szokott melegedni a rossz vezeték/kontakt...
Ha leveszed az akkusarukat, ne legyen a kulcs a helyén, amikor visszarakod! Sok riasztó ilyenkor elkezd vinnyogni és/vagy lezárja az autót...
most olyan gondom van vele h állandóan önálló életre kell a riasztó... Én nem tudom gondol egyet mondjuk 2 óra után és elkezd csipogni pedig nincs is beélesítve... Most így nyaralás közben elég idegesítő a dolog... ki is vettem a biztosítékot. Valami tipp mi lehet?
A generátor már jó?
Csipog, vagy szirénázik? Nem jelzi vissza kikapcsoláskor a LED, vagy a sziréna, hogy melyik bemeneten volt a riasztás? A kérdésed elég nehéz ennyi infóból, innen...
Először csak csipogni kezdés villog az index de az autó nincs beriasztva. Aztán beriasztva néha rájön h elkezd riasztani minden behatás nélkül. A led ha jelzi is honnan jött a jel, nem tudom mert elég silány a leírás a riasztóhoz.
Az ütésérzékelőre gyanakszom, ez rögtön a biztosíték tábla mellé van ragasztva a kasznira. Ez kb az A oszloppal egy vonalban kb térd magasságban van. Lehet h a meleg bezavar neki? Az ajtónyitás vezetékei sztem jól vannak bekötve, egyik a bal első ajtókapcsolóra másik abelső világítás + szálára. Azelső két ajtórariaszt is ha kinyitom. A hátsók ajtókapcsolók nincsenek is bekötve. A generátor még nem jó. Jövő héten járok utána a gondnak. |
Bejelentkezés
Hirdetés |