Fórum témák
» Több friss téma |
Itt van három kép kettőnél berajzoltam hogy van gyárilag bekötve. Két kép az enyémről készült amikor még csak a tetejét vetem le. Nagyítva nézd meg. Az egyik az internetről van rá írtam. Amit küldtem videót azon is így van bekötve. Ha jó megnézed meglátod, hogy igazam van. Én nem vitatkozni lépek fel ide hanem segítséget kérni. De amikor sny mondta cseréjem fel a primert ellenkeztem vele mert mondtam neki is hogy gyári bekötés, és oda nem nyúlt senki. Utána néztem képileg és azok is úgy vannak ahogy nekem volt eleinte. Főleg a videó győzött meg mert azon tisztán látni, hogy ugyan úgy van mint az enyém.
A gyártó pedig nem ad ki szerintem ilyen hibával készüléket. Idézet: „A gyártó pedig nem ad ki szerintem ilyen hibával készüléket.” De. Ennél sokkal nagyobbal is kiad. Nagyon naívan tekintesz a gyártókra. Idézet: „De amikor sny mondta cseréjem fel a primert ellenkeztem vele mert mondtam neki is hogy gyári bekötés” Nézd, az, hogy a gyár hogyan kötötte be, az abszolút semmit nem jelent abból a szempontból, hogy mi a helyes bekötés. Persze lehet gyanakodni, hogy mégis talán az a jó bekötés, de amikor megméred, és kijön a 0V AC, akkor ott már nem lehet tovább magyarázni a bizonyítványt. Az, hogy működni látszik a berendezés, az se jelent semmit, mert rossz bekötéssel is tud valami működésre utaló jeleket felmutatni. Még huszonnyolcszor leírhatod, hogy márpediglen a gyártó így kötötte be, mások meg huszonnyolcszor le fogják írni, hogy ez nem korrekt. Választhatsz, hogy korrektül akarod bekötni, vagy úgy, ahogy a gyártó.
Én már végeztem ezzel a témával kapcsolatban, falrahányt borsó.... A mellékelt képen rajzoltam be multkor a kábeleket.
A hozzászólás módosítva: Aug 1, 2013
Nem akarok vitatkozni, így vissza kötöm amit most küldtél képet. A korrekt bekötés véget.
Úgy látszik nem lehet a gyártóba se megbízni. Na akkor bízok inkább a fórumnak. Hidd el nekem hogy, nem így volt bekötve, ezt a fényképet az én végfokomról készítettem. Ha jól fel nagyítod akkor látni nem így megy a zsinórok ahogy berajzoltad. Azt bánom nem akkor fényképeztem le amikor levágtam a gyors kötözőket, mert akkor tisztán lehetett volna látni, és igazat adsz nekem. Bocsánat mindenkitől, hogy ilyen makacs vagyok. A hozzászólás módosítva: Aug 1, 2013
Itt is úgy van kötve, ahogy kell.
Oké! Rendben. Amikor be volt kötve az égő, és úgy volt bekötve mint itt a kép alapján akkor is éget egy picit az égő pedig le húzgáltam a szekunderről mindent.
A hozzászólás módosítva: Aug 1, 2013
Sziasztok! eldurrant a gépem trafója valaki tudna segíteni hogy hogyan tudnám megcsinálni?nem vagyok jártas az elektronikában de a lapon van egy szám ha segít valamit a segítőnek. előre is köszönöm
Úgy kellett volna kezdeni, hogy minden adatot megadsz ami csak rendelkezésedre áll.
Eldurrant a géped trafója, oké, milyen gép? Milyen trafó? Mit jelent az, hogy eldurrant?
Egy tetoválógép trafóról van szó nem sok ketyere van benne két dolog durrant el egyett azonosítottam talán tudok kukázni valahonnan de egyet valahogy meg kéne tudnom ... képet küldök róla ha a segítőm kér
Helló ez egy tetováló gép trafója amiben szétrobbant egy ic szerüség (thx203h) meg a betáprész mellett van illetve volt valami üvegszerü ellenállás ami szinte porrá ment...a trafó tipusa TPN-021
Ez egy kapcsolóüzemű táp, aminek a vezérlő ICje ment tönkre, a trafó valószínűleg nem is rossz. Ki kell cserélni az IC-t, át kell méregetni a többi alkatrészt is és megy tovább. Az üvegszerű az a biztosíték volt, ami a rövidzár miatt égett szét. Ha egy szabványos például 12V-os táp, akkor lehet érdemesebb venni helyette másikat. Hány voltos, hány amper, mi van ráírva és fénykép, de ezeket kérés nélkül kellene mutatnod így sok időt és energiát meg lehet spórolni, mert sajnos nem megy nekünk a látatlanban távgyógyítás, mint a TV-ben, pedig próbáljuk.
ami eldurrant az nem biztosíték volt az biztos de azonnal feltöltöm a képet róla hogy jobban lásd a helyzetet ami szörnyű mert nem tudok dolgozni vele és hirtelen venni sem tudok mert min. 8000 plussz a posta ...
és milyen abban tudnátok segíteni mert ha biuztosítékot hallok akkor az az üveg jut eszembe ami a tvben van de ebben valami fél cm es kis cucc volt
hogyan tudom megméregetni az alkatrészeket hogy a többi jó e mert van mérőműszer de addig stimm hol kell bekapcsolni DDD egyszer el kell kezdeni megtanulni nem
A másik oldaláról is készíts nagyfelbontású éles képet, megpróbálom azonosítani az IC-t (ami eldurrant). Sajnos ez a tok tartalmazza magát a teljesítmény-kapcsoló eszközt is, ezért nehezebb a dolog vele. (Mert ahol külön van a kapcsoló eszköz, ott az IC nem durran így szét - általában - azt meg könnyebb helyettesíteni)
A * Párom luminájával tudok ami nem tudom mennyire jó.. de megpróbálom
*Nem kívánt rész törölve! A hozzászólás módosítva: Aug 3, 2013
Lekellett kicsinyítenem a képeket hogy fel tudjam tölteni remélem így sokat segítettem hogy segíthess.
Szia!
A táp-IC típusa meg van, ugye?
Szia! igen meg van thx203h csak azt nem tudom ami a betáp melett porrá ment azt mondják egy biztosíték de azt nem tudom milyen lehetett mert kb fél cm es volt a képen rajta volt a helye f1 jellel
Ha az IC eldurrant akkor biztos hogy a FET is (a trafó túloldalán). Az oka pedig többnyire kiszáradt elkó, vagy a visszacsatolás hibája. Alaposan át kell az egészet nézni, az IC csere nem fogja megoldani a problémát. Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy nem is állnék neki a javításnak ESR mérő, szkóp, és áramkorlátos táp nélkül. Gondolom egyikkel sem rendelkezel...
Hello! nem rendelkezem ilyen gépezetekkel.. annyi segítség kellene hogy megtudjam milyen biztosíték kellhet bele hogy egy próba erejéig ki tudjam cserélni.. az ic-t szereztem már
Ha kicseréled az IC-t és a biztosítékot, a bekapcsoláskor újra tönkre fog menni. A táppal köss sorba egy 230V/25W-os izzót, biztosítéknak meg jó lesz egy 1A-es. Ha a bekapcsolás után folyamatosan világít az izzó, akkor gond van.
Sziasztok!
A mellékelt kapcsolási rajzon, mekkora feszültségeknek kell lenniük az "A", és "B" pontokon? /egyébként sem igazán értem, miként lesz egy -vagy több- tranzisztorból zeener.../ A segítséget előre is köszönöm!
Hello!
A kapcsolás mai szemel cseppet túlmisztifikált. Egy TL431-el, sokkal hamarabb célba érsz. A magyarázat egyébként, hogy egy tranyó bázis-emitter reverz (fordított polaritású) feszültsége 6..7V között van. Ez felett a tranyó bázis-emiter diódája belavinázik, mintegy zéner karakterisztikát mutatva. A ketős kapcsolással ennek stabilitását és hőfokfüggését próbálják csökkenteni, a tranyó és "zénerei", meg egy "teljesítmény zénert" alkotnak. üdv! A hozzászólás módosítva: Aug 4, 2013
Ha onnan indulunk, hogy a kimenet 50V-ig mehet, akkor a mintavevő osztóból számolva ekkor pontosan 8V jut a műv.erősítő nem invertáló bemenetére. Tehát a poti felső állásában ugyanennyi a fesz, csakúgy mint az "A" ponton. Következésképp a "B" ponton ennél magasabb fesznek kell lennie, hogy értelme legyen a kétfokozatú stabilizálásnak. Az első fokozat munkaellenállását 1W-osra választották - a régivágású tervezési elveket ismerve - ez azt jelenti, hogy rajta kb 0,5W disszipálódik. Ez 10mA-rel 12V körüli értéket ad, ami összevág a proli007 által említett két sorbakötött tranyó B-E diódájának letörési feszültségével.
Nekem olyannak tűnik a kapcsolás, mint "ezt találtam a fiókban, mire lehetne használni"... |
Bejelentkezés
Hirdetés |