Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
(Ha lehet, akkor majd Te is nagybetűvel kezd a mondatot, köszi, itt ez a jó szokás!) Nagy valószínűséggel, zárlatos lett valami. A biztosítékhoz menő vezetéken haladj, és nézd meg van-e zárlatra utaló jel a kábelen (megégés, hólyagosodás, elszíneződés, stb.) Ellenőrizd az akkut is, nem lett-e zárlatos, majd kösd ki, és anélkül indítsd be, majd mérj feszültségeket. Ha kicseréltél mindent, akkor jónak kell lennie...de tényleg...mit is cseréltél ki? És hol nincs áram...helyesen: feszültség? (Szánd rá magad, és olvass kicsit vissza itt az oldalakon, sok mindent megtudhatsz, mint pl. a "hogyan is kell leírnom a hiba jelenséget!" a legfontosabbat is csak a legvégére "biggyesztetted", azt is csak zárójelben. Egy ilyen típusú hibához elengedhetetlenül szükséges egy nagyon pontos leírás, motorkerékpár évjárat minimum, mi lett megpiszkálva, mi a gyári, és mi nem a gyári alkatrész, gyakorlatilag az egész moci előéletét kell ismerni ahhoz, hogy pontos (abb) diagnózist tudjunk mondani)
Üdv!
Kymco Super8 4t robogómban úgy néz ki mégsem a fesz. szabályzó ment tönkre, hanem a képen látható "dolog". Mi ez? Segítsetek! Mi ennek a pontos megnevezése. Hol lehet kapni, rendelni! Nagyon köszönöm!
Hello!
Ez egy CDI gyújtás egység. EZEN a linken találtam egyet pl... /azért arra kíváncsi lennék, mi utalt először a fesz szabályzó hibára, majd "hirtelen" a gyújtóegység hibára. A két egység ugyanis teljesen más hibajelenséget produkál ! /
Gyújtáselektronika, más néven CDI. Ez hasonlít rá, szerintem jó helyette. Bővebben: Link Viszont ha ez halt meg, akkor nem indul a motor, mert ez adja a gyújtást.
ITT találtam másikat, bár látom más is.
Köszi nektek a segítő szándékot! Én ezt kivettem a motorból, itt van az asztalomon (tehát nincs benne a motorban!) és tényleg indul elsőre! Akkor mi lehet? HELP!
Ha nélküle indul, akkor más gyújtás van benne, de ennek semmi köze a feszültségszabályozáshoz.
A hozzászólás módosítva: Aug 13, 2013
Enélkül nem indulhat, mert ez a gyújtásegysége, ez adja a jelet a gyújtótrafónak.
De akkor miért van benne kettő? Ez űrrepülőnek készült, hogy duplán be van biztosítva?
Lehet ez a csomagtartóban volt, nem tudhatjuk. Az viszont bitos, hogy gyújtás nélkül nem mehet.
Sziasztok!
Olvastam a fórumon írott dolgokat de nem találtam megoldást. Következőről lenne szó: Suzuki katana ay50 robogót vettem de nincs szikra. Ezért gondoltam kimérem amit csak lehet,de nem tudom hol és mit kell mérnem. A blokkból 2 vezeték jön ki(piros,sárga). Megtudnátok mondani milyen fesz.illetve ellenállást kellene mérnem itt a gyújtás alaplap és a jeladó vonatkoztatásában?? Kb. A cdi-t hogy tudom lepróbálni?Hol-mit mérjek? Utolsó kérdés mára: Ha nincs benne a fesszabályzó( mert kivették belőle mert rossz volt)attól gyújtás van,vagy nincs.?! Előre is köszönöm.
helló!generic tipusú robogóm kiverte az összes izzót fesz.felmegy 40v-ig is.vettem új fesszabályzót de továbbra sem jó.mi lehet a hiba,hogy tudnám kideríteni?köszi!
Akku legyen feltöltve, csatlakozások fémtiszták és passzosak.
Sziasztok! Ez lehet a gyújtáselektronika! (az lábtartó alatt van az aksi mellett).
Ennek semmi baja. Ebből jön ki az a 2db lila színű kábel ami az elektronikus fojtáshoz megy, azt vágták el szervizben. (így lett kiiktatva a fojtás). Amit korábban lefényképeztem (aug.12.) az állítólag csak a világítást vezérli és az a nem jó. Ötlet? Köszönöm a segítő szándékot.
Az akku mellett tényleg a gyújtáselektronika van. Viszont amit először mutattál képet azon is az van. A világítás "vezérlése" elől van az első idom mögött. Egyébként pontosan mi a gondja a motornak, mi nem működik rendesen?
Szia!
Igen, a 2 héttel ezelőtti képen az a "ketyere" van amit az első idom mögül vettem ki. Aztán vettem észre aksi töltésnél, hogy a gyújtáselektronika ott van az aksi mögött. Az első idom mögött van a fesz. szabályzó és az az elektonika amit aug. 12-én feltöltöttem. Gond: a tompított vagy a reflektor felkapcsolása után kb. 1-2sec. után már nem világít. És erős a gyanúm, hogy az aksit sem tölti. Én nem értek hozzá, sajna... A héten viszem egy szerelőhöz, remélem megoldja!
Értem. A fura az, hogy a feltett képen a szám alapján a google is azt írja, hogy az gyújtáselektronika. Ha az akkud nem merül le, akkor a szabályzó jó. Itt van egy világítás vezérlő egység, ami csak akkor engedi a világítást, amikor jár a motor. Ez az egység a gyújtáselektronikáról kapja a jelet. Tehát lehet gond a gyújtáselektronikával is, hogy nem ad jelet a vezérlőnek. A feszültségszabályzó és a világításvezérlő két külön egység, semmi közük nincs egymáshoz.
Helló!Mielőtt bármit is vennék feleslegesen,nézd meg a vízpumpaház alatti lendkereket,hogy a mágnes nincs-e megrepedve.Nekem is volt pár problémám a szabályzó miatt,de attól még kell szikrának lennie.A mostani feszszabod jó?
Ha nem jutsz előrébb akkor inkább vidd el szerelőhöz mert sajnos a katana elég költséges típus.Itt egy honlap ahol aránylag jó árban vannak cuccot hozzá:www.phantom-style.hupont.hu. Remélem tudhattam valamennyire segíteni!Jó szerelést!
Sziasztok!
Van egy CPI Popcorn robogóm. De van velemi gond, az autómata szívatót most cseréltem benne, de így se akar beindulni. Nekem úgy tűnik mintha nem kapna áramot a szívató. Ilyenkor mit kell tenni??
A szivató áram nélkül mindig nyitva van, áram hatására zár el, tehát ez a dolog kizárva. Ha nem kap áramot, akkor állandóan szivatóval megy. Inkább nézd meg, hogy jó-e a vákuumos benzincsap, vagy ha ebben lent van a tank, akkor itt vákuumos benzinpumpa van, ami ha bedöglik nem juttat benzint a karbiba. Meg kell nézni azt is, hogy szikra van-e és hogy benzines a gyertya vagy száraz.
A hozzászólás módosítva: Szept 8, 2013
Sziasztok!
Haverom tegnap megcsókoltatta az aszfaltot a robogómmal...letört a hátsó indexlámpa ami reggelre beázott, és valószínűleg zárlatos lett a motorom...mit tudnék vele csinálni? Ha kiszedem az aksit és hagyom kiszáradni akkor visszajön az elektronika? Vagy az aksi is kuka? előre is köszönöm.
még annyit h eddig tökéletesen működött és az aksival se volt gond...
A hozzászólás módosítva: Szept 10, 2013
Nem értem, hogy a hátsó index letörésének és beázásának mi köze van az akkuhoz, meg az elektronikához? Meg mit jelent nálad az, hogy zárlatos lett a motor?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy Yamaha Jog 3RY robogónál nem működik az üzemanyag szintjelző. Mértem a tankban lévő jeladó ellenállását és kb 20MOhm az ellenállása max szinten. Ez szerintem irreálisan nagy érték. Meg tudná nekem valaki mondani a min és a max állás ellenállás intervallumát??
100-150 Ohm körül kellene lennie, és minimum állásban. Maximumnál kb 0-10 Ohm. Az a jeladó szakadt, azért mérsz ennyit. Vedd ki nézd meg lehet csak a kivezetése szakadt le.
Szerinted ha egy 100Ohm-os ellenállást teszek be helyette, akkor mozdulni kellene a mutatónak?
Igen. De ha összezárod a két vezetéket, akkor teljesen fel kell mennie.
Árammérővel zártam rövidre, de a mutató meg sem mozdul és a műszer is nullát mutat.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |