Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Gépkocsik kapcsolási rajzai
Üdv mindenkinek!
Opel Frontera 2.0i 1996-os kapcsolási rajz kellene nekem mert a fényszórónál minden ágon áram van, és nem tudjuk melyiknek kellene testnek lennie (fekete nincs). Valaki tud benne segíteni? Előre is köszönöm!
Ha barna van annak. Német autóknál szokásos.
Sajnos nincs. Van piros-fekete csíkos (nem test ez se), piros-sárga csíkos és piros-zöld csíkos (ez utóbbi a jobb oldali lámpán piros-fehér csíkos).
Milyen égők vannak benne és azokra ezek a vezetékek hogyan csatlakoznak?
H4-es és (az égő csatlakozós része felől nézve) jobboldalra piros-fekete, középre piros-sárga, balra piros-zöld/fehér. Próbáltuk hogy ez alapján mi lehet a test, de mindegyiken áram van a testhez képest. Még a tompított fénysz. biztosítékát se találtuk meg. A motortérben van egy bizti tábla de ott csak helyzetjelző és távolsági fsz. bizije van. Ha a piros-sárgát összekötöttük egy kábellel a testtel akkor égett mind a két izzószál, de biztit nem csapott ki... viszont testhez képest van rajta valami. Furcsa egy dolog.
H4-es izzó bekötése. Ebből megtudod melyik a test. Bővebben: Link
Magyarul is. A felső kép a tiéd.
Hát pont ezaz amit nem érték, ezek szerint a piros-sárga lenne a tompított, de ha azzal össze van kötve egy külön test szál akkor jó, vagyis izzik mind a két szál. Rámértem a kasztnihoz képest test helyett +12V van, tompított helyett +2,3V és távolsági helyett 12V (akkor is mikor csak a tompított van felkapcsolva).
Nem akarok hülyeséget mondani, de ha izzik mindkét szál, akkor hiányzik a test a lámpából.
Szia! Mivel a méret miatt ide nem fér fel,elküldtem a mail cimedre a teljes rajzot. üdv pali
Szia! Sajnos nem jött át, de ha megtennéd hogy elküldöd a mazda27@gmail.com -ra oda biztosan átmegy.
Hello!
2000-es évjáratu focusomba akkarom ki cserélni a manuális klimát digitre és érdeklödnék hogy be lehet e kábelezve a digit klima?
Nincs, ráadásul a manuálisnál a levegő irányát te állítod a kezelőszervekkel kézzel bowden segítségével, digitnél meg szervó motorokkal állítja az elektronika a csappantyúkat. Tehát ki kell bontani az egész fűtésboxot, lehet ki is kell cserélni, ha nincsenek meg a motorok felfogatási helyei. Plusz be kell mindent kábelezni. Tehát nem egyszerű.
Sziasztok!
Vettem egy 11 éves BMW 318 ci e46 kupé kocsit nem működik a Km óra. Nem az óra a hibás. Tudom, hogy a bal hátsó blokkolásgátló szenzor is befolyásolja a dolgot. Azt mondták : lehet vezeték hiba vezérlőkocka ami elől van, meg a fene tudja még mi, szóval sok volt a hadova. Szerintem nem értettek hozzá és mondtak mindent. Szeretnék még ellenőriztetni a műszerfalon néhány dolgot. Egy megbízható nem lehúzós rendes elektromos szerelő kellene aki nem ködösít korrekt műszerezettsége is van és ért is a BMW- hez segítségeteket előre is Köszi. Ricsi Ja még valami Budapesti, vagy az aglomerációbol kellene. Budafoki vagyok
Én a márkaszervizet ajánlanám. Bővebben: Link Ott értenek hozzá, megvan a felszerelés és nem kell találgatniuk. Egy hasonló helyen dolgozom én is, csak más márkát javítunk. Napi szinten tapasztalom, hogy először körbe hordják az autót mint a véres kardot az országban. Egy csomó körzeti autószerelő bemutatja rajta a szaktudását. Elköltenek rá egy kazal pénzt mire hozzánk kerül. Aztán meglepődve láthatják, hogy mennyivel egyszerűbb és olcsóbb lett volna egyből idehozni.
Sziasztok! Tudnátok nekem még egyszer segíteni? Fateromnak van egy vw sharan 19 tdi 97 évjáratú kocsija és nem müködik benne a kiegészítő fűtés, nem tudom mikor kellene bekapcsolnia meg, hogy egyáltalán, hogyan és mire indulna el. Esetleg valaki tudna kapcsolási rajzot hozzá vagy szervíz könyvet vagy, hogy hol lehet letölteni magyarrúl? Köszönöm szépen a segítséget!
Ha esetleg valakinek tudok ezekkel segíteni, akkor dobjon egy üzit és (gmail-re, 25 mb ként elküldöm)!
Kb 5 fok alatti külső hőmérséklet és járó motornál indul el. Van valahol az esőcsatorna környékén egy hőkapcsoló, ami engedélyezi a működést. Saját vezérlője van, de OBD-n keresztül ki lehet olvasni a hibatárolóját VW-es műszerrel. Lehet csak az izzítógyertya rossz benne.
Az az érzékelő lehetséges, hogy a digit klimánál írja ki a hőmérsékletett? vagy ez egy külön érzékelő?
Esetleg valakinek a német verzió nincs meg (vw sharan szervízkönyv) A hozzászólás módosítva: Nov 29, 2013
Szia! A rajz máris a rendelkezésedre áll. Az "1Z/AHU kódhoz néztem a rajzot de a másik AFN szintén ezt tartalmazza. A gyújtáskapcsolóról kap vezérlést a szélvédő és a hátsó ablak külön-külön és reléjeik is külön-külön vannak. A rajzon a bal oldali a szélvédőhöz tartozik a jobb oldali a hátsó ablakhoz.
Nem, teljesen külön rendszer a kettő, nincs köze a digit klímához. Általában a generátorról veszi le a töltés jelet, ezzel sorba van kötve egy sima hőkapcsoló, ami ha 8 fok alatt van a hőmérséklet akkor kapcsol be, így a töltésjel eljut a kályhához és bekapcsol az. Persze csak akkor fog bekapcsolni, ha minden hibátlan. A sharan szervizleírásban nem biztos, hogy a kályhához bármi is lesz, az egy külön cég. Ha nem indul el, akkor meg kell nézni a biztosítékokat a motortérben, meg kell próbálni kiolvasni a hibát a kályhából és akkor kiderülhet miért nem indul.
....bocsánat, talán akkor ilyesmiről van szó.
Sziasztok !
2004-es Seat Cordobám van, amire vonóhorgot szerelnénk. Kapcsolási rajzra lenne szükségem a villamosság bekötéséhez. Segítséget előre is köszönöm.
Sziasztok!
Most futottam bele ebbe a fórumba. Elég idétlen autóim vannak, amikhez nem igazán találni rajzot vagy manuált, ebbe lassan bele is nyugodtam az évek alatt. Esetleg ha valakinek mégis lenne... Talán az egyszerűbb... Daihatsu Charade GTTi '89-es, motorkód CB80T , G100 kasztni Szerintem a még keményebb dió Subaru Vivio Gli '96-os, EN07 motorkód 4WD
Vonóhoroghoz nem kell kapcsolási rajz. A csatlakozót a hátsó lámpákhoz be lehet kötni. Egy próbalámpával, vagy egy 5W-os izzóval ki lehet mérni melyik vezeték micsoda. Ha nincs gyárilag benne a kocsiban a visszajelző, akkor egy kétkörös utólagos visszajelzőt kell bekötni elől, oda csak a hátsó irányjelzők vezetékeinek színeit kell megnézni és bal elől a hátra menő kötegben megkeresni, erre rákötni a visszajelző elektronikát a leírása szerint.
Sziasztok!
A motoromra szeretnék utólagosan egy Map switch-et felszerelni és a szervízben rátöltetni az Ecu-ra a dual mapst. Ezt a bekötési rajzot kaptam hozzá. Sajnos ez nekem egy kicsit Kínai, de viszont szeretek itthon barkácsolni. Mielőtt neki állnék, előtte szeretném alaposan körbejárni a témát, mert nem szeretnék hibát véteni! Szerintetek rendben van ez a bekötési rajz és meg csinálhatom e szerint? Ez a hozzá tartozó Angol nyelvű leírás egy rész: ..."The factory installed switches also used a resistor and a zener diode to force (pull up circuit) pin number 3 high when in the “hard” switch position. These components are not required, but if someone feels that they need to have them, here is a wiring diagram taken from a Euro3 model. The resistor (52) is 1000 Ohm 1 Watt and the zener diode (53) is 4.7 Volt 1.3 Watt. The Ar/Az conductor is connected to ECU pin number 3. The B/V conductor is connected to ground. The V/Ar conductor is connected to the 12 VDC taillight and turn signal wiring. The circuit will pull pin number 3 to ground when in the “soft” position and put 4.7 VDC on pin number 3 when in the “hard” position."...
Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni abban hogy, szeretnék berakni egy 93-as seat ibizába, egy 98-as műszerfal óracsoportot. Addig minden rendben van amíg rárakom a csatlakozót/ teljesen megeggyezik/ majd miután gyújtásra teszem, az index relé elkezd zúgni,és a műszerfalon folyamatosan világít a jobbra index jelzés, ha bármilyen irányba elkezdek indexelni, vagy bekapcsolom a vészvillogót, akkor már a relé rendesen dolgozik de mindig csak a jobbra index jel villog. Nekem a régi műszerfalon csak egy lámpa jelzi az indexelést, viszont ezen van jobbra, ill. balra jelzés. Légyszi segítsetek. Köszönöm. |
Bejelentkezés
Hirdetés |