Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Szia! Figyelmedbe ajánlanám ezt az írást, mert nem szokványos az AVU és BFQ motorkódúaknál a főszonda. A "kimérése" máshol is napi feladatnak bizonyul. Jó ez a Simos vezérlő ezzel a széles sávú szondás megoldással.
sziasztok,
Kis segítséget, ötletet szeretnék az alábbira: octavia II 2005ös 1.6 benzin BGU motor 213.000 km Tünet: alapjáraton folyamatosan remeg a motor, de az alapjárat változatlan, fordulatszámmérő áll mint a szög, egyhelyben. Az egész kasztnin lehet érezni, persze nem ver ki az ülésből de simán látszik, hogy valami nem kerek. Este látszik ahogy a belső világítás és a fényszóró is halványodik/erősödik ezeknél a remegéseknél. Mindig is ezt csinálta amióta nálam van (kb 40.000 km-t tettem bele), a következők cseréje előtt és után is: trafó, lambda szonda, olaj, vezérlés, görgők, pumpa, gyertya, üzemanyagszűrő, pillangószelep tisztítás, motorgenerál (gyűrűcsere, szelepszárszimering). Amikor nyáron belöktem a klímát akkor érdekes mód megszűnik. Néha erősebben, néha gyengébben csinálja, pont annyira, hogy amikor szerelőhöz viszem csak legyintenek, több helyen is annyit mondtak, hogy "ez ilyen"...Nah persze, meg a lóf..t habbal ilyen. Rohadt idegesítő ahogy remeg a kasztni, hátha valaki tudja miről beszélek és van megoldása. Köszi
Lehet hogy hülyeség,de a klímakompresszort nézd meg szerintem,illetve annak a kuplungját,meg azt hogy simán fut-e a hosszbordás szíj a szíjtárcsákon mikor megy a motor.(tehát hogy oldal irányba nem mászkál-e alapjáraton) És nagyon jó a megfogalmazás "valami nem kerek" szerintem valamelyik szíjtárcsa üt,vagy a szíj feszítő kerék.
.... nem akarok okvetetlenkedni de annyit még meg tudtam nézni a leírásokban, hogy hol és milyen értékeket kell tudni mérni a lambdánál. Ha esetleg még ezt nem "zongoráztátok" végig. A mérésekről csak akkor tennék fel információt ha igény volna rá, mert helyigényes és nem is fontos mindről részletrajzot mutatni. Csak a BFQ-s motorkódhoz van ilyen mértékben infó de az AVU szintén a Simos 3.3 vezérlővel megy.
Szia!
Ha szabadonfutós szijtárcsa van a generátorodon, és megállt, az is rázhatja a kocsit. üdv:hp
Helló !
A következő problémával szenvedek kérlek segítsetek. Egy 1999 es Skoda octaviám van AEE motorkóddal. Hideg állapotban szépen jár a motor de bemelegedés után az alapjárat folyamatosan ingadozik, de néha annyira hogy megáll és ezt sajna néha menet közben is produkálja. Ez igen kellemetlen pláne ha éppen a kanyar közepén vagyok!!! A szerelőm nem igazán bír a problémával. Már kicseréltette velem a gyújtó kábelköteget a gyújtótrafót, most lett bele új fojtószelep téve. De ezekkel is ugyan ezt produkálja. Amit még megfigyeltem főleg akkor áll le és megy el az alapjárat ha kanyarodok tehát a kormány nem egyenesen áll. Mit kellene még megnézetnem mi okozza problémát kérlek segítsetek!!!! Arról nem is beszélve hogy a műszerfalon semmilyen mutatóm nem megy már még az össz km sem számolja.de ez az apróbb problémám
Azt vizsgálnám meg, nem szív-e fals levegőt valahol. (Repedt kartergázcső, vákuumcső, szívósor tömítés.) Javaslom keress másik szerelőt, mert a találgatás nem célravezető és igen költséges.
Szia!
A szervó működésével nem lehet valamilyen összefüggésben? Mert alap állapotban ha kormány egyenesen áll akkor alapjáraton jár a motor és nem mindig áll le. De ha a kormányt elfordítom egyből leáll.
Azzal csak úgy , hogy kanyarban a szivattyú kicsit jobban terheli a motort. Inkább olyan oka lehet, hogy kanyarban mozdul a lyukas cső és még több fals levegő jut be.
Szia! ITT találsz képeket az AEE motorkódhoz, becímezve. A kórmányszervó annyiban szól bele a dologba, hogy a motorfordulatra "ráterhelődve" az alapjárat nem képes fordulaton tartani az értéket és leállítja a motort. Nagy valószínűséggel a fojtószelepállás érzékelővel lesznek a problémák. Diagnosztikai kiolvasás volna célszerű, mert a hiba attól nem javul meg, hogy kicserélgetitek az alkatrészeket de nem törlődnek a hibás értékek a vezérlőből. Ennél a típusnál már nem oldódik meg akkusaru levételével a hibatörlés.
Szia!
A szervó működésével nem lehet valamilyen összefüggésben? Mert alap állapotban ha kormány egyenesen áll akkor alapjáraton jár a motor és nem mindig áll le. De ha a kormányt elfordítom egyből leáll.
Szia! EZ az olajnyomás kapcsolója a szervónak és a képen látható helyen van. A szivattyú, működése közben eléggé leterheli a motort ahhoz, hogy az alapjáratba bele tudjon szólni, főleg ha a nyomáskapcsoló nem a megadott értéken kapcsol.
Üdvözlet az itt Fórumozó Társaknak!
Mint már többször is, ismét a segítségeteket kérem. Ugyan ez most nem elektromos hiba de hátha tudja valaki a megoldást. Octavia I (AEE) nem tudom kinyitni a hátsó ajtaját. Se kívülről se belülről. A központi zár nem tolja fel a belső záró gombot, de belülről sem tudom kinyitni. Lehet ezt valahogy roncsolás nélkül kinyitni? Válaszaitokat előre is köszönöm.
Sziasztok, Skoda Octaviammal kanyarodáskor hallani valami furcsa surrogó hangot (bocs a szakszerűtlen megfogalmazásért). A hangot nem mindig hallani, leginkább talán az igaz rá, hogy hideg idő esetén sűrűbben, mint melegben és talán induláskor mintha többször, mint menet közben. Kanyarodás simán megy, nem kell izomból tekerni a kormányt, egyedül ez a surrogó hang jelentkezik. Én a szervóval kapcsolatos problémát feltételezek. Találkoztatok már ilyesmivel? Mi lehet az oka? Ha tudtok, segítsetek. Köszönöm!
Szia! Nincs rányomva véletlenül a "gyerekzár"? Egyik hátsót sem lehet kinyitni? EZ a típus való bele de biztosan elektromos lehet a hiba, mert ha a központi zárta le, azt a belső kilincsel nem volna szabad tudni kinyitni, csak ha a retesz oldott. Ha az első ajtón bejutsz, akkor a lent ragadt stifteket rajztűvel kellene tudni felhúzni (mintegy felpajszerozni a helyéről), hogy oldjon a retesz és utána ki kell tudni nyitni a belső kilincsel is. Lehet, hogy két személyes lesz a megoldás, mert ha újat kell fogni a stiften, kellene egy harmadik kéz is vagy két rajztű és úgy lépésről-lépésre.
Szia! Lehet, hogy kevés benne az olaj és nem eléggé tömör emiatt a rendszer és amikor igénybe van véve a szervó, hallani az olaj áramlását?
Először is kösz a gyors választ!
A helyzet ez, hogy mindhárom ajtót tudom működtetni, csak a bal hátsó nem akar működni ma reggel óta. Tegnap még működött, és semmi rendellenességet nem hallottam mikor este bezártam csak ma reggel nem tudtam kinyitni. És ezen az ajtó a zárat sem hallom, hogy próbálkozna a nyitással. Nagyon neki lennék keseredve ha szét kéne "barmolni" akár kívülről, akár belülről. Reggel megvizsgálom a tanácsod szerint! Köszönöm!!!
...szívesen máskor is ha a közelben vagyok! Ha a vezeték volna eltörve és az pont a fordított polaritásé, akkor a következő zárás szintén probléma lesz. Azt nem néztem még meg, hogy az ajtó középső konzoljában hol van lehetőség a vezeték köteg megmozgatására. Egyáltalán hol törhet el, mert hát ez az ajtó nem annyit van nyitogatva, mint egy vezető oldali ajtó. Ha a zárban van a hiba és az motor vagy kontakthiba, akkor kézzel megpróbálhatod "rezgésbe hozni" a zár környékét és közben működtetni a vezérlőt, talán sikerül nyitásra bírni a szerkezetet, hogy oldjon a retesz.
Sziasztok!!
Valaki tudna nekem segíteni??? Van egy Octáviám 1997 es AEE motorkóddal. Meg lett gyűrűzve,és nem indúl be,valószínűleg a vezérlés nincs jó helyen,de nem találok sehol leírást vagy képet róla hogy hol kéne lenni a jelnek!! De arra is gondoltam esetleg elektromos probléma lehet,ha valaki találkozott ilyen problémával,vagy van ötlete az légyszi segítsen!! Köszönöm!!
Nem hiszem, hogy látatlanban bárki tud segíteni. Azt sem lehet tudni a hozzászólásodból, hogy mechanikai, vagy elektronikai hiba van. Esetleg ez is az is. Keress egy szerelőt aki ért hozzá.
Sziasztok!!!
Ha valaki ezt a könyvet át tudná nekem küldeni ,meg óldódna a problémám!! Elöbb írtam hogy az octaviám most volt gyűrűzve de nem indul be !! Előre is nagyon köszi!!
Köszi!! Ha nem lesz meg ez a könyv az lessz!!!! mert sajnos a googléról nem lehet letőlteni
Nekem is ugyan ez a probléma volt. Folytó szelep tisztitás és aszem ahol levegöt szív van egy szenzor azt is meg kell tisztitani. Fogkefe és féktisztito spré.
Helló!
Itt van a vezérlési jelek beállításáról a kép. Bár hozzáteszem, hogy a rosszul beállított vezérlés szelepgörbüléshez vezet. Nézd meg a jeleket és az összes csatlakozót, vezetéket hogy helyén vennak-e? Legalább azt megírhattad volna, hogy szikrát kap vagy üzemanyagot? Ha nem jutsz előrébb keress autószerelőt!
Helló!!
Minden csatlakozó a helyén van. Üzemanyag van,szikra van,csak nem tudom hogy jó időben van-e a szikra!!!
szia!!
A folytó szelepet hol találom??? Amúgy neked is gyűrűzték a motort???
Szia! Szerintem a vezérmű szíjat nem fogja a cin!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |