Fórum témák
» Több friss téma |
Hát ez csak hangosan kattan , de nem csinál semmit fordítva. Egyébként a kimenő vezeték színei piros és kék.
A hozzászólás módosítva: Aug 9, 2014
Manuálisan vissza tudod tolni a motor tengelyét? Ha igen, ne told vissza teljesen és úgy próbáld a záró irányt, Ha megy, akkor fent valami miatt megakad...
A hozzászólás módosítva: Aug 9, 2014
Igazad volt , megakadt a gomb feje a fémbe , ezért nem zárt. Működik tökéletesen , köszönöm szépen.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy milyen formájú utólagos (univerzális) központi zár motor kell Opel Corsa B-hez (1993-2000) a csomagtér ajtóba? Jó hozzá a sima, ami az oldalajtóba kell? Sima ferdehátú kivitelről van szó, amiből millomszám futkozik! köszönöm!
Sziasztok valaki el tudná magyarâzni lépésrõl lépésre hogy tudom beszerelni a vákumszivattyús központizárat az autómba? 3 golf 1.9 D 94 év járat
Üdv.
Segitséget szeretnék kérni. Vettem egy 1996-os A6 2,5 tdi Audit, az infra távkapcsoloban kivoltak merülve az elemek. Tettem bele újakat de nem zárja az autót, és nem is nyitja. A távkapcsoló müködik mert az infraled az villog. Lehet hogy volt már erröl szó, és visszakéne olvasnom, de hátha kapok egy gyors tippet. köszönöm
Sziasztok!
Erősítővel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Adott egy utólagos beszerelésű riasztó. Működik rendesen, csak van vele egy pici problémám. Minden ki és bekapcsoláskor elég hangos csipogással jelzi ezt. Szeretném ezt letiltani, viszont nem tudom a típusát, ezért nem találok hozzá dokumentációt. A távirányító paneljének száma: HME-01. A riasztón nincs semmilyen azonosítás, csak egy szám és betűkombináció: VEK48-5/.... Csatoltam pár képet róluk. Ha valaki tud segíteni, hogy tudom a csipogást kikapcsolni, azt megköszönném! Üdv:spgabor A hozzászólás módosítva: Aug 13, 2014
Sziasztok esetleg hol tudnék infot leírást kapni lépésrõl lépésre hogy tudom beszerelni a vákumszivattyús központizárat az autómba?3 golf 1.9D 94 évjárat
Ez biztos, hogy riasztó? Nem csak egy vezeték nélküli kp zár vezérlő? Nagyon kevés lába van. Talán többet segítene egy "felöltözött" kép a távirányítóról.
A távja az első képen van (bár az eleje le van csavarozva). A táv sima fekete egy gombos. Csak ezt találtam a biztosítéktábla környékén. Viszont a motortérben van még pár számomra érthetetlen mennyiségű vezeték a riasztó kürtjénél. A kürtbe is furcsamód nem 2, hanem legalább 4 szál megy. Lehet, hogy igazad van és a riasztó valahová el van dugva... Délután megnézem.
Szia ugye nem fogod óránként megkérdezni mert máris unalmas?én nem tudom
Szia!
Azért mert többször felteszed a kérdésed, attól még nem fog hamarabb senki se válaszolni! Konkrétan mit szeretnél tudni? Van egy komplett levegős kp. zárad a kocsidhoz és azt akarod beletenni? Van benne már valami kp. zár? Nagy vonalakban ugyanaz az egész ,mint a motorosnál, de ha konkrét dolgokat írsz, talán könnyebb lesz segíteni. Idézet: „A távja az első képen van (bár az eleje le van csavarozva).” Láttam, azért írtam, amit írtam... A kinézete többet mondana, szerintem, mint a bele...
Bocs, csatolom a képet a távhoz, meg megnézem, hogy nincs-e valahol még egy fekete doboz.
szerk: Megvan a típus. Paragon RM-500XT. Már csak egy használati utasítást kell keresnem hozzá. Esetleg ebben tud segíteni valaki? A hozzászólás módosítva: Aug 13, 2014
Sziasztok. Van egy régi VW GOLF 3-as autónk. Nem adtak hozzá távvezérlot, de megtalláltam a vezérloegységet ami Champion mark 3 névre hallgat. A kábelokat elvagdosták...., szóval kiiktatták. Az ajtókban megvannak a motorok. Egy ilyennel lehetne-e helyettesíteni? A bal oldali ajtóban néztem meg ott 5 kábel jott ki belole, gondolom a tobbibol csak 2.
A hozzászólás módosítva: Aug 13, 2014
Hallo zosza 18 igen be szeretném szerelni a vákumos központi zárat és nem tudom van e már benne másik központi zár de szerintem nincs legalábbis jelenleg nem üzemel benne központi zár konkrétan azt szeretném tudni mit hogyan csináljak szájbarágósan el magyarázva
A hozzászólás módosítva: Aug 13, 2014
gyújtásra teszed az autót az egyik kulccsal, és amit meg akarsz tanítani azzal kívűlről az infraszemre irányítva nyomsz egy nyita- zárást....és megtanulja
Köszönöm a válaszod, de ezen már túl vagyok. Sok féle variációt kiprobáltam de nem segitett. Pl: ezt is ajánlották, és igy kellene talán. Gyujtásra tenni, a másik kulccsal manuálisan bezárni, kinyitni aztán rányomni a távirányitót a vevöre. Ezt is végiggyakoroltuk: http://www.elektro.com/~audi/memory/
Kezdek arra gyanakodni hogy esetleg a vevö nem veszi a jelet. Valami módja van annak hogy lehetne kideriteni müködik-e az infra vevő?
Kamerával megnézted és valóban az infra LED villog, vagy csak egy piros LED?
Szia!
Nem vagyok ebben egy nagy guru. Így aki jobban ért hozzá, az kérem, javítson ki. Az öt vezetékes a bal-első ajtóban a vezérlő motoros. Vagyis ha kulccsal nyitod/csukod az ajtót, a központi zár vezérlőnek ez adja a jelet, hogy a többi ajtóban lévő motort mozgatni kell valamelyik irányba. Amit linkeltél, az egy központi zár vezérlő elektronika, amihez kapsz egy kapcsolási rajzot. A rajz alapján (ha a motorok jók), akkor gond nélkül be kell tudnod építeni. Esetleg mielőtt megrendeled és elkezded beépíteni, guglizz rá a beszerelésre és akkor tisztábban fogsz látni. Üdv: spgabor
Nagyon szépen koszonom a válaszod, a motorok mukodoképesek.
Akkor szerintem mennie kell. Csak majd bekötésnél figyelj jól a vezetékekre, hogy a vezérlő és a követő motorok is a funkciójuknak megfelelően működjenek.
Meg kell találnod a motor szálakat (2db), valamint a mikrokapcsolóhoz menő szálakat (3db, ebből elvileg egy fix test).
Kimérni bajos lesz, mivel alapból a motorszálak is testen vannak. Szét kell kapnod a vezérlőt. Lesz benne 2 relé. Megkeresed a +12V és test szálakat. Aztán megnézed, hogy a 2 relé COM lába melyik, ez lesz a 2 motor szál. A maradék kettő a mikrokapcsolóhoz menő 2 szál. Előbb az egyikre, majd a másikra kapcsolsz testet és megnézed, hogy működnek-e a relék, ha igen, akkor már tudod, hogy melyik a nyitó és melyik a záró szál. A motorban levő mikrokapcsolót kiméred, hogy amikor zárva van (le van nyomva a gomb, a motor általában össze), akkor melyiket zárja, majd nyitva ugyanez. Lesz egy közös láb, az kell testre, a másik kettő pozíciótól függően a záró és nyitó szálra. Ja, az eleje sztornó, hiszen új vezérlőd van, elvileg a rajzából fogod tudni ki kivel van, csak az öt vezetékes motort kell kimérni. Meg a motorszálakon nem árt eltalálni, melyik melyik. A hozzászólás módosítva: Aug 15, 2014
Hát a mostanihoz megvan a vezérloegység, ésmég egy kis doboz. A kábeleket levagdosták, a szirénát kiszedték, távirányítót nem adtak. Már megrendeltem az újjat. Egy hét és ittvan, riasztós nemkell, csakhogy a zár mukodjon rendesen. Koszonom a válaszaitokat mégegyszer.
Természetesen kamerával néztem. 2 kulcs van hozzá ami távvezérlös és egyikkel sem megy.
Ha volt sziréna is, akkor az riasztó volt, ha volt még egy kis doboz, az lehetett kp zár vezérlő, vagy rezgésérzékelő, ultrahang, radar...
Össze lehet hozni.
Rezgésérzékelő volt, csak nem tudtam kifejezni magam magyarul.
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni. A Google, a forum keresője és a megszűnt gyártó eddig nem tudott segíteni. Lett egy 1995-ös F Astrám, benne egy pontosan nem ismert típusú, Dobermann márkájú riasztó. Valószínűleg le van némítva, riasztásnál ugyanis villog, de csendben van. Ki lett tesztelve, maga a hangszóró egyébként működik.
Van-e esetleg valakinek ilyen tapasztalata, hogyan lehetne "visszarakni" a hangot? előre is köszönöm Cs. Gábor |
Bejelentkezés
Hirdetés |