Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv!van egy whirlpool awo/d 43136 mosogép ami nem centrizik.légcsapda tiszta presostat müködik.néha gondol egyet akkor megy a centri.ha elinditom a tesztprogramot akor centrizik.egyszer kirakta a motorvezerlö hibakodot.invensys domino a vezérlö.az összes elko csere amit tudtam kimértem.de itt megáll a tudomány
üdv..
Én is némi segítségre szorulnék a mosógépemmel. Egy daewoo dwd f1011 gépem van, ami ugyan végigmegy a programon, centrifugál is, bár hallhatóan nem túl nagy fordulaton. A végén szabályosan leáll, de a gép alatt egy kisebb tócsa lesz, nem látni honnan jön a víz, és a hátsó panel felől enyhe égett szag jön.a szűrőt kitisztítottuk, de azóta is időszakosan előjön a probléma. Hibakód nincs, de már nem merem használni az égett szag miatt, nehogy pl. valami kigyulladjon benne...
Szénkefét vizsgáltad? 1-1,5cm már rövidnek számít.
Nincs más hátra szedd szét és nézd meg hogy mi ég benne illetve honnan folyik.
Sziasztok!
Egy barátom mosógépe ( Elektrolux pontos típust nem tudok most írni de 2-3 éves agyon elektronízalt) A mosást végigcsinálja de 1 percnél megáll és nem csinál semmit. Mi lehet a gond? Esetleg az ajtózárra gondolok hogy nem "old" ki. Köszi
Szia! Végignéztem az általad javasolt dolgokat. A légcsapda tiszta volt, a szénkefék kb. 3 cm hosszúak. A motor tengelyvégen levő tekercs alatti mágnes, nem volt lelazulva. Viszont az a burkolat amiben a mágnes forog, tele volt sötét színű porral. Ezt denaturált szeszes ruhával kitöröltem. A vezérlő elektronika paneljét is kiszedtem a dobozából, és a korom szerű lerakódásokat letöröltem, ill. az egész panelt átmostam denaturált szesszel. + még a csatlakozókat kontakt tisztítóval befújtam. Az üstház alól a szivattyúhoz megy egy vastagabb gumicső, amiben van egy műanyag golyó. Ott a golyó körül volt vízkő, és egyéb lerakódás amit kitisztítottam. Ezután összeraktam az egészet. Két mosás volt eddig, egy 30, és egy 60 perces. Mindegyik végigment hiba nélkül. Remélem így is marad! Még egyszer köszönöm szépen a segítő tanácsaidat!
Szia!
Bízzunk benne Az esetek nagy részében, egy alapos, célirányos takarítás segít a dolgokon. A " kefepor " a korom amit írtál kimaradt a felsorolásomból. Pedig sok probléma okozója. Örülök, hogy sikerült.
WN830Wf indesit mosógép szerevizkönyvet nem tudtok valahol, mármint ingyen letölthetőt, nem forog a főmotorom semmilyen programban, minden más megyen, természetesen mechanikailag rendben , szénkefék jók, keresném a hibát de nincs szervizkönyv
Ne is keress mert szinte lehetetlen megtalálni.A reléket nézd meg hogy meghúznak e a kábeleknél és csatlakozóknál nézd meg nem szakadt e vagy nem e kontaktos.
Jó de hol van benne rle mert én csak elektronikát találtam
Ha jól látom triákos az lenne a vezérlő?
2 panel van benne egy kezelő és egy vezérlő amire a perifériák mennek.Neked az utóbbi kell.De ha nem értesz hozzá inkább bízd szakira...
Szóval a programátor nem mechanikus mint a régi mosógépeknél?
lent a motor mellet, arrol beszélek A hozzászólás módosítva: Aug 25, 2014
Egyáltalán nem ezekben már csak elektronika van.
Üdv.
Hát nem biztos, mert ez valami régebbi tipus lehet egy nagy manuális ketyerével és egy kis motor vezérlő panel van hozzá ha minden igaz mert képet nem találtam ilyen tipusról csak alkatrészeket.
Szia!
A légsűrítőt nézd meg, tisztítsd ki. Viszont ez tipikus hiba ezeknél a csodáknál, hogy fűtőbetét hiba miatt nem centrizik. Mérd meg test felé a betétet, esetleg cseréld ki, mert nagyon pici "testzárlat" miatt csinál ilyet. Üdv, Palkó.
Sziasztok!Kis segítségre lenne szükségem.Van nálam 2 db elin gép.Az egyikben minisel 1600 as a másikban minisel 1000 es panel van.Az 1600 as procihibás az 1000 üst hibás(valaki már próbálta gányolni egyszóval javíthatatlan a mosóüst) viszont a panelja jó.A kettőből szeretnék 1 et csinálni.Minden passzol kivéve a motorok.Az 1000 esben sole van a másikban olyan mint ami a régebbi siemens gépekben.És persze a töltősúly is különbözik az 1000 es 4.5 es a másik 6 kg os.
A kérdésem az lenne hogy megcserélhetem e a motort nem fogom túlterhelni?Annyit még elbír? Előre is köszi!
Köszönöm a javaslatokat!szenkefe rendben legsurito tiszta futoszalra nem gyanakodtam!ugy kezde hogy 5-10mosasonkent hagyta ki a centrit ez mostmár rendszeres ha áll egy pár orat akkor egyszer rendesen kimos azután kezdi megint a hibát
Akkor valószinü hogy a fütőszálat kell cserélni mert az álás közben egy kicsit szárad és utána rögtön azért müködik, viszont ha megint víz éri egy idő mulva ismét átnedvesedik és atszivárog testre egy kis 220 és nem hajlandó centrizni ezért.
Az 1600 motorját mért nem tudod rárakni?
Nem azzal van a gond hanem azzal hogy 1000 es motorja nem ment be az 1600 es helyére.Máshova esett a szíjtárcsa még csak rá sem tudtam volna tenni a szíjat.A csatlakozók megegyeztek szóval erőt vettem magamon összedugtam és beindítottam.Láss csodát jó lett de lett egy következő probléma,mégpedig az hogy túl nagy a mosási fordulatszám és hogy a balra forgatásnál nagyon sokat erőlködik van amikor csak billegtet, gondolom a 2 motor tachoja nem egyezik meg.Ezzel lehet valamit kezdeni vagy inkább hagyjam mert nem ér ennyit az egész?
Ha lehet a tachot azért cseréld ki. Mit veszthetsz vele?
Ott nem az a baj. Más lehet a motor bekötése, meg kell nézned, a panel saját motorjának a csatlakozón a végződéseket és a szerint átkötni a másik motort.
Szerintem jól van kötve mert megvan az eredeti kábelköteg és ott is teljesen megegyeznek a drótok színei.De majd szétszedem és csinálok egy fotót mert 2 drót még így is "lóg a semmibe" lehet hogy az a baja?De a fordulatszámhoz nincs szerintem köze.
A motoron belül mondom. De most igazából mert kezdem elveszteni a fonalat, hogy melyik panel megy most melyik motorral?
Tehát a MINISEL 1000 es panel megy a MINISEL 1600as motorjával. az 1600 as procihibás az 1000 es viszont jó.
Az 1600 motorjának ha jól tudom, 10 vezetéke van 2-tacho, 2-szénkefe, közepen 2-egy hővédelem ami bent a motorban rövidre van zárva , 2-tekercs és még 2-ugyancsak tekercs az állórészben. Na most valamikor nincs benne a védelem a motorban és akkor a csatin át van kötve ami neked a levegőbe lóg, szerintem az 1000 -ben van átkötve.
A hozzászólás módosítva: Aug 26, 2014
Igen 10 vezetéke van abból 2 össze van fogva tehát a csatiban 9 van. A kiosztás a drótok színei alapján megegyezik.Amúgy szétszedtem a délután már a motort és 4 kivezetése van az állórésznek.Minek oda annyi?A többivel képben vagyok tacho hővédelem szénkefék...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |