Fórum témák
» Több friss téma |
2008-as Seat Toledo III (BKD motor) elektronikai rendberakásához keresek Budapesten vagy környékén olyan elektronikai szerelőt, aki többet tud erről, mint a szakszervíz. (Mostani hibajelenség a gyári riasztó kiiktatását után, hogy a belső világítás menetközben teljesen kiszámíthatatlanul kigyúllad, a jobb első ajtó központi zára hol zár, hol nem.)
Üdv mindenkinek
Segitséget-információt szeretnék kérni, volna egy 1996-os A6 C4 Avant, nem birjuk müködésre birni az infrás központi zárat kulcsal müködik de a távirányitóval nem. Nemrég vettük az autót, kivoltak merülve az elemek azokat kicseréltük és nem akar müködni. Az infrás tanitási módszert is megcsináltuk de akkor sem müxik. Nem müködik a riasztó sem. A kulcsokban müködik az infra led, kamerával megnéztük. Annyit megfigyeltünk hogyha kulcsal bezárjuk akkor a ködlámpa kapcsoloban villog a háromszög alakú lámpa ami gondolom a riasztót mutatná hogy aktiválva van. Ha kivülröl rányomunk a távirányitóval az infra vevöre akkor megszünik ez a villogás, de sem nyitni sem zárni nem hajlandó az autót. Esetleg lenne valami tippje valakinek hogy mi lehet a baj?
Elsőre meg kellene nézni a jobb első ajtó kábelátvezetését az ajtó és a kaszni között, törött, szakadt, sérült szigetelésű vezetékeket kellene keresni a gumiharang alatt...lehet, hogy csak véletlen egybeesés.
A hozzászólás módosítva: Nov 24, 2014
Na megérkeztek a piezo "lapok"
Szóval hogyan is lehet ezeket használni? Elő vannak feszítve mint egy mikrofon? Gondolom erősítés kell rá. Van valakinek kapcsolás róla? Segítséget előre is köszönöm. Találtam egy ilyet, szerintetek EZ ? A hozzászólás módosítva: Dec 4, 2014
Valami ilyesmi kell, építeni nem építettem, csak láttam a megoldást a gyáriakban.
Hello! Segítségre lenne szükségem : e36- os bmw távirányítós centrálzár vezérlőt a kulccsal kinyitom, ez után ha ki akarom nyitni a csomagtartót egyszerűen lezár mindent. Mi lehet az oka? Kb 1,5 éve használom és most először csinál ilyet, De nem mindíg, háromból kétszer kb.
A választ előre is köszönöm.
Sziasztok! Vettem egy VW borát 1,6 16v BCB motorkód és egy Spal AS 80 riasztó van benne . A problémám az lenne, hogy akár bekapcsolom akár kikapcsolom a riasztót vagy ha riaszt is az idexek nem villognak(viszont a belsővilágítás a műszerfal világítás és a rendszámtábla világítás villan) és még annyi, hogy rezgésekre a riasztó nem reagál( belerúgsz a kerékbe vagy rácsapsz az autóra) csak akkor szól ha kinyitod az ajtókat a riasztó kikapcsolása nélkül! Az ant. rövidítésű jelbe ( úgy néz ki mint egy RCA dugó) dugott csatlakozón lévő kábel nincs bekötve sehova! Azt hova kéne bekötni?
Jó lenne ha valaki tudna segíteni!
Az ant jelű, az antennája, még jó hogy nincs rákötve sehova. A többi testhibára, elkötésre utal.
Sziasztok!
Egy kollégám Ford Galaxy-jának távirányítóját hozta, hogy nézzem meg. VW feliratú gyári kulcsos távirányító (mivel egyezik a Sharan-nal). Halványan pislákolt, 2 CR2016 van benne, ez az amiben mindig csak a felsőt cserélik, mert nem is látják a lemez alatt az alsót. Ráadásul itt már a felső 2025 volt. Mérve alig voltak 3V alatt, de terhelésnél valószínűleg még tovább esett a feszültség. Cserélve lett mindkettő. Most határozottan villan a LED, amikor elengedem a gombot. Ha nyomva tartom, akkor szabályos időközönként felvillan. Ez jó eddig? A gond az, hogy nem vezérli az autót. Kerestem a neten tanítást, a harmadik verziónál abbahagytam. Ezt próbáltam, mert ehhez videó is volt: - Az egyik kulcsot helyezzük a gyújtáskapcsolóba és fordítsuk gyújtásra! - Csukjuk be a vezetőoldali ajtót és helyezzük a tanítandó kulcsot az ajtózárba! - Nyomjuk meg a "nyitó" gombot, majd a kulcs elfordításával zárjuk be az ajtót! - Várjunk 1 másodpercet! - Nyissuk vissza az ajtót a kulccsal! - Kapcsoljuk a gyújtást OFF állásba! - Vegyük ki a kulcsot a gyújtáskapcsolóból és ellenőrizzük a működést. További gond, hogy a vezető oldali ajtóban nem lehet elfordítani a kulcsot, csak a másik oldalon. Viszont én belülről megnyomtat a belső nyitót, elvileg az ugyanaz, nem? A tanítás nem sikerült...mi lehet még a gond?
Sziasztok! WagonR-ben, Selca FC6.21 riasztó. Élesítés után, egyre gyakrabban a bal oldali irányjelző „égve” marad. Jobb vagy bal oldali irányjelző-e, ebben az esetben azt hiszem irreleváns. Többszöri ki-be kapcsolás (távvezérlő) után a hiba megszűnik. Nagy eséllyel a „fejben” lévő relé beégése, beragadása okozhatja a hibát? A „fej” szerelhető-e, szétszedhető – e, vagy kuka?
A relé tisztításához erre feltétlen szükség lenne. Egyéb ötlet a vásárláson kívül? Köszönöm előre is a tartalmas válaszokat. A hozzászólás módosítva: Dec 25, 2014
Ha a
Idézet: a riasztó doboza, akkor igen, amit eddig láttam szétszedhető volt, és a relé is cserélhető, ha az kapcsol benne. „„fej”” A hozzászólás módosítva: Dec 25, 2014
Ok. legyen doboz. A szétszereléshez van valami 5let? Mert, hogy ebben csavar, nincs. A sérülésmentes szétszereléshez kellene némi útmutató. köszi.
A hozzászólás módosítva: Dec 26, 2014
Sziasztok!
Beszereltem egy távirányítós központi zár vezérlőt, a már meglévő vezérlő mellé (eddig is központi volt, de nem volt hozzá távirányítható). Az új vezérlőhöz nem volt semmi papírom, így rákerestem a neten, és ez alapján csináltam meg: LINK. A (fehéret)/(fehér&feketét) kötöttem a nyitó-záró jelekre, a narancsot és a sárgát pedig semmire. A dolog így működik, de nekem gyanús, hogy valamit kéne még valahová, mert így ugye +4 vezetékem lóg a levegőben. A másik kérdés az, hogy a "szettben" 2 távirányító volt. És van ugyan programozás gomb a készüléken, de úgy tűnik hogy feleslegesen, mivel programozás nélkül is kapcsol a távirányítók jelére. Az erre vonatkozó kérdésem az, hogy ez így biztonságos-e, vagy igazából mindegy mit kap, ha egy adott frekvencián kapja... (Rgo biztos-e hogy más nem tudja majd kinyitni a kocsit?) A válaszokat előre is köszönöm
Ha a sárgát és a sárga feketét nem kötötted testre, akkor nem igazán működhet. Nincs mit kapcsolnia a relének a fehéren/fehér-feketén, a másik érintkezők lógnak a levegőben.
Alapból rá vannak programozva a távvezérlők, nincs vele gondod, amíg valamelyik ki nem esik a szinkronból.
Biztos hogy így működik?
Inhouse is írta hogy szerinte is be kell kötni vagy a sárgákat vagy a narancsokat.
Esetleg nem áramot, hanem testet köthetett volna rá, és akkor vagy pozitívot vagy negatívot kapcsol.
Viszont ha semmit, akkor újra át kellene nézni, képek sem ártanának. A régi bekötése is segíthet, autó típus sem árt, "új" vezérlő pontos neve-típusszáma, de a bekötések nem nagyon szoktak eltérni ilyen utólagosoknál (szvsz)
Érdekes.. pedig tényleg működik. Viszont most vettem észre, hogy a "sima" (kulccsal+kézzel zárható) központi zár nem működik. Azaz, ha bezárom az ajtót kulccsal/kézzel a vezető oldalon, vagy megnyomom az ajtózáró gombot, akkor nem záródik egyik ajtó sem. Lehet ennek a hátterében az, hogy a sárgákkal nem kezdtem semmit? (egyébként én sem értem hogy működhet így, de működik...)
Én ilyenkor arra gondolnék, hogy a régi, nem működő azért valamilyen formában kiadja a negatívot, és az új meg a pluszt. A régiről "fixen" megkapja a negatívot és az általad bekötött pedig vezérli. Lehet csak elmefuttatás. Javasolnám a még egyszeri átnézést.
Sziasztok udvozlom a tisztelt tagokat!Olyan problemam lenne hogy,adott egy passat b5 98evjaratu,van benne kozponti zar de,nem taviranyitasu!Vettem egy vezerlot ket bicskakulcsal(masodik kep)bekotesi rajz nelkul es, be szeretnem kotni!A kabelek amik mennek az ajtoba (elso kep) azon harom pozitivot mertem.A piros/narancs,piros/feher,piros/fekete!A tobbit nem tudom!Ehhez kernem a segitsegeteket!Elore is koszonom!
Ha bezártad egy módon az ajtókat, hogyan tudnád még egyszer bezárni?
A vezérlő kp zár vezérlő kimenetei, 2db relé váltóérintkezői. Ha mindkettőből csak egyet kötsz be, az semmit sem csinál. Tehát valami más is van ott.
Változást kellene keresned, egy vezetéket a zárásnál és egy egyet nyitott állapotban. Valószínűleg pozitívot kapcsol, ha valóban jó helyen méricskéltél. Ez ritka, a test szokott gyakori lenni mind a mikrokapcsolón, mind a motorokon alaphelyzetben.
Probaltam de,semmit nem talaltam probalampaval!Ugy is hogy zartam es nyittam a kozponti zarat!
Ezt talaltam nekem ugyan ilyen van!http://www.motor-talk.de/bilder/funkfernbedienung-lux-pro-lk023-g41...7.html
Ez alapjan tudsz nekem mondani valamit?
Ha a próbalámpa izzós, akkor nem jó. Az eleve már kapcsolást is okozhat, és lassú, impulzust nem fogsz látni vele. Ledes, vagy multiméter feszültség mérésben.
Le van itt írva már párszor, hogyan is kell megkeresni ezeket a pontokat. Amíg ezek nincsenek meg, addig nem lényeges az új cucc bekötési rajza, az majd aztán jön.
Nekem is B5-ösöm van, komfortzáras. 2 vezérlőszál van és testelve vezérel. Záráskor mivel reteszzáras, teljes testen csak zár, fél testen (ellenállassal közbeiktatva) reteszzár(ilyenkor belülről sem tudod kinyitni). A nyitás a másik szál. Kimérhető, de az ajtó csatlakozójában nem lesz meg a vezeték, mivel CAN Bus-os (b/s, z/s). Az ajtóban a zár pozíció kapcsolóján tudod vezérelni.
A hozzászólás módosítva: Jan 4, 2015
Koszonom zoszka!Akkor mia teendom ezek alapjan?
Ezek szerint az ajtó kárpitját szétszeded és megkeresed a zárat, abban van a motor is. Itt kell a kapcsoló szálait megtalálnod.
Vidd szakemberhez Joco884. Can szálakat nem piszkálj,olyan mint explorerer böngészni.
Bonts ajtót és meglátod a lényeget miért írtam. Egyébként senkit nem beszélek le a házi kokányolásról mert szeretem, mert 2-3x dijakat számolunk érte és az nekem potyapénz, de a tulaj megtanulja, hogy többet nem próbálkozik.
Koszonom szepen mindenkinek a segitseget!Azt hiszem ebbol szakember lessz,aki ezt nekem bekoti!Ennyire melyre nem akarok belepiszkalni!
A másik lehetőséged, hogy megkeresed a kulcs kapcsoló szálját és potenciál mentesen vezérled (kizárólag potenciál mentesen!). De a szakit ajánlanám én is inkább.
A hozzászólás módosítva: Jan 4, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |